Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Dagge24

-20kg inden jul!

Recommended Posts

Cute-Smile

Hvor lyder det bare super skønt at det går så kanon for dig.. :) Kender godt det med lige at hoppe på vægten lidt for ofte.. :D

Håber du får en rigtig dejlig dag idag.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lkja

Håber at du har en dejlig dag:kys:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Efter en MEGET hård periode med flytning og en masse personlige ting er jeg nu klar igen!

Lige nu er jeg syg :( men jeg handler i weekenden, og starter op igen igen igen på mandag med at tælle kalorier!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
IN-BETWEEN

Rigtig go bedring :ae:

Og det lyder godt du er klar til at ta´ fat igen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lkja

Go`bedring

Håber at du får en dejlig lørdag:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Åh hvor jeg føler jeg kommer med undskyldninger på undskyldninger!

Var sygemeldt september-november pga stress så det var ikke bare en lille sygdom jeg var rent ind i... sagde mit job op, og er startet med at læse så jeg ikke længere skal pendle 200 km hver dag. jeg har tager lidt på, men jeg er så godt igang igen.. jeg fortryder ikke at jeg ikke har skrevet herinde i lang tid.. de første par uger efter jeg blev udskrevet var jeg sej hvis jeg bare fik redt seng i løbet af dagen.. eller at jeg kom i bad.. min krop var fuldstændig færdig med syns og føleforstyrrelser så de troede i starten jeg havde fået en hjerneblødning :(

Nu hr jeg lært hvor vigtigt det er at lytte til ens krop, og jeg er blevet meget meget bedre til det!

Jeg vil derfor sige velkommen tilbage til mig, og at det nu ikke er nogen undskyldninger for at tabe sig! Jeg lytter til min krop og tager ingen chancer - lige nu er der glat udenfor, ¨så jeg køber en motionsdvd i stedet...

JEG KAN GØRE DET!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Selvfølgelig kan du gøre det :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

det går stadig super, hvor er det dejligt at det bare går super igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Hu hej hvor det kører :)

Nu er der heller ingen undskyldning, jeg har den mest fantastiske motivation - har lavet et 1000,- kroners væddemål med min far - vi skal begge tabe 15 kg..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dagge24

Det går stille og roligt nedaf :)

Desværre havde vi noget vi skulle fejre, så det endte med pizza og rødvin (go blanding hehe) og desværre et knap så godt resultat på vægten :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...