Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

Sugarbabes72

vi har også Frederik oppe og tisse de fleste aftener inden vi går i seng. Når vi glemmer det kan han for det meste godt holde sig - eller vågner og går selv på toilettet - men der sker dog uheld en gang imellem - men ikke ret tit mere

Vi har også spekuleret over han så blev vænnet til det - men på den anden side så gider jeg heller ikke en våd seng hver nat - og jeg tror egentlig han nok selv skal regulere det. 

Han skal på lejrskole i midten af maj - er spændt på hvordan han klarer det der  :mellow: ved ikke om man kan sige til de voksne at han skal op og tisse :gruble:  - men på den anden side kommer de nok også lidt senere i seng så det går nok alt sammen.

Børnehaven vil også på koloni - i 8 dage  :shock:  - så der har vi pænt sagt nej tak. Synes altså det er pænt langt tid at sende min knapt 4 årige datter hjemmefra  :mellow:

Frederik er heller ikke helt stolt ved at skulle afsted - dette dog kun fra man til fre - men det er en del af skolen så vi har sagt han skal ( og så kan de selvfølgelig ringe hvis det går helt galt) - men det skal nu nok gå - tror han vil elske det - det er bare fordi han ikke ved hvad det er. 

Fritidshjemmet har også koloni  - men der har han selv fået lov til at vælge at han vil blive hjemme. Det er så også i sommerferien så det giver ikke problemer med alternativ pasning da jeg jo har fri.

Jeg tror osse bare vi fortsætter med at tage hende ud at tisse når hun alligevel vågner og vil ind. Jeg magter heller ikke alternativerne:

1) at alt skal skiftes - sikkert inde i dobbeltsengen, hvor Laura så osse skal vækkes pga lagnet jo skal af.

2) at Sara ellers vågner tidligt om morgenen og ikke kan falde i søvn igen.

Så kan vi evt forsøge os med at lade være i weekenderne og se hvordan det går....

Mht Victoria og lejrtur så er det da crazy med 8 dage afsted - det er skisme godt nok længe! Kan godt forstå i har takket nej!

Hvis Frederik blir ked på hans lejrtur har i så mulighed for evt at aflevere om morgenen og hente om eftermiddagen/aftenen eller er det langt væk?

Og forresten: tillykke med dit nye job - dejligt st du har fundet noget! Og at der er nok at lave. Håber det fortsætter!

Må være skønt med den danske undervisning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76

Jeg tror osse bare vi fortsætter med at tage hende ud at tisse når hun alligevel vågner og vil ind. Jeg magter heller ikke alternativerne:

1) at alt skal skiftes - sikkert inde i dobbeltsengen, hvor Laura så osse skal vækkes pga lagnet jo skal af.

2) at Sara ellers vågner tidligt om morgenen og ikke kan falde i søvn igen.

Så kan vi evt forsøge os med at lade være i weekenderne og se hvordan det går....

Mht Victoria og lejrtur så er det da crazy med 8 dage afsted - det er skisme godt nok længe! Kan godt forstå i har takket nej!

Hvis Frederik blir ked på hans lejrtur har i så mulighed for evt at aflevere om morgenen og hente om eftermiddagen/aftenen eller er det langt væk?

Og forresten: tillykke med dit nye job - dejligt st du har fundet noget! Og at der er nok at lave. Håber det fortsætter!

Må være skønt med den danske undervisning :)

nej det er jo helt umuligt hvis hele familien skal vækkes fordi sengen er våd  :boo:   - her er uheldene heldigvis kun sket i egen seng og så er han bare rykket ind til os når han havde fået tørt tøj på. Kunne da slet ikke overskue hvis vores seng også skulle tisses i  :tie:

Tror ikke lige umiddelbart at han kan hentes og bringes  :gruble:  - mener det ligger i vestjylland et sted så 1 1/2 times kørsel ihvertfald frem og tilbage. Så skal vi godt nok tidligt op om morgenen  :shock:

Meeeen jeg tror nu nok det skal gå - han har fået en rigtig god ven i klassen nu det tror jeg hjælper. Og de store er så søde til at tage sig af de små - og de er jo ikke flere end at alle kender alle. Det er jo hele skolen der skal afsted.

Hmmm sugar....jeg synes igen igen at det bare er os to der er her  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72

Ja Rome, nu er det igen igen kun os to - så kan vi lisså godt tage den over SMS eller lign.

Men jeg kan osse godt se, at det er lidt bøvlet at skrive herinde, når man ikke gider starte den bærbare op - jeg sidder osse og skriver på IPad'en fordi jeg ikke gider den bærbare længere og det er sg* lidt besværligt på IPad!

Desuden glemmer jeg at gå herind - på trods af at jeg egentlig savner vores tråd

Puha, jeg synes det er langt væk Frederik skal være på lejr, men det lyder på dig som om han nok skal klare den

Sara og Laura har endnu aldrig sovet nogle steder alene uden os. Vi har ikke rigtig mod på det fordi de sover så dårligt og nærmest skal "mandsopdækkes" om natten for at de sover ordentligt

Ej, øv jeg havde lige skrevet en masse og så forsvandt det!

Nu er det sengetid - jeg kommer herind igen en anden aften

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissCompetition

Hallooooo......:wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

:wave2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

Hej damer. Argh jeg er for meget autist til at håndtere den her nye debat :-P kan jo ikke hitte ud af det :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

ROME: det lyder da også helt vildt med 8 dages koloni. Tror ikke jeg var taget med hvis mit job havde lavet sådan et stunt. jeg mener.. en HEL børnehavegruppe på tur i 8 dage :shock:

Sugar: jeg havde ikke fanget at pigerne ventede et år, det lyder som en god beslutning :gogo:

seriøst.. så kan jeg ikke huske mere :blush: jeg undskylder mig med ammehjerne (den kan man godt have selvom man kun er i uge 25 ikke? :D)

Carolines skolestart: gik fint, hun har gået i rullende indskoling her det første år og fået nogle gode venner. Børnehaven mente jo ellers ikke hun ville være helt klar, men da de så gik i gang med at lave førskolegrupper, så var Caroline sørme den der klarede det bedst :banan:  deres bekymring (og min) gik på hendes sociale kompetencer, fordi hun hellere ville lege med de mindre børn. hvilket handler om at Caroline trives bedst i en leg, når det er hende der styrer den :devil: men hun har håndteret udfordringen rigtigt flot og hendes klasselærer sendte hende uden bekymring videre til 1 klasse, som starter om 2 uger :shock:

hmm hvad er der ellers sket her? jo, vi er flyttet fra lejligheden og sammen med min kæreste  :wub:  og vi venter en dreng her til november :lun:  Caroline glæder sig til at blive storesøster og har gennemrodet sit værelse for bamser og andet som lillebror skal have :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

har jeg fortalt at jeg har fået nyt job?

nå men ellers springer i bare den her over :D

menøhm.. ham der min søde nye kæreste?? var jo så også min kollega, og man må ikke være kærester OG kolleger på mit gamle arbejde, så jeg fandt mig et andet job. I en specialbørnehave :gogo: fede arbejdstider, fri hver weekend og aften (pånær møder) og noget der tangerer verdens bedste arbejde :klap:

og så har vi forresten også fået hund, selvdiagnosticeret ADHD... men han er nu meget sød :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

Sugar hvordan gik første dag i SFO? Altså udover hvadjeg kan lure mig til på fb :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_louise81

slog jeg da lige tråden ihjel? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites