Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

Sugarbabes72

Hva har i ellers lavet i jeres ferie??

Jeg har været så heldig at møde 2 debattører i VIRKELIGHEDEN :gogo:

PUL havde jeg jo mødt før, men hun var pludselig i Jesperhus Blomsterpark samme dag som vi var der - sammen med Sune og Maggie :klap:

Og Lene kom og besøgte os i sommerhuset på Langeland sammen med Julie og Andreas :klap:

Vi har haft den fedeste ferie på Langeland :rocker:

7 dage i sommerhus, som ligger 300 m fra vandet - det har været SÅ fedt!

Og tøserne har osse bare nydt det :)

Vi har mest bare leget i haven og ved vandet - og grillet næsten hver aften og været et par smutture nede i gågaden i Rudkøbing og få is samt inspicere legetøjsbutikken :lol:

Men en af dagene var vi på et gods, der hedder Skovsgaard hvor vi så "slottet", hvor "prinsen og prinsessen" havde boet i VIRKELIGHEDEN :gogo: ( det var tøserne vældig meget interesseret i - de går RET meget op i prinsesser for tiden OG prøver at finde ud af, hvad der er virkelighed og hvad der er fiktion, så det var en god kombi :gogo: ). Derudover var der bl.a hestevognsudstilling, som de syntes var sjovt. Og vi prøvede at kværne korn til mel, som vi så selv lavede pandekager ud af - total fedt :gogo:

Og så var der geder som man måtte klappe :rocker:

Kan godt anbefales, hvis man kommer på de kanter!!

Nu er vi hjemme igen - og vi voksne gad bare slet ikke hjem!

Det gik vi lidt stille med - for tøserne glædede sig alligevel lidt til at komme hjem til vores hus og til at se Simon ( en af de voksne oppe i bhv. ) samt bedsteveninden Isabella igen :love::love:

Heldigvis har jeg fri med tøserne imorgen - regner egentlig med at vi skal til stranden, men kan se at DMI snakker om regn imorgen :evil: Nu må vi se, hvilket vejr, vi står op til .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
henrik_1967-2
Årh, hvor SEJT med den rokketand, Henrik :gogo:

Hun er måske osse den første her i tråden, der har tabt en tand????

Jeg aner ingenting om tandfeer - har ikke selv haft besøg af sådan en som barn, og aner ikke hvad tænder "er værd"......

Hva gør i andre når den situation opstår??

Jeg tænker, at tænderne bliver ved med at have samme værdi her i huset - ellers bliver vi da ruineret :lol:

Dejligt med sommerferie - de siger vist at sommeren kommer nu :gogo:

Selvom det godt nok er længe du har ventet, hvis du slet ikke har haft noget ferie endnu!!

Skal i ud på noget?

Et par dage til Kbh, så Ida-Marie kan komme i Zoo.

Samtidig har hendes ene kusine fødselsdag, så vi kan lige slå to fluer med et smæk.

Pengene skal spares sammen, så vi kan komme til, formodentlig, Alcudia, næste år. Ja, jeg har vist nævnt det før, men nu skal det altså være.

Min sidste uges sommerferie kommer først i uge 38 :evil:

PS. Rokketand nummer to er der allerede. Den er lige ved siden af den tand, som hun har tabt/hevet ud. Så den ser også ud til at give 20 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76

Halløj :wave:

Vi har haft en dejlig sommerferie. Meget meget afslappende. Vejret har været skønt - behøver ikke 30 grader konstant og vi har kunnet være udenfor det meste af tiden - borste lige fra når de der kæmpe regnskyl kom selvfølgelig :-P Det meste af tiden har jeg jo været alene hjemme med ungerne mens manden har arbejdet- og vi har hygget i haven og små udflugter på cyklerne. Så vi har efterhånden fået cyklet rundt i det meste af byen og har fundet en masse nye legepladser - simpelthen fantastisk nu Frederik har sin nye cykel for så foregår det også i et tempo hvor jeg ikke er ved at falde i søvn :klap: - og Victoria synes også bare det er sjovt selv om hun sidder bagpå.

I weekendens og i mandens ene ferieuge tog vi på lidt længere dagsudflugter - så synes vi har oplevet en masse... Så har ikke manglet de to uger i Italien helt så meget som frygtet ;)

I anledningen af hedebølgen i går tog vi ud til en af Områdets små øer -eneste mulighed hvis man vil rigtig på stranden her :boo:- men super hyggeligt - bilfri ø og ungerne synes jo bare det var herligt at vi skulle sejle lidt :banan:

I dag var det så hverdag igen - troede vi :stoned: - fire ugers ferie fra bh var nok for Frederik og han GLÆDEDE sig til at komme derhen igen - men men men moderen havde ikke hørt godt nok efter i timen for da manden ville aflevere blev han mødt af en flok pædagoger der holdt kursus. En meget ulykkelig dreng der kom hjem igen :whine: - heldigvis kan han komme i morgen - men ikke så smart af mig :genert: - jeg skulle jo så aflevere Victoria - men der havde jeg hørt endnu dårligere efter - for de åbner først om en uge :lol:

Hun var dog mere ligeglad - og jeg har ferie til onsdag i næste uge så ingen større katastrofe - men ville nu gerne have haft lidt børnefri så jeg kunne komme i gang med undervisningen til skoleåret - men jeg må jo så bare have lidt mere travlt i næste uge.

Men alt i alt fantastisk sommer :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76
Hva har i ellers lavet i jeres ferie??

Jeg har været så heldig at møde 2 debattører i VIRKELIGHEDEN

PUL havde jeg jo mødt før, men hun var pludselig i Jesperhus Blomsterpark samme dag som vi var der - sammen med Sune og Maggie

Og Lene kom og besøgte os i sommerhuset på Langeland sammen med Julie og Andreas :klap:

Vi har haft den fedeste ferie på Langeland :rocker:

7 dage i sommerhus, som ligger 300 m fra vandet - det har været SÅ fedt!

Og tøserne har osse bare nydt det :)

Vi har mest bare leget i haven og ved vandet - og grillet næsten hver aften og været et par smutture nede i gågaden i Rudkøbing og få is samt inspicere legetøjsbutikken :lol:

Men en af dagene var vi på et gods, der hedder Skovsgaard hvor vi så "slottet", hvor "prinsen og prinsessen" havde boet i VIRKELIGHEDEN :gogo: ( det var tøserne vældig meget interesseret i - de går RET meget op i prinsesser for tiden OG prøver at finde ud af, hvad der er virkelighed og hvad der er fiktion, så det var en god kombi :gogo: ). Derudover var der bl.a hestevognsudstilling, som de syntes var sjovt. Og vi prøvede at kværne korn til mel, som vi så selv lavede pandekager ud af - total fedt :gogo:

Og så var der geder som man måtte klappe :rocker:

Kan godt anbefales, hvis man kommer på de kanter!!

Nu er vi hjemme igen - og vi voksne gad bare slet ikke hjem!

Det gik vi lidt stille med - for tøserne glædede sig alligevel lidt til at komme hjem til vores hus og til at se Simon ( en af de voksne oppe i bhv. ) samt bedsteveninden Isabella igen :love::love:

Heldigvis har jeg fri med tøserne imorgen - regner egentlig med at vi skal til stranden, men kan se at DMI snakker om regn imorgen :evil: Nu må vi se, hvilket vejr, vi står op til .....

Hvor lyder det også bare som en skøn ferie :love:

Men snyd du sådan møder både pul og Lene:deer:

Men ingen regnvejr frodes DMI gætter jeg på - for så da billede fra stranden på fb :klap:

Her har det også været knap 30 grader i dag så vi har leget med vand en masse i haven - megen nu glæder jeg mig godt nok også til at temp falder en smule de næste par dage så jeg kan bevæge mig ud fra parasollens skygge igen :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Et par dage til Kbh, så Ida-Marie kan komme i Zoo.

Samtidig har hendes ene kusine fødselsdag, så vi kan lige slå to fluer med et smæk.

Pengene skal spares sammen, så vi kan komme til, formodentlig, Alcudia, næste år. Ja, jeg har vist nævnt det før, men nu skal det altså være.

Min sidste uges sommerferie kommer først i uge 38 :evil:

PS. Rokketand nummer to er der allerede. Den er lige ved siden af den tand, som hun har tabt/hevet ud. Så den ser også ud til at give 20 kr.

Et par af mine kolleger har varmt anbefalet Alcudia-kysten - især til børn. Det skulle være et meget børnevenligt sted :) Lyder ikke dårligt - håber i får sparet sammen - så må i lade være med at give Ida-Marie for mange penge for alle de rokketænder :lol:

Og go tur til KBH - det lyder hyggeligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Halløj

Vi har haft en dejlig sommerferie. Meget meget afslappende. Vejret har været skønt - behøver ikke 30 grader konstant og vi har kunnet være udenfor det meste af tiden - borste lige fra når de der kæmpe regnskyl kom selvfølgelig :-P Det meste af tiden har jeg jo været alene hjemme med ungerne mens manden har arbejdet- og vi har hygget i haven og små udflugter på cyklerne. Så vi har efterhånden fået cyklet rundt i det meste af byen og har fundet en masse nye legepladser - simpelthen fantastisk nu Frederik har sin nye cykel for så foregår det også i et tempo hvor jeg ikke er ved at falde i søvn - og Victoria synes også bare det er sjovt selv om hun sidder bagpå.

I weekendens og i mandens ene ferieuge tog vi på lidt længere dagsudflugter - så synes vi har oplevet en masse... Så har ikke manglet de to uger i Italien helt så meget som frygtet

I anledningen af hedebølgen i går tog vi ud til en af Områdets små øer -eneste mulighed hvis man vil rigtig på stranden her :boo:- men super hyggeligt - bilfri ø og ungerne synes jo bare det var herligt at vi skulle sejle lidt.

I dag var det så hverdag igen - troede vi :stoned: - fire ugers ferie fra bh var nok for Frederik og han GLÆDEDE sig til at komme derhen igen - men men men moderen havde ikke hørt godt nok efter i timen for da manden ville aflevere blev han mødt af en flok pædagoger der holdt kursus. En meget ulykkelig dreng der kom hjem igen :whine: - heldigvis kan han komme i morgen - men ikke så smart af mig :genert: - jeg skulle jo så aflevere Victoria - men der havde jeg hørt endnu dårligere efter - for de åbner først om en uge.

Hun var dog mere ligeglad - og jeg har ferie til onsdag i næste uge så ingen større katastrofe - men ville nu gerne have haft lidt børnefri så jeg kunne komme i gang med undervisningen til skoleåret - men jeg må jo så bare have lidt mere travlt i næste uge.

Men alt i alt fantastisk sommer :love:

:lol: Jeg ved godt, hvorfor du ikke har hørt ordentlig efter med de lukkedage :devil: Det er fordi du har så lang ferie, at det ikke har været nødvendigt for dig at vide det helt præcis - tror du ikke?

Synd for Frederik at han ikke kunne komme afsted :boo: men det er da fedt at han glæder sig så meget :gogo::love:

Kan godt forstå du gerne lige ville have haft lidt ro til arbejdet de næste dage - men så kan du lære at slå lytteflapperne ud :lol:

Lyder som en god sommer hos jer - de der små udflugter er nu ikke at kimse ad - og en sejltur er jo altid et hit :rocker:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Hvor lyder det også bare som en skøn ferie :love:

Men snyd du sådan møder både pul og Lene:deer:

Men ingen regnvejr frodes DMI gætter jeg på - for så da billede fra stranden på fb :klap:

Her har det også været knap 30 grader i dag så vi har leget med vand en masse i haven - megen nu glæder jeg mig godt nok også til at temp falder en smule de næste par dage så jeg kan bevæge mig ud fra parasollens skygge igen :-P

Ja, det er osse lige varmt nok for mig idag! Men man skal jo ikke klage :deer:

Det værste er nætterne her! Det er ulideligt ovenpå - kan ikke få gennemtræk og luften står stille - VARM luft, så man ligger stille og er helt svedig :badr:

Og ja - jeg føler mig osse helt priviligeret sådan at møde hele TO debattører samme sommer :gogo::klap:

Jeps - ingen regn - men strandtur og efterflg. plasken med vand i haven - SÅ skønt :glad:

Men lige da vi alle 3 ( kæresten er startet på job igen ) sad i bilen med badedragter og solcreme på og alt var klappet og klart - så ville bilen ikke starte :8::boo:

Så ind med os igen - og madpakken på køl igen - og så have fat i Dansk Autohjælp. De kom efter 30-40 min og fik strøm på bilen. Så kørte vi på stranden ( efter at bilen havde stået og ladet lidt strøm på batteriet ) og da vi kom hjem kom den lige på værksted og fik skiftet batteri ( 1000 kr - bvadr!! ) . Så nu håber jeg bare, den gider starte imorgen når jeg skal starte på arbejde igen og skal have afleveret tøsene i bhv.

Jeg starter hårdt ud - 10-20.15, men har så fri på onsdag :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76
:lol: Jeg ved godt, hvorfor du ikke har hørt ordentlig efter med de lukkedage :devil: Det er fordi du har så lang ferie, at det ikke har været nødvendigt for dig at vide det helt præcis - tror du ikke?

Synd for Frederik at han ikke kunne komme afsted :boo: men det er da fedt at han glæder sig så meget :gogo::love:

Kan godt forstå du gerne lige ville have haft lidt ro til arbejdet de næste dage - men så kan du lære at slå lytteflapperne ud :lol:

Lyder som en god sommer hos jer - de der små udflugter er nu ikke at kimse ad - og en sejltur er jo altid et hit :rocker:

Tror du har ret for havde faktisk dobbeltchecket at der var åbent i næste uge hvor jeg skal til en masse møder - der plejer de nemlig at have lukket - men ikke i år og så havde jeg nok ikke lige bidt mærke i datoer efter det.

Men lidt vildt at ferien snart er ovre :whine:

Og så igen glæder mig til at komme i gang - har fået nogle gode klasser tror jeg i år :klap:

Min absolut hadeklasse :tie: - skal jeg dog beholde - undskyld det må man ikke sige men de er altså virkelig slemme :genert: men de har delt klassen så nu er der kun 11 elever i klassen :banan: - så er sikker på jeg kun kan blive positivt overrasket :)

Og får en 8. Kl gymnasieklasse - så kan være jeg rent faktisk også får lov til at snakke Og undervise lidt engelsk :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76
Ja, det er osse lige varmt nok for mig idag! Men man skal jo ikke klage :deer:

Det værste er nætterne her! Det er ulideligt ovenpå - kan ikke få gennemtræk og luften står stille - VARM luft, så man ligger stille og er helt svedig :badr:

Og ja - jeg føler mig osse helt priviligeret sådan at møde hele TO debattører samme sommer :gogo::klap:

Jeps - ingen regn - men strandtur og efterflg. plasken med vand i haven - SÅ skønt :glad:

Men lige da vi alle 3 ( kæresten er startet på job igen ) sad i bilen med badedragter og solcreme på og alt var klappet og klart - så ville bilen ikke starte :8::boo:

Så ind med os igen - og madpakken på køl igen - og så have fat i Dansk Autohjælp. De kom efter 30-40 min og fik strøm på bilen. Så kørte vi på stranden ( efter at bilen havde stået og ladet lidt strøm på batteriet ) og da vi kom hjem kom den lige på værksted og fik skiftet batteri ( 1000 kr - bvadr!! ) . Så nu håber jeg bare, den gider starte imorgen når jeg skal starte på arbejde igen og skal have afleveret tøsene i bhv.

Jeg starter hårdt ud - 10-20.15, men har så fri på onsdag :-P

Nej øv med bil - men nok bedre det skete hjemme i indkørslen end ude på stranden ;) Gik det godt i morges?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
henrik_1967-2
Et par af mine kolleger har varmt anbefalet Alcudia-kysten - især til børn. Det skulle være et meget børnevenligt sted :) Lyder ikke dårligt - håber i får sparet sammen - så må i lade være med at give Ida-Marie for mange penge for alle de rokketænder :lol:

Og go tur til KBH - det lyder hyggeligt :)

Lidt skal hun jo have for akt sit arbejde med at "løsne" tænderne :)

Vi havde en fantastisk tur til Kbh.

Ingen køresyge i toget til Ida-Marie, selvom hun lider af det.

Men hvor er der dog dyrt inde på strøget.

En enkelt torsdag i bl.a. Disney-store kostede over 2500 kr :8::whine:

Oveni det beløb måtte jeg jo lige have den nye Liverpool-trøje :banan:

Fredag var vi i Zoo. Min lillesøster havde sagt, at vi skulle smørre noget mad og tage med samt nogle sodavand. For der var dyrt derinde.

Men jeg er jo så klog.

Jeg skal lige love for, at jeg blev endnu klogere, så jeg skulle ikke tale om priser i Zoo, da vi kom ud til familien igen.

Men det var sgu egentlig en god tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites