Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

pul1981

Jep her holdes sommerferie, jeg har nu holdt 2 uger, næste uge har jeg også ferie, men der har jeg børnene alene. Den første uge var vi på sydfyn, og denne uge har jeg bare været herhjemme. Børnene kommer sent i seng og sover længe, det er SÅ skønt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Så har vores nye barnepige været på arbejde for første gang mens jeg var til møde...og det gik simpelthen over alt forventning :klap:

Victoria havde knap nok tid til at sige farvel til mig og de havde bare hygget sig uden nogen problemer :lun:

Så meget for at tage sorgerne på forskud :rulle:

Hun synes sikkert jeg er en mega pylret mor for havde virkelig forberedt hende på det værste :genert:

Hæ hæ - men hellere det, end tøsen havde skreget sig igennem :gogo:

Har de været passet siden eller....??

Og hvordan går det med Victoria og badning?

Vi er lige kommet op til svigermor på en miniferie. Hun har jo købt en bærbar pc, så det er FEDT at jeg kan sidde på nettet og dermed ikke behøver høre nær så meget på hende :devil:

Det var godt nok lige før vi ikke kom herop, for Laura blev syg igår ved frokosttid. Feber, ondt i hovedet og maven.

Men hun var langt mere frisk idag og har været oppe hele dagen.

Dog var hun ikke så meget værd, da vi lige var ved Vesterhavet et lille smut i eftermiddags. Men vi kørte hurtigt hjem igen og så klarede hun resten af tiden hos farmor i stiv arm.

Men hun bad selv om at komme i seng lidt over 18 :8: Hun sov dog først kl 20 - vi lå lige og så lidt 101 dalmatinere.

Håber hun er frisk imorgen og at hun ikke smitter nogle af os andre.....

Vi håber på at kunne køre i Jesperhus Blomsterpark på onsdag..... men nu må vi se.

Håber i nyder ferien!

Jeg havde ferie med tøserne i sidste uge og det var en rigtig dejlig uge :gogo :lun: :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Så er tråden vist gået på sommerferie:deer:

Personligt mangler jeg bare lige to arbejdsdage så er der dømt ferie herhjemme og skal bare lige spise en grillpølse med kollegerne fredag til frokost før jeg sætter mig ind i bilen henter unger og vender næsen mod Danmarkm:banan:

Efter en forhåbentlig stressfri køretur med børn det opfører sig eksemplarisk hele vejen -ok man har vel lov at håbe :lol: - ankommer vi til en enkelt overnatning ved mine forældre og lørdag morgen får de så lov til at sætte mig på toget mod Kbh mens de nyder fire dage med feriebørn :klap:

Og jeg slapper af og tøsehygger med veninden i mens - glæder mig :love:

Manden må blive hjemme og knokle - så kan han lære ikke at sige sit job midt i feriesæsonen :devil:

Han truede ellers lige med antage sin uges ferie nu og tage med til kbh - men måtte lige fortælle ham at ham ikke var en del af tøsehyggen så den ide kunnehan godt droppe :lol:

Torsdag næste uge kører vi så tilbage til Tyskland - V skal til hjertecheck fredag så det må vi hellere passe og så har ungerne 3 ugers ferie sammen med mig efter det - og manden er så også hjemme en enkelt uge.

Håber bare lidt at vejret bliver bare lidt bedre inden da :genert: - lidt surt at tænke på den gratis ferie i Italien vi måtte aflyse for der var der nok lidt større solgaranti :boo:

Men mon ikke vi finder på noget at lave alligevel :)

men rigtig dejlig sommer til jer :kys:

Du må være tilbage ved dine forældre og ungerne igen nu?!??

Hvordan gik køreturen og pasningen i 4 dage??

Fedt med så meget ferie :gogo: Man skulle have været lærer :-P

Ja øv med Italienstur, der blev aflyst - for der har da godt nok ikke været meget sommer i år!

Men nu er det da lidt bedre og det skulle blive godt de næste dage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Jep her holdes sommerferie, jeg har nu holdt 2 uger, næste uge har jeg også ferie, men der har jeg børnene alene. Den første uge var vi på sydfyn, og denne uge har jeg bare været herhjemme. Børnene kommer sent i seng og sover længe, det er SÅ skønt!!!

Det lyder hyggeligt :gogo:

Hvor længe er LÆNGE?

Tøserne sover med lidt held til 7.30 og sover mellem 20 0g 20.30 - det er ikke meget forskudt fra normalen - det kan de ( især Sara ) ikke finde ud af - desværre!

Åh, der er skønt på sydFyn :gogo:

Var i i telt? Jeg kan ikke huske det..... :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Det lyder hyggeligt :gogo:

Hvor længe er LÆNGE?

Tøserne sover med lidt held til 7.30 og sover mellem 20 0g 20.30 - det er ikke meget forskudt fra normalen - det kan de ( især Sara ) ikke finde ud af - desværre!

Åh, der er skønt på sydFyn :gogo:

Var i i telt? Jeg kan ikke huske det..... :blush:

Hej igen :)

Kan altså stadig ikke forstå at du ikke følte dig nedstirret Sugar:-P

Vi havde lejet en ferielejlighed i Fåbord, så det var dejligt.

Børnene er kommet i seng, som det nu passede ind, ved 21-22 tiden og sovet til omkring klokken ni og halv ti en enkelt dag :8: men i denne uge er de stået op halv otte - otte. Så det har været meget forskelligt, men de har slet ikke reageret sådan rigtig på det, men vi har også holdt sådan rigtig ferie og ikke stresset med noget som helst:-) men det bliver hårdt på mandag, selvom jeg har prøvet at vende lidt tilbage til rytmerne i denne uge, hvor manden er på job...så har der alligevel været noget som vi lige skulle, for at udnytte at vi har ferie :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981

Tro det eller ej. Jeg har været ved vesterhavet sammen med børnene og monstret i dag :8: hende og Sune har været deroppe en gang i løbet af sommeren de sidste par år og så er det åbenbart en tradition. Så hun har spurgt til hvornår det passede ordet gjorde det så i dag, og hun ville hente ham kl. 13. Så ringer hun om hun skal hente ham kl. 11 i stedet, hvor jeg siger at så bliver Maggie ked af at hun ikke skal med, og kl. 13. sover hun, så det er bedre. Men det hun mente var at vi kunne komme med, hvis vi kørte kl. 11 :8: hmmmmmm spurgte Sune hvad han synes og han mente at vi skulle med, basta :genert: men det gik nu fint, hun gav middagsmad, skrammel til børnene osv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Hej igen :)

Kan altså stadig ikke forstå at du ikke følte dig nedstirret Sugar:-P

Vi havde lejet en ferielejlighed i Fåbord, så det var dejligt.

Børnene er kommet i seng, som det nu passede ind, ved 21-22 tiden og sovet til omkring klokken ni og halv ti en enkelt dag :8: men i denne uge er de stået op halv otte - otte. Så det har været meget forskelligt, men de har slet ikke reageret sådan rigtig på det, men vi har også holdt sådan rigtig ferie og ikke stresset med noget som helst:-) men det bliver hårdt på mandag, selvom jeg har prøvet at vende lidt tilbage til rytmerne i denne uge, hvor manden er på job...så har der alligevel været noget som vi lige skulle, for at udnytte at vi har ferie :-)

Ha ha ha, jeg bemærkede ikke noget som helst :lol:

Men jeg må have set sjovt ud i hovedet, da jeg læste din sms og kiggede måbende rundt :lol::afro:

Total sjovt lige at mødes! Men er stadig ikke kommet mig over at du kunne genkende mit grin :8: Du har trods alt kun mødt mig een gang - for 2 år siden :blush:

Sikke nogle søde børn - ja, jeg er jo vant til at se dem på billeder, og de ligner jo "sig selv", men alligevel sjovt at se dem IRL :gogo::lun:

Maggie har bare det mest uskyldige engle-udtryk i sine øjne :engel:

Lyder fedt med sengetider og ingen reaktion :gogo:

Det kan jeg desværre ikke sige om Sara og Laura :boo:

De har godt nok været trætte i ferien - vi kortede ( som sagt ) vores ferie af med en dag, da de sov ad H til, da vi var oppe hos farmor.

Igår var vi i Djurs Sommerland hele dagen, men tog hjem så de kunne passe sengetiden nogenlunde - de sov fra ca. 21 til hhv. 7 og 7.45, men har igen været trætte med træt på idag. De var totalt "umulige" ved sengetid og vi endte med at være temmelig meget uvenner :evil: Blev self. gode venner igen og læste historie og så sov de hhv. 19.40 og 20. Så nu håber jeg de er mere udhvilede imorgen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Tro det eller ej. Jeg har været ved vesterhavet sammen med børnene og monstret i dag :8: hende og Sune har været deroppe en gang i løbet af sommeren de sidste par år og så er det åbenbart en tradition. Så hun har spurgt til hvornår det passede ordet gjorde det så i dag, og hun ville hente ham kl. 13. Så ringer hun om hun skal hente ham kl. 11 i stedet, hvor jeg siger at så bliver Maggie ked af at hun ikke skal med, og kl. 13. sover hun, så det er bedre. Men det hun mente var at vi kunne komme med, hvis vi kørte kl. 11 :8: hmmmmmm spurgte Sune hvad han synes og han mente at vi skulle med, basta :genert: men det gik nu fint, hun gav middagsmad, skrammel til børnene osv :D

:worship: :worship: :worship: RESPEKT!!! Det må jeg sige - det var flot klaret :rocker:

Hvor var i henne ad?

Vurupør eller....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
henrik_1967-2

Så skete det.

Ida-Marie har tabt sin første tand, en fortand i undermunden, og selvfølgelig kom tandfeen på besøg:)

Jeg ved ikke helt, om tandfeen var gavmild, eller om hun var nærig. Men her gav hun 20 kr for en fortand.

Jeg er blevet fortalt, at tandfeen giver mere for tænderne, jo tættere man kommer på hjørnetænderne. Så det ender vel med 500 kr for en hjørnetand:shock:

Utålmodig som Ida-Marie kan være, så hev hun selv tanden ud, da hun ikke kunne vente længere:shock:

Hun var slet ikke til at skyde igennem. Og hun har efter sigende givet den "en tand ekstra", ja ja undskyld, ude i børnehaven, da hun var den første derude, som har tabt en tand.

Endelig har jeg fået sommerferie. Sagde jeg sommerferie? To uger nu og så kommer den sidste lige inden oktober:sur:

Jeg håber, at I allesammen har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72

Årh, hvor SEJT med den rokketand, Henrik :gogo:

Hun er måske osse den første her i tråden, der har tabt en tand????

Jeg aner ingenting om tandfeer - har ikke selv haft besøg af sådan en som barn, og aner ikke hvad tænder "er værd"......

Hva gør i andre når den situation opstår??

Jeg tænker, at tænderne bliver ved med at have samme værdi her i huset - ellers bliver vi da ruineret :lol:

Dejligt med sommerferie - de siger vist at sommeren kommer nu :gogo:

Selvom det godt nok er længe du har ventet, hvis du slet ikke har haft noget ferie endnu!!

Skal i ud på noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites