Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

rome76
Ja, her er det osse svært at gennemskue, hvem der er skyldig og hvem der startede osv. Det er dog som regel Laura, men vi kan jo ikke bare skælde hende ud hver gang :D

Det ville Sara da sikkert ellers synes var fint :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Ja møderne ligger altid fra kl 16 og fremefter - meget upraktisk når bh og vs lukker kl 16 og manden først har fri ved 18 tiden :boo: - og lærere kan holde mange møder :rulle:

Havde ellers håbet jeg kunne klare den til sommerferien uden en ny med hjælp fra manden - men han er godt nok ikke særlig fleksibel for tiden :rulle:

Eller..... - det er han jo når han er på kontoret.

Men næste uge er dum :boo: - to møder jeg ikke kan komme til da han ikke er ude og rejse :boo: - og barnepigen kan ikke - og skal også først lige være her en gang hvor jeg er hjemme først så Victoria trods alt lige får lov til at lære hende lidt at kende.

Aha på den måde :gogo:

Men hva gør du så i næste uge??

Fik iøvrigt aldrig kommenteret det med Victoria og badet! Synd, at hun er bange for vandet. Sara og ( især ) Laura havde en periode, hvor de osse græd en del gennem badet. Har Laura mistænkt for at det var pga. ørerne - hun begyndte ihvertfald på det, efter hun havde fået dræn i - så enten fordi hun var ekstra opmærksom på ørerne af den årsag eller fordi, det måske var ubehageligt at få vand i ørerne, når der var dræn i/hul igennem.....?!???

Men det er ikke sjovt, når de skriger sig igennem et bad :ae:

Tror iøvrigt at det med det rene hår og lus er en skrøne - så du kan være ganske rolig og fortsætte etagevasken :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Man skal også have nogen at kæmpe med :-P - heller ikke sjovt hvis det er for nemt - spiller mod min lillebror og han er seriøst ringe så kan vinde med lukkede øjne, barn på skødet og nøjes med at spille 20 sek - så bliver det lidt kedeligt :lol:

:lol::gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76
Aha på den måde :gogo:

Men hva gør du så i næste uge??

Fik iøvrigt aldrig kommenteret det med Victoria og badet! Synd, at hun er bange for vandet. Sara og ( især ) Laura havde en periode, hvor de osse græd en del gennem badet. Har Laura mistænkt for at det var pga. ørerne - hun begyndte ihvertfald på det, efter hun havde fået dræn i - så enten fordi hun var ekstra opmærksom på ørerne af den årsag eller fordi, det måske var ubehageligt at få vand i ørerne, når der var dræn i/hul igennem.....?!???

Men det er ikke sjovt, når de skriger sig igennem et bad :ae:

Tror iøvrigt at det med det rene hår og lus er en skrøne - så du kan være ganske rolig og fortsætte etagevasken :lol:

Jeg må jo melde afbud :boo:

Nej ikke sjovt når de skriger - og Victoria nøjes ikke med at skrige hun forsøger også at komme ud så man må holde hende fast med magt - meget lidt sjovt :whine:

Men havde hende i bad i går og så længe vi bare bruser hende lynhurtigt så går det :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76

Min søn er vist en smule mere religiøs end sine forældre :genert:

Henter ham i bh i dag hvor han sidder og maler - den skal lige gøres færdig og så skal jeg hjælpe ham med at skrive...altså han dikterer....

Tak Gud fordi du har skabt menneskene og dyrene. Gør at vi ikke slår dyr ihjel ( skal måske lige have forklaret ham at vi ikke er vegatarer :-P ) og at vores huse ikke styrter sammen.

Herhjemme vil han have læst højt af bibelen ::engel:

Men den vi har - som han fik af præsten til barnedåb er godt nok lidt drabelig så har sagt at jeg køber en rigtig børnebibel til ham som vi kan læse fra.

Håber ikke han en dag kommer og vil i kirke hver søndag :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Jeg må jo melde afbud :boo:

Nej ikke sjovt når de skriger - og Victoria nøjes ikke med at skrige hun forsøger også at komme ud så man må holde hende fast med magt - meget lidt sjovt :whine:

Men havde hende i bad i går og så længe vi bare bruser hende lynhurtigt så går det :glad:

Gisp - det lyder ikke sjovt!!

Men godt, det kan gøres med et lynbad :gogo:

Her gider tøserne som regel ikke i bad, når vi siger at NU er det badetid!! MEN når de så først er kommet ind under bruseren, så er de ikke til at få ud igen - så nyder det det MAX :gogo:

De er ofte inde under bruseren på samme tid - så skyller de hinandens kroppe på skift og skiftes til at holde bruseren :) Der er millimeterdemokrati herhjemme!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sugarbabes72
Min søn er vist en smule mere religiøs end sine forældre :genert:

Henter ham i bh i dag hvor han sidder og maler - den skal lige gøres færdig og så skal jeg hjælpe ham med at skrive...altså han dikterer....

Tak Gud fordi du har skabt menneskene og dyrene. Gør at vi ikke slår dyr ihjel ( skal måske lige have forklaret ham at vi ikke er vegatarer :-P ) og at vores huse ikke styrter sammen.

Herhjemme vil han have læst højt af bibelen ::engel:

Men den vi har - som han fik af præsten til barnedåb er godt nok lidt drabelig så har sagt at jeg køber en rigtig børnebibel til ham som vi kan læse fra.

Håber ikke han en dag kommer og vil i kirke hver søndag :lol:

:lol: :lol: :gogo:

ha ha, hvor godt!!!

Herhjemme er Sara og Laura bange for jægere!!! Så vi har været omkring snakken med at JA, vi spiser dyrene. Ikke for at være onde - men for at få mad, så vi kan overleve. Men at det stadig godt kan være synd for haren, at vi mennesker vil skyde den og spise den - men at vi gør det for at få mad.

Det kan de sådan set vist godt forholde sig til - og spørger meget, hvor et stykke kød vi spiser kommer fra - om det er fra en ko eller en gris osv.

Men de er stadig bange for jægere :lol:

Kan godt forstå, du gruer for det med kirken :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76

Så har vores nye barnepige været på arbejde for første gang mens jeg var til møde...og det gik simpelthen over alt forventning :klap:

Victoria havde knap nok tid til at sige farvel til mig og de havde bare hygget sig uden nogen problemer :lun:

Så meget for at tage sorgerne på forskud :rulle:

Hun synes sikkert jeg er en mega pylret mor for havde virkelig forberedt hende på det værste :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76
Gisp - det lyder ikke sjovt!!

Men godt, det kan gøres med et lynbad :gogo:

Her gider tøserne som regel ikke i bad, når vi siger at NU er det badetid!! MEN når de så først er kommet ind under bruseren, så er de ikke til at få ud igen - så nyder det det MAX :gogo:

De er ofte inde under bruseren på samme tid - så skyller de hinandens kroppe på skift og skiftes til at holde bruseren :) Der er millimeterdemokrati herhjemme!!!

Sådan er Frederik også - altså bortset fra fællesbadene - det kan ham og Victoria slet ikke findes af :shock:

Men jubler lige over at krisen med Victoria ser ud til at være overstået og hun nød badet i går :banan: - så tror jeg snart vi tør vove os i svømmehal igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rome76

Så er tråden vist gået på sommerferie:deer:

Personligt mangler jeg bare lige to arbejdsdage så er der dømt ferie herhjemme og skal bare lige spise en grillpølse med kollegerne fredag til frokost før jeg sætter mig ind i bilen henter unger og vender næsen mod Danmarkm:banan:

Efter en forhåbentlig stressfri køretur med børn det opfører sig eksemplarisk hele vejen -ok man har vel lov at håbe :lol: - ankommer vi til en enkelt overnatning ved mine forældre og lørdag morgen får de så lov til at sætte mig på toget mod Kbh mens de nyder fire dage med feriebørn :klap:

Og jeg slapper af og tøsehygger med veninden i mens - glæder mig :love:

Manden må blive hjemme og knokle - så kan han lære ikke at sige sit job midt i feriesæsonen :devil:

Han truede ellers lige med antage sin uges ferie nu og tage med til kbh - men måtte lige fortælle ham at ham ikke var en del af tøsehyggen så den ide kunnehan godt droppe :lol:

Torsdag næste uge kører vi så tilbage til Tyskland - V skal til hjertecheck fredag så det må vi hellere passe og så har ungerne 3 ugers ferie sammen med mig efter det - og manden er så også hjemme en enkelt uge.

Håber bare lidt at vejret bliver bare lidt bedre inden da :genert: - lidt surt at tænke på den gratis ferie i Italien vi måtte aflyse for der var der nok lidt større solgaranti :boo:

Men mon ikke vi finder på noget at lave alligevel :)

men rigtig dejlig sommer til jer :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites