Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

pul1981
Dejligt!

Købte en sommerjakke i Kvickley den anden dag. 100 kr, og så kan den bare blive mulet i bh så meget hun lyster! :D

:gogo:

Jeg har forelsket mig i en Hummel jakke til Sune...:genert: men synes altså også der er meget mere flot pigetøj end drengetøj i den billige ende :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
:lol: Ej under bukserne syntes jeg det er lige meget, men kan godt forstå det fra mandens side :lol:

Til gym var der en dreng, som hver gang havde strømpebukser og så bare en bluse på. Det var virkelig :tie: at se på! :genert:

Tror bare jeg skal være glad for at Sune var så varm og ikke havde behov for strømpebukser inden under :-P

Ej :tie: stakkels dreng :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

Jeg har forelsket mig i en Hummel jakke til Sune...:genert: men synes altså også der er meget mere flot pigetøj end drengetøj i den billige ende :boo:

Jeg ved bare at jeg vil blive så ærgelig over at købe en dyr jakke eller fine sko, og de så blive ødelagt i leg og mudder. Ikke at det skal være billigt, men en middelvej er mere mig :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Jeg ved bare at jeg vil blive så ærgelig over at købe en dyr jakke eller fine sko, og de så blive ødelagt i leg og mudder. Ikke at det skal være billigt, men en middelvej er mere mig :blush:

Også derfor den ikke er købt...men han har en sommerjakke som han kan passe fra sidste år, så måske den bliver min redning, rart nok at have en der íkke bliver "mishandlet" i BH...men synes altså 500 kr. for en sommer jakke er mange penge, vil noget hellere give det eller mere for en vinterjakke, for der er kvaliteten mere vigtig, når man tænker på vind og vandtæt mm.

Men vi skal til 2 x barnedåb (vores egen incl.)....du kan nok hører at jeg er ved at overbevis mig selv om at det er ok :lol::stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Også derfor den ikke er købt...men han har en sommerjakke som han kan passe fra sidste år, så måske den bliver min redning, rart nok at have en der íkke bliver "mishandlet" i BH...men synes altså 500 kr. for en sommer jakke er mange penge, vil noget hellere give det eller mere for en vinterjakke, for der er kvaliteten mere vigtig, når man tænker på vind og vandtæt mm.

Men vi skal til 2 x barnedåb (vores egen incl.)....du kan nok hører at jeg er ved at overbevis mig selv om at det er ok :lol::stoned:

500 om vinteren ville jeg oss hellere give.

:lol: du ender med at købe den gør du :-P:klap: - de er oss flotte! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
500 om vinteren ville jeg oss hellere give.

:lol: du ender med at købe den gør du :-P:klap: - de er oss flotte! :love:

:D måske! Nu må han hellere få et par sko først, så må vi se. Skal også ned i en børnetøjsbutik, hvor de har -25 % nu (men selvfølgelig ikke på overtøj og sko :rulle:) vil forsøge at finde nogle kortæmere til sommer, så vi er lidt på forkant :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy_cat
:klap: Hvor dejligt at det bare går godt! Hvad så, er han helt smadret om aftenen efter en dag i bh? :bored:

2 par støvler skal hun også have i bh :gogo:

Hvad regntøj har Morten? Jeg tænker lidt i Helly Hansen, med overalls... :gruble:

Nej han er faktisk ikke så træt som jeg havde frygtet.

Men når vi kommer hjem vil han gerne lige sidde med lidt frugt og se en tegnefilm. Og det får han lov til - for der er meget mere knald på end i DP - og kan godt forstå hvis de mangler de lidt mere rolige stunder...

Og et par gange (2-3 måske) er aftensmaden endt i kaos, men ellers går det super.

Morten har faktisk også HH regntøj - dog bare almindelige bukser :gogo: Og et sæt Abeko tror jeg det hedder? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Feminin25
Heldige Sophia :love:

ja hun er også helt vild med dem :slem:

men øv de skal være så dyre :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Feminin25
Nope :D Han har heller aldrig haft strømpebukser på (synes der er mange som har det under bukser mens de er små) men kunne bare ikke få mig selv til det -og farmand kunne da SLET ikke acceptere det :shock::lol:

:lol::devil::-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Feminin25

flash...:slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites