Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

pul1981
Julie har en sovepose, den er hun super glad for :gogo: Det er nok oss kun lige de første mrd at de sover...

Eller måske et fleece tæppe, det er oss dejlig blødt...

Det er nemlig lige det, og det er mod sommeren og så dropper han nok luren endnu hurtigere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Ejjjj jeg fryser og er sulten :lol::whine: Men der er ikke brænde inde, og kan ikke komme til i køkkenet før der er tømt opvaskemaskine og sat i....

Gab, er helt ugidelig idag :lol:

:D Her prikker det også i mine ben (vand på vej :rulle:) så nu gider jeg da slet ikke gøre rent :lol: men måske det vil være meget godt at komme igang :sarkasme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy_cat

Hey tøser :klap:

Dejligt med ny tråd - den er bedømt :rocker:

Kan godt forstå I glæder Jer til børnehaven. Morten har været der 2 måneder nu, og det går altså bare rigtig super godt. Han er slet ikke så lille som man frygter, og lærer lynhurtigt at følge rytmen med de lidt større børn.

Og kan kun nikke genkendende til det med udetøj - Nu har Moller jo skulle bruge det i feb. og marts og alt har bare været brugt hver eneste dag. Så kvalitet er helt sikkert en fordel lige på det punkt. Jeg måtte ud og købe ekstra støvler fordi de simpelthem var gennemblødte hver eneste dag!

Jeg har købt kondisko og sandaler til sommer. Ecco ligesom sidste år - de var et hit, så hvorfor lave om på det :-P Skal nok ha et par ekstra til børnehaven...

Mht til middagslur, så er det frivilligt i Mortens børnehave og jeg tror han har sovet 5-6 gange siden 1. februar - de finder hurtigt ud af at de andre børn skal ud og lege :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Feminin25
Hva så, har I været ude og købe "sommer"sko til ungerne? Tror Sune og jeg skal ned i byen i dag...

yes, det gjorde jeg for en mdr siden...nogle lækre anguluser :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Hvorfor må de ikke have strømpebukser på :gruble: og kun leggind :gruble:

-jeg købte et par storte leggins til Sune til gym.opvisning i Tøj & Sko til 50,- ;)

Som jeg læser det i papirene er det fordi ungerne ofte får fugtige strømper, og så er det memmere at skifte ankelstrømper på 30 børn end strømpebukser. :genert:

Det var ellers billigt :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
:D Her prikker det også i mine ben (vand på vej :rulle:) så nu gider jeg da slet ikke gøre rent :lol: men måske det vil være meget godt at komme igang :sarkasme:

:lol:

Jeg er færdig med fase 1 :devil2: Og er også kommet ud af morgenkåben og i tøjet.

så er der bare ca 1000 stk tøj der skal lægges sammen :bored: - senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981

Kan godt forstå I glæder Jer til børnehaven. Morten har været der 2 måneder nu, og det går altså bare rigtig super godt. Han er slet ikke så lille som man frygter, og lærer lynhurtigt at følge rytmen med de lidt større børn.

Og kan kun nikke genkendende til det med udetøj - Nu har Moller jo skulle bruge det i feb. og marts og alt har bare været brugt hver eneste dag. Så kvalitet er helt sikkert en fordel lige på det punkt. Jeg måtte ud og købe ekstra støvler fordi de simpelthem var gennemblødte hver eneste dag!

Jeg har købt kondisko og sandaler til sommer. Ecco ligesom sidste år - de var et hit, så hvorfor lave om på det :-P Skal nok ha et par ekstra til børnehaven...

Mht til middagslur, så er det frivilligt i Mortens børnehave og jeg tror han har sovet 5-6 gange siden 1. februar - de finder hurtigt ud af at de andre børn skal ud og lege :lol:

Åh hvor dejligt med sådan en start :)

Middagsluren er også frivillig i Sune's børnehave og jeg er da også spændt på om han overhovedet vil sove, men de siger at de overrasker de fleste forældre, og at de lynhurtigt lærer at lægge sig til at sove :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
yes, det gjorde jeg for en mdr siden...nogle lækre anguluser :love:

Heldige Sophia :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

:klap: Hvor dejligt at det bare går godt! Hvad så, er han helt smadret om aftenen efter en dag i bh? :bored:

2 par støvler skal hun også have i bh :gogo:

Hvad regntøj har Morten? Jeg tænker lidt i Helly Hansen, med overalls... :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Som jeg læser det i papirene er det fordi ungerne ofte får fugtige strømper, og så er det memmere at skifte ankelstrømper på 30 børn end strømpebukser. :genert:

Det var ellers billigt :gogo:

:gogo:

Ja, og de virker til at være i fin kvalitet -ikke at jeg har forstand på leggins til børn :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites