Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

pul1981

Hva så, har I været ude og købe "sommer"sko til ungerne? Tror Sune og jeg skal ned i byen i dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
K havde fødselsdag igår, og vi havde vores forældre på besøg til boller og lagkage.

Julie ville jo som sædvanlig med mormor hjem :) Så jeg har sovet til kl 9 idag!!!! :8: SKØNT!!!

Men køkkenet ligner noget der er løgn, så jeg ved nok hvad dagen skal gå med...

Tillykke med det :) Sikke dog en lang lur :8::klap:

Her skal der også gøres rent i dag :bored: må hellere komme i gang :bored: :bored:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Det har du ret i....jeg må hellere prøve at ringe til hende...

:gogo: Fortæl hvad hun siger!

Blev bedømt med det samme :afro:

-altså spændende med den børnehave start :)

:banan:

Ja helt vildt! :8: Det er alligevel en stor ting for så små børn ik...

Vi fik et stort tykt brev fra bh i forgårs. Hold da op, der er meget man skal have styr på som forældre :lol:

Jeg er glad for at det er sommer at vi har start, for kan læse at billigt udetøj ikke er en løsning for unger der er så meget ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Hva så, har I været ude og købe "sommer"sko til ungerne? Tror Sune og jeg skal ned i byen i dag...

Joo kondisko har vi købt men ikke sandaler endnu. Og nu vil jeg lige se hvad de anbefaler af sommerfodtøj i bh.

Hvad lurer du på af sko?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
:gogo: Fortæl hvad hun siger!

:banan:

Ja helt vildt! :8: Det er alligevel en stor ting for så små børn ik...

Vi fik et stort tykt brev fra bh i forgårs. Hold da op, der er meget man skal have styr på som forældre :lol:

Jeg er glad for at det er sommer at vi har start, for kan læse at billigt udetøj ikke er en løsning for unger der er så meget ude.

Ja meget stort at de skal starte i BH! De bliver pludselig de små igen...

Vil egentlig godt tro at det kræver udetøj af kvalitet i en skovbørnehave...

Sune skal have dyne+pude eller sovepose med i BH til soverummet, altså når han skal sove middagslur...jeg kan bare ikke rigtig finde ud af, hvad vi skal investere i :gruble: for hvor længe vil han blive ved med at sove den lur :gruble: Synes ikke lige jeg vil invistere i en ny junior dyne, men måske en billig sovepose :gruble: :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Joo kondisko har vi købt men ikke sandaler endnu. Og nu vil jeg lige se hvad de anbefaler af sommerfodtøj i bh.

Hvad lurer du på af sko?

Sandaler tror jeg også at jeg springer over lige nu, for de han fik sidste år var lige store nok, synes jeg, men kunne godt se i går, da han havde dem på med strømper at de passer ret godt, men der er stadig lidt luft, så de får altså lov at starte sommeren...og så kan det jo være at vi kan vente til udsalg med at købe et par i en nr. større :) eller også slider det så meget på dem i BH at han skal have 2 par :gruble: det tager jeg til den tid...

Jeg har slet ikke set på sko endnu...dog var jeg lige inde i en skobutik i lørdags og så de fedeste Converse sko :love: men synes bare lærredssko er ret upraktiske til en dreng i den alder, som leger ude...så vil gerne have et par som er lidt mere praktiske (læder eller lign.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Sandaler tror jeg også at jeg springer over lige nu, for de han fik sidste år var lige store nok, synes jeg, men kunne godt se i går, da han havde dem på med strømper at de passer ret godt, men der er stadig lidt luft, så de får altså lov at starte sommeren...og så kan det jo være at vi kan vente til udsalg med at købe et par i en nr. større :) eller også slider det så meget på dem i BH at han skal have 2 par :gruble: det tager jeg til den tid...

Jeg har slet ikke set på sko endnu...dog var jeg lige inde i en skobutik i lørdags og så de fedeste Converse sko :love: men synes bare lærredssko er ret upraktiske til en dreng i den alder, som leger ude...så vil gerne have et par som er lidt mere praktiske (læder eller lign.)

Det er da helt rart at han kan passe dem i år også, eller som du skriver, til at starte med :gogo:

Jeg tror lige at jeg skal lure hvad de andre børn har på derover. Godt at jeg når at få børnepenge inden hun skal starte :-D

Og jeg skal have købt leggins, for de må ikke have strømpebukser på :-P Og min drengepige går nu meget med kjole...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Ja meget stort at de skal starte i BH! De bliver pludselig de små igen...

Vil egentlig godt tro at det kræver udetøj af kvalitet i en skovbørnehave...

Sune skal have dyne+pude eller sovepose med i BH til soverummet, altså når han skal sove middagslur...jeg kan bare ikke rigtig finde ud af, hvad vi skal investere i :gruble: for hvor længe vil han blive ved med at sove den lur :gruble: Synes ikke lige jeg vil invistere i en ny junior dyne, men måske en billig sovepose :gruble: :gruble:

Julie har en sovepose, den er hun super glad for :gogo: Det er nok oss kun lige de første mrd at de sover...

Eller måske et fleece tæppe, det er oss dejlig blødt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

Ejjjj jeg fryser og er sulten :lol::whine: Men der er ikke brænde inde, og kan ikke komme til i køkkenet før der er tømt opvaskemaskine og sat i....

Gab, er helt ugidelig idag :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Det er da helt rart at han kan passe dem i år også, eller som du skriver, til at starte med :gogo:

Jeg tror lige at jeg skal lure hvad de andre børn har på derover. Godt at jeg når at få børnepenge inden hun skal starte :-D

Og jeg skal have købt leggins, for de må ikke have strømpebukser på :-P Og min drengepige går nu meget med kjole...

Hvorfor må de ikke have strømpebukser på :gruble: og kun leggind :gruble:

-jeg købte et par storte leggins til Sune til gym.opvisning i Tøj & Sko til 50,- ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites