Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lene.kj

Skønne majbørn 2007 og de dejlige mødre + nye babyer

Recommended Posts

miss_louise81
:banan::glad::klap::worship::rocker:

Det tyder da godt nok på "intet liv" for den øverste :lol: -gad vide om jeg rykker ned af listen, når lillesøster/bror engang har tænkt sig at komme til verden :gruble::-P

hey og jeg er sluppet af med min førsteplads :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Feminin25

ja og ØVVVV....du er savnet :whine: come back!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981

...ja, men en rimelig drastisk måde at gøre det på :whine: Ka du slet ikke li os længere :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj
Altså synes det er lidt svært, for allerhelst vil jeg jo bare gerne gå igang "naturligt" når min krop/barnet er klar til det, men tiltroen til det er bare MEGET lillle, for ikke at sige, at den slet ikke er der, idet jeg gik 18 dage over sidst (blev sat igang 17. dag) En ting er hvor hårdt det var både fysisk men også psykisk at gå så lang tid over termin, men den dreng der kom ud, var jo bestemt også påvirket af at være født så sent :boo: og det sidste, kan jeg slet ikke overskue igen -ikke at sige, at vi ikke kan klarer det en gang mere, for uanset hvilket barn vi får, skal vi nok klare det, men hvis jeg kan gøre noget for undgå det, så gør jeg det!

og så kan jeg jo ligesom forstå på det, at det ofte er en hård omgang at blive sat igang, jeg ved jo ikke bedre og var jo bare SÅ lykkelig over at få lov til at føde og føler ikke at jeg har haft en dårlig oplevelse, men af hvad jeg kan læse, så er min oplevelse altså lidt hård ... så derfor hælder jeg da egentlig mere til at gå til en zoneterapeut selv først, så må jeg jo blive sat igang på sygehuset hvis det ikke virker...for der er jo ingen garanti -ja faktisk ikke ved begge dele!

Jeg syntes at hende zoneterapeuten beskriver det meget godt, når hun sammenligner det med alt plukke æbler. Er det umodent sidder det fast, men er det modent skal det lige prikkes lidt til, så falder det af.

Så man kan sige, at hvis din krop er klar, vil der muligvis være en efftekt. Måske du skulle prøve at ringe til en beh og tage en snak? Høre hvad hun siger, og hvornår det så skulle være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

:lol: Jep. Det lader til at du har et liv :klap::lol:

Er i snefri på Lolland efterhånden? :)

Og hvordan med huskøb/ salg? Noget nyt der? :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

Sugar; Jeg kan da slet ikke huske om Julie havde feber sammen med skoldkopperne :gruble: Har de normalt det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

Og så skal i huske at bedømme tråden :D

Og så har jeg lige tilføjet endnu en vigtig begivenhed i første indlæg, som jeg glemte igår :rulle::glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Jeg syntes at hende zoneterapeuten beskriver det meget godt, når hun sammenligner det med alt plukke æbler. Er det umodent sidder det fast, men er det modent skal det lige prikkes lidt til, så falder det af.

Så man kan sige, at hvis din krop er klar, vil der muligvis være en efftekt. Måske du skulle prøve at ringe til en beh og tage en snak? Høre hvad hun siger, og hvornår det så skulle være.

Det har du ret i....jeg må hellere prøve at ringe til hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pul1981
Og så skal i huske at bedømme tråden :D

Og så har jeg lige tilføjet endnu en vigtig begivenhed i første indlæg, som jeg glemte igår :rulle::glad:

Blev bedømt med det samme :afro:

-altså spændende med den børnehave start :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lene.kj

K havde fødselsdag igår, og vi havde vores forældre på besøg til boller og lagkage.

Julie ville jo som sædvanlig med mormor hjem :) Så jeg har sovet til kl 9 idag!!!! :8: SKØNT!!!

Men køkkenet ligner noget der er løgn, så jeg ved nok hvad dagen skal gå med...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites