Dariats_girl

hvad er VIP ocean?

Recommended Posts

glad_toemrer

ja det er med mit visa dankort, men det er måske lovligt for dem bare at trække pengene?

Nogen der ved hvordan man sletter sin profil derinde og afmelder det, så jeg i hvert fald ikk kommer af med yderligere 299,95 kr.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Hold da op det er godt nok et lusket foretagen :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Enig med Kasper.

Skriv til dem at du har valgt at benytte dig af din fortrydelsesret.

Send evt. kopi til din bankrådgiver, så har du dokumentationen i orden når du skal bede din bank om at tilbageføre beløbet.

Det foretagende er fup og svindel fra inderst til yderst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
B-cute

Undskyld jeg spørger, hvordan har I fået den invitation? Er det på mail eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorencc

jeg blev blød en dag og aksepterede velkomst gave for en 5

nu har de trukket 600 kr uden min viden , hvordan kan en fremmed trække uhindret på min konto

, og kan jeg få de penge igen ?

svag sjæl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JGJ

Jeg er også hoppet i med begge ben, og de har trukket 299,95 kr fra min konto. Banken siger at jeg skal vente mindst 10 dage efter jeg har brokket mig til VIPocean før de kan gøre noget som jeg trække pengene tilbage. Jeg har truet VIPocean med BASTA eller Kontant. Er der nogen af jer andre uheldige der er med på den ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
muselade

Æv æv, jeg har sgu også været for dum... Troede også lige på den med bio billetter og nu har jeg opdaget at de har hævet yderligere 299 :o( Sig endelig til hvis I andre oplever noget nyt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dariats_girl

Jeg var så en af de uheldige som tilmeldte mig. Og da jeg så opdagede hvad de egentlig gjorde, så havde jeg en del problemer med dem. Samt jeg klagede over andre funktioner. De var godt nok tunge at danse med. Men efter lang diskussion via mail, fik jeg dem endelig til at give mig pengene tilbage, plus kommentar om deres metoder.

VIP Ocean er bygget på nederen :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

Alternativt kan du kontakte VIPocean og kræve at få pengene tilbageført. Du har 14 dages fortrydelsesret, når det er et netkøb.

i Deres betingelser står der

----

I henhold til Lov om visse Forbrugeraftaler af 09/06/2004 har forbrugere som udgangspunkt en fortrydelsesret på 14 dage ved køb af visse ydelser. VIPoceans services er imidlertid ydelser, som udføres og dermed oprettes på det tidspunkt, hvor brugeren foretager en indbetaling til VIPocean. Ydelserne er således udført og forbrugt allerede ved brugerens indbetaling. Allerede af den grund ophører brugeres fortrydelsesret på det tidspunkt, hvor VIPocean registrerer brugerens indbetaling for oprettelse af den enkelte service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kun1fnug
Æv æv, jeg har sgu også været for dum... Troede også lige på den med bio billetter og nu har jeg opdaget at de har hævet yderligere 299 :o( Sig endelig til hvis I andre oplever noget nyt... jeg er også falde i har bedt om at blive slette har også afmeldt så nu må jeg tjekke min konto om jeg også er blevet trukke 299 :( for det har jeg da ikke råd til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind