Dariats_girl

hvad er VIP ocean?

Recommended Posts

lucasofie

Lad for guds skyld vær med at ta imod noget som helst fra denne skod side de lokker med alt muligt til ingen penge og når du så har givet dine bankoplysninger så trækker de 299.95 i måneden for ingenting og man kan ikke melde sig ud af lortet igen for man kan ikke komme i kontakt med deres kundeservice på tlf og de svar du får pr mail det er noget uforstående noget så for jeres egen skyld HOLD JER VÆK FRA VIPOCEAN...... hilsen en uheldig tåbe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Du godeste. Det er jo Facebook slem x 10.

Desuden kan de jo bare trække løs på ens Visakort jf denne lille sidebemærkning.

For at sikre, at abonnementet fortsætter og dermed undgå, at en bruger utilsigtet får deaktiveret sit abonnement, så kan kreditkortbetalinger gennemføres tidligere end udløb af igangværende abonnementsperiode. Dette forkorter naturligvis ikke den oprindelige abonnementsperiode

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85
Lad for guds skyld vær med at ta imod noget som helst fra denne skod side de lokker med alt muligt til ingen penge og når du så har givet dine bankoplysninger så trækker de 299.95 i måneden for ingenting og man kan ikke melde sig ud af lortet igen for man kan ikke komme i kontakt med deres kundeservice på tlf og de svar du får pr mail det er noget uforstående noget så for jeres egen skyld HOLD JER VÆK FRA VIPOCEAN...... hilsen en uheldig tåbe.

Ifølge linket til brugerbetingelserne så kan man slette sin profil under indstillinger derinde, og så er det bare at meddele banken at de ikke længere skal have lov til at trække penge fra din konto:)

Men det virker som noget værre fusk de har gang i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cidilii

Hvad nu når man ikke aner at man er blevet tilmeldt og pludselig får trukket 299,95 kr. Jeg kan slet ikke huske at jeg har tilmeldt mig det men det må jeg åbenbart have gjort siden de har mine konto oplysninger ... Er der nogen der har hjemmeside adressen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dariats_girl

Der er i denne tråd både link til hjemmesiden og betingelserne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rastata

HVORDAN? hvor inde kan man slette profil? Jeg har ikke oprettet en profil, men "købt"/"fået" et abonnement?!?!?!?!

JEG ER SÅ DUM. Nogen der kan hjælpe?!?!?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rastata

Hvad gjorde du lucasofie?

Jeg har været en lige så uheldig tåbe som dig :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lotusblomst

Det er det gamle "Meet your messenger" der bare prøver at være ekslusive og VIP-agtige.

Det går ud på at man kan betale en abbonnementspris hver måned hvor man så kan få adgang til forskelligt VIP-halløj og invitationer.

Ellers er det bare en underlig side hvor brugerne sender hinanden åndsvage spørgsmål som ofte kun omhandler overfladiske emner som udseende, generaliseringer og pop-kultur.

Edit: Så i går absolut ikke glip af noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
glad_toemrer

Hej jeg har først klikket ind på den der site for nogle dage siden med gratis bio billetter til 5,50 kr. og nu er der blevet trukket 299,95 kr. på min konto fra denne site og har ikk modtaget nogle billetter, eller noget, det er virkelig mærkeligt.. Nogen der ved om man overhoved kan gøre noget ved de 299,95 kr. de har trukket fra min konto??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind