Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Chili-Willy-Woosh

Statusopdateringer lige nu...

Recommended Posts

MrsMiaWallace

This morning i stepped on a cereal... Does that make me a cereal killer?

Tissede en lille smule i buksen da jeg læste den opdatering :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snykling

Et lille udpluk:

"uhmmm...how many points on the gay scale does liking Glee actually earn?"

"Så så man lige mig råbe banko og vinde en kæmpe skinke :-)"

"Er kålhøgen så det batter!"

"krydser fingre!!"

Den sidste hører til den slags jeg personligt hader så grusomt... Hvorfor kan man ikke bare fortælle, hvad det er man krydser fingre for, glæder sig til eller håber på???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie
Uhhh, jeg ved det! Det er fordi denne type gerne vil have lidt opmærksomhed. Så laver de lige sådan en bette cliffhanger. :sarkasme:

Jeg kan heller ikke have det.

Det værste er da dem, der skriver "Aaaarh, er så gal", "mit liv stinker" eller "du kan rende mig". Når man så spørger ind til det, så svarer de "Ej, det har jeg altså bare ikke lyst til at snakke/skrive om". Nå, siger du det? :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Synes den her var meget god:

A "winter depression" is when you start to watch any rubbish on TV. Saw a programme this morning on children who misbehave; the mother said "eat your food there are lots of children starving in Africa"........what the hell do starving children in Africa gain by you eating your food?

Min venindes vilde familieliv:

hold da op jeg har været aktiv idag... kl. er kun lige slået 14 og jeg har allerede været i bilka og handle.. i LIDL og handle nede og hente mine nye briller.. bagt 55 pølsehorn, 31 horn med okse delle, 33 pizza snegle med oks og 30 pizza snegle med skinke..... og nu gider jeg F..... heller ikke mere!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur
Det værste er da dem, der skriver "Aaaarh, er så gal", "mit liv stinker" eller "du kan rende mig". Når man så spørger ind til det, så svarer de "Ej, det har jeg altså bare ikke lyst til at snakke/skrive om". Nå, siger du det? :rulle:

Det er så latterligt :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

"Overvejer at oprette gruppen: 3 medlemmer og jeg holder vejret i 10 sekunder! Den er omtrent lige så "vigtig/brugbar" som alle de andre grupper!"

Jamen jeg kan jo kun være enig!

Og så har jeg en der KUN skriver statusopdateringer om hvor meget hun elsker sin kæreste og at han er den eneste ene og bla bla bla.... Og nu er hun så gravid efter 3 måneder med ham, så nu er der også statusopdateringer med hvor langt henne hun er og at hun glæder sig, for "barnet får bare den dejligste far"

Og han skriver på hendes væg "jeg elsker dig dejlige kæreste" og andre kærlighedserklæringer...

:badr::badr:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lucasine

elsker xxxxxx..... min kommende kone....

CHOK, har fået en dårlig nyhed idag, som jeg ikke forstår et ord af...... Hvorfor skal de nu skilles.....

fucker pis, de lover mere sne!!!!

syntes, det er mærkelig at man får mere ondt i hovedet, end i tænderne, når man har fået for meget Kandis.

tak for i går og i dag skat? det var hygge :D savner dig allerede!! ?

en lille blanding af mine opdateringer ;)

de første er de værste huha de elsker hinanden så højt og dagene er så dejlige med deres nu 2 vidunderlige børn det er enormt sukkersødt konstant..

resten er en god blanding af humor og alm hygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Laurelin

En bekendt har skrevet: <3 tillykke til min dejlige mand<3 <3 <3 Hun skriver hver dag noget i den stil, og ellers handler det konstant om deres øøøøøndige lille datter og ALT hvad hun foretager sig. Zzzzz.... :bored:

En anden: Har lige bagt boller og småkager og gjort huset rent...

Ja, småbarnsmor med et keedeligt liv, hvis opdateringer kun handler om barnet, rengøring og mad og ellers sure opstød over f.eks. samfundsnassere ind i mellem...

En tredje: Wee, har lige løbet 7 km og været til dans i (X), så aktiv hihi...

Jamen, tillykke... Og noget i den retning bliver der så skrevet hver dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Laurelin
"Overvejer at oprette gruppen: 3 medlemmer og jeg holder vejret i 10 sekunder! Den er omtrent lige så "vigtig/brugbar" som alle de andre grupper!"

Jamen jeg kan jo kun være enig!

Og så har jeg en der KUN skriver statusopdateringer om hvor meget hun elsker sin kæreste og at han er den eneste ene og bla bla bla.... Og nu er hun så gravid efter 3 måneder med ham, så nu er der også statusopdateringer med hvor langt henne hun er og at hun glæder sig, for "barnet får bare den dejligste far"

Og han skriver på hendes væg "jeg elsker dig dejlige kæreste" og andre kærlighedserklæringer...

:badr::badr:

Åh, det er så grimt. Dem har jeg også nogle stykker af - og desværre er min søster en af de værste. Yikes! :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Phony_Pony

Den er godt nok et par dage gammel. Det er ikke så meget stavningen, som må skyldes ordblindhed, men jeg undres nogle gange over, hvad folk deler på fb. Og den her er langt fra den værste.

"så to politi sku plader ,,,,, hva kan man sige ,,, og så køre de sku bare forbi når man komme køren uden plader ,,,, fatter det ikke hele"

:tie:

Jeg har også en tidligere skolekammerat, der konstant skriver "Så er det mandag", "nu er det weekend", "det var torsdag, i morgen er det fredag og weekend", "så er dagen til ende, en ny venter i morgen" osv.

Hendes opdateringer har jeg skjult nu, de begyndte at gå mig på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...