Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Å-ååh, mit tv laver ballade!

Recommended Posts

Gæst

Elektronik giver op på stribe her for tiden, og nu er mit tv også begyndt. 1 år gl. fladskærm.

Jeg har i et par dage oplevet at der pludselig er sort skærm, når jeg ser tv (yousee). Lyden virker fint, men skærmen er ikke til at komme kontakt med. Hverken menuknapper eller tekstTV. Kan sagtens skifte kanal og skrue op og ned for lyden, men billedet er bare sort.

I går sidder jeg der og kigger og pludselig toner en sort plamage frem på skærmen. Den breder sig og fylder til sidst hele billedet. Det er åbenbart den, der giver sort skærm. Jeg må slukke og tænde igen for at få den til at forsvinde.

Der er ingen problemer med spillekonsoller, så det må være tv-delen, der er probs med. Yousee melder ikke om fejl, så jeg må ned i Fona i morgen, men inden da, er der nogen der har et bud på hvad det kan være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
aspargsen

hvis der kommer en en sort plamage frem på skærmen. Den breder sig og fylder til sidst hele billedet, så er det en fejl på tvet

har oplevet af det digitale billede nogle gange forsvinder, men så er det hele billedet der forsvinde på en gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tak for svaret. Var i fona i dag, hvor de mente at det var tuneren og at den godt kan rep'es. Så får vi se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.