Isabellaen

Slankepille - der VIRKER!:D

Recommended Posts

Light.blue

Therma Power kan altså også være en killer, hvis man tidligere har lidt af depression.... Så er de totalt no-go....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mandersen
Therma Power kan altså også være en killer, hvis man tidligere har lidt af depression.... Så er de totalt no-go....

Thermapower indeholdt efedrin, men udgik af produktion i 2003. Siden har der været flere der har forsøgt sig med kopiprodukter, der er falsk lablede, men de indeholder ikke efedrin. Studerede kemi for en del år siden, hvor vi lavede alkaloid tests på bl.a. ThermaPower, og de indeholdt ikke ma huang, ephedra eller efedrin. Til gengæld er der eksempler på nye tiltag, hvor kosttilskudsindustrien forsøger at lave slankepiller der virker. Bl.a. et nyt kopi produkt Therma X power der fås hos Tab dig hurtigt med slankepiller der virker Jeg har ikke selv prøvet produktet, men kunne forestille mig det er endnu en slankepille uden efedrin. Vil faktisk gerne høre fra folk der har prøvet den, eller kender nogen der har?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninna86

Det er da ikke særligt sundt for kroppen at tage slankepiller er det ?

Har selv før taget nogen natur slankepiller.. og syntes ikke de virker en skid.. men får meget hjertebanken..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flodo99

Jeg har også prøvet Therma Power og ThermoXpower eller hvad de nu hedder.

Men jeg er kommet frem til at dem der hedder Yellows Caps virker bedst på mig.

Jeg skal bare lade være med at tage dem efter kl 15 ca for ellers kan de give søvn problemer. Jeg har fundet dem her: Slankepiller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda2433

Slankepiller GreenCoffee - https://weightworld.dk  Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om GreenCoffee. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Redigeret af Linda2433

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flodo99

Jeg syntes nu Therma power er ok. De virker fint på mig. Men jeg kan bedre lide nogle der hedder Yellow Cops.

Dem får jeg ikke hjertebanken af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda3737

Slankepiller GreenCoffee - http://weightworld.dk Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om GreenCoffee. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Redigeret af Linda3737

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Silly

Jaja så siger vi det. Det er da SLET ikke reklame det der :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
markn11

Mm, der er forskellige produkter som har en effekt, det er der ingen tvivl om. Jeg anbefaler selv til mine klienter at de udover en sund kost kan benytte sig af trimlet fra bodylab. De har en veldokumenteret effekt. Hvis du har lyst til at læse mere om trimlet kan du læse her - De fungerer rigtigt godt. Jeg vil endvidere råde folk til først og fremmest at kigge på deres kost, dernæst kan de supplere med en slankepille.

Mvh Mark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Linda3317

Slankepiller Phen375 - phen375.com Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Phen375. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 5 kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind