Jump to content
Velkommen til DinDebat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

rifilupi

13 årig pige med kæreste på 18.... hjælp

Recommended Posts

Tom2x
Som jeg skriver, så vil det ikke udelukke at de dyrker sex, for vil de det, så skal de nok finde et sted til det, men at få forældrene tilladelse til det er noget helt andet synes jeg, og dér ville jeg sætte grænsen

Jeg tror ikke på den der 'lad barnet gøre alting herhjemme hvor der er trygt og godt' - nej!?! - nogle ting skal barnet bare ikke gøre, og det synes jeg godt barnet kan få at vide.. og nej, naturligvis kan man ikke bestemme 100% hvad barnet laver, men jeg synes der er stor forskel på at vide dét og så at tillade sex, rygning, whatever når det er indenfor hjemmets 4 vægge

Så det er OK hun dyrker sex, du vil bare ikke vide det? :stoned:

Face it - hun dusker ham uanset hvad, så var det måske smartere at det skete et sted, hvor der rent faktisk var styr på tingene, i stedet for alle andre steder.

Iøvrigt - så kan man nemt dyrke sex i dagtimerne :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EternalGlimpse
Så det er OK hun dyrker sex, du vil bare ikke vide det? :stoned:

Face it - hun dusker ham uanset hvad, så var det måske smartere at det skete et sted, hvor der rent faktisk var styr på tingene, i stedet for alle andre steder.

Iøvrigt - så kan man nemt dyrke sex i dagtimerne :deer:

Og det endda især, hvis man har forbud mod at sove sammen med kæresten, tænker jeg - de har lyst til sex = de knalder på et eller andet tidspunkt, uanset hvad forældrene så siger.

Eternal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Og det endda især, hvis man har forbud mod at sove sammen med kæresten, tænker jeg - de har lyst til sex = de knalder på et eller andet tidspunkt, uanset hvad forældrene så siger.

Eternal

Det gjorde min søster, som hun sagde: "Ved han ikke kan knalde på andre tidspunkter?"....... om min far.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Pointen er... at det er en kamp de tabte for mange år siden. Og den kan de ikke vinde nu - men der er andre mere væsentlige, som de faktisk kan vinde...

Det er meget svært at putte tandspasta tilbage i tuben :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EternalGlimpse
Det gjorde min søster, som hun sagde: "Ved han ikke kan knalde på andre tidspunkter?"....... om min far.

Jeg kender ingen, der ikke har gjort sådan, har forældrene forsøgt sig med forbud. Til gengæld kender jeg en del forældre, der nægter at erkende tingenes tilstand.

Min mor er eksempelvis overbevist om, at sex ikke er en del af mit liv - og jeg er 23. Nogle forældre er bare lettere naive;)

Eternal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livsmor
Jeg kender ingen, der ikke har gjort sådan, har forældrene forsøgt sig med forbud. Til gengæld kender jeg en del forældre, der nægter at erkende tingenes tilstand.

Min mor er eksempelvis overbevist om, at sex ikke er en del af mit liv - og jeg er 23. Nogle forældre er bare lettere naive;)

Eternal

Jeg har også præsteret to jomfrufødsler! Det er ganske forunderligt:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sneakyfreaky

Jeg synes i skal møde drengen og sørge for lige at fortælle ham at hun altså kun er 13 år og at de på ingen måde må dyrker sex før hun er 15.

Det er super svært det med at sætte grænser for sådan en pige, hun er næsten med garanti rigtigt ked af at hun ikke er som de andre, men hun ved ikke hvordan hun skal være. Tror i kommer langt med at prøve at forstå og acceptere hende som hun er.

Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette-fis
Enig - lær hende om grænser, om at sige til og fra - om at mærke efter osv. Lær hende også om prævention, sikker sex, sygdomme, graviditet osv.

De færreste holder op med at dyrke sex igen, når først de er begyndt - og hangen til ældre fyre - er vi jo altså bare nogle der har - og altid har haft ... så hjælp hende med de rigtige redskaber til at være den hun nu engang er.

Og så vær glad for at I ved det, og at hun så ikke behøver lyve /skjule noget for jer!

Det fremhævede synes jeg også må være det vigtigste:gogo:

Evt. tag snakken om prævention og sexsygdomme med kæresten også, hvis man er sikker på at de har sex... Er man ikke sikker ville jeg holde mig til pigen, så man ikke nærmest for presset dem ud i noget de slet ikke var igang med;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EternalGlimpse
Jeg har også præsteret to jomfrufødsler! Det er ganske forunderligt:lol:

Ha, du følger bare i Jomfru Marias fodspor;)

Eternal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet

Selvfølgelig kan TS ikke forhindre den 13-årige pige i at have sex med sin 18-årige fyr.

Men hun behøver vel heller ikke ligefrem at putte dem i seng sammen? Jeg mener direkte opmuntring til kopulering er vel det sidste der er behov for?

Jeg synes det er en forrykt tankegang og helt misforstået, at lade en 13-årig sove sammen med en 18-årig. En 13-årig er da for helvede ikke voksen! Fat det nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...