Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

helena2828

Kubusstage

Recommended Posts

helena2828

Der er kommet stearin på min kubusstage, og kan ikke lige finde noget om rengøring på nettet. Er der nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valle-halle

Nu er jeg lidt usikker på, hvordan overfladen på stagen er, så med forbehold for, at overfladen ikke kan tåle det, ville jeg umiddelbart stille den i vasken og så hælde kogende vand på stearinen, til det var væk - evt. ville jeg brække så meget som muligt af først.

Jeg bruger metoden til en støbejernskandelaber, og det er ret effektivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jahola

Du kan også sætte den i ovnen på hovedet og ovenpå noget sølvpapir.

Det skal være ved svag varme og i få minutter.

Jeg har gjort det ved min flere gange, og det virker fint! Stagen er af støbejern, så den kan godt holde til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Manya

I den lille guide der er med anbefaler de at man vender den på hovedet og stiller den i ovnen... Jeg har ikke prøvet det endnu, så jeg kan ikke sige hvordan det funker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sirlig

Det går aldrig af :engel: Giv den til mig :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Santa

Jeg fik den i julegave og da min kæreste købte den i Illums Bolighus, gjorde ekspedienten meget ud af at man IKKE måtte bruge kogende vand, men i stedet ovnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator

I ovnen som de andre siger, det gør jeg ret ofte, og det er upåklageligt. Bare stil den oven på et stykke bagepapir så stearinen kan løbe derned på. OG når du tager den ud, så tør den over med køkkenrulle el. lign. de steder hvor den ser våd ud, ellers tørrer det jo ind til hvid stearing igen.

LOVE KUBUS ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.