Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Bornudafsengen

Børn i dobbeltsengen??

Recommended Posts

Bretteville

Jeg ved sgu ikke om det er dårligt for parforholdet at have børn i dobbeltsengen. Er du i lære hos Joan Ørting, eller hvor vil du hen med dit indlæg?

Host op med din egen historie...har du børn? Og hvor sover de?

Det er vel helt naturligt at børn ikke ønsker at sove alene. Vi voksne sover jo heller ikke alene i et værelse, så hvorfor skulle de.

Jeg synes ikke det er noget problem, tror heller ikke at min mand har noget i mod det, for det er ham der henter dem ind om natten, så går jeg ned på sofaen og sover, fordi de alle tre snorker. Jeg kan ikke helt se hvad der ikke sker, som ville ske hvis man lå alene. Om natten sover vi. Om vi sover 2 eller 4 i sengen, det er totalt ligegyldigt.

Tosomheden og sex får vi om aftenen når de sover. Så knepper vi i sofaen, på stuegulvet, bagfra op ad køkkenbordet o.s.v. eller sidder bare og holder om hinanden i sofaen til en god film.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bretteville
NEJ, man bliver måske ikke skilt fordi børnene sover i sengen.. Men man bliver skilt fordi man grundlæggende ikke længere kan få tingene til at gå op i en højere enhed... Den ene eller anden føler sig overset.... Manglende sex... osv osv..

Men nu er det jo bare påfaldene, at de fleste par bliver skilt i forbindelse med at de er nystifet familie..

Det har overhovedet ikke noget med om børnene sover i sengen eller ej. Det er det der foregår i resten af døgnet i relation til kommunikation og adfærd, der gør at familielivet falder fra hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zinde

Jeg er skilt fra mine børns far på trods af, at vores søn kun sov i vores seng, når han var syg - og vi knaldede en masse. Så påstanden om, at skilsmisser skyldes børn i sengen og manglende sex holder ikke her.

Min søn sover altid i min seng nu. Og ofte også en kat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...