Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Bornudafsengen

Børn i dobbeltsengen??

Recommended Posts

Bornudafsengen
Eller i det mindste plads og hensyn til FAR især ;)

Hvor gamle er de her børn? De lyder ikke specielt teen-agtige.

snart 13... sååååeee... og ikke min egen oven i købet!!

Men i bund og grund handler det i det hele taget om, at de her "uuuh---det er så hyggeligt"- forældre får os til at fremstå som om VI ikke elsker vores børn nok.. det er det indtryk jeg har fået på alle de mange debatter rundt omkring!

Og det er i virkeligheden lidt urimeligt..

Min ærlige mening er, at jeg virkelig tror der er et eller andet galt i parforholdet hvis man har behov for at udfylde det med et barn.... Hvad gjorde man/i inden barnet kom???!!!....

TROR på at børn har det godt sålænge der er fred og ro omkring dem.. glæde og hygge.... og tror at det er fuldstændig ligegyldigt om man falder glad i søvn i egen eller forældres seng.....

Men derimod hvis man fylder imellem de gamle, forstyrrer man sådan set også privatlivet..og de der ikke mener at de forstyrrer må vel have mangel på samme.... og har ikke nok heller ikke ret meget intimliv med deres partnere.... Det jo om natten man som børnefamilie har tid til den slags med mindre man får ungerne passet tit!!

Og helt ærligt, børn kan allerede på et tidligt stadie godt mærke seksuelle vibrationer og det er sku lidt grænseoverskridene at involvere sine børn i dét..... Hvad skal de ind i sengen efter anyway???? .. HVEM gavner det og HVORFOR???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen

Kan godt være at der er mange forældre der sys det er super-duper-hyggeligt, men har svært ved at forstå, hvordan man kan påstå at det er det allermest rigitge.. ?! Ingen grund til at hidse sig op, jer der sys i er uenige....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
snart 13... sååååeee... og ikke min egen oven i købet!!

Bingo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen
Linieskift ville hjælpe meget - måtte også opgive inde i teksten.

Anyway - mine forældre - som stadig er lykkelig gift - havde børn i sengen ligeså længe jeg kan huske - jeg flyttede ud da lillebror kom til, pga pladsmangel - yngste lillebror sov stadig i dobbeltsengen da jeg flyttede hjemmefra. Jeg må erkende jeg ikke forstår man gider eller vil.

Mine børn sover ikke i dobbeltsengen, ever ... min seng er forbeholdt mig og min mand - og enkelte gange en kat eller to der gerne vil sove der. Mine børn har aldrig været så syge så de behøver at sove der - enkelte mareridt er klaret med en ½-1 time i sengen til man har fundet ro - og så tilbage i egen seng igen. Jeg syntes ikke det er hyggeligt med børn i sengen.

Er ret ligeglad med hele pædagogiken i det - nogle hævder at mennesket er flokdyr og har bedre af at sove sammen, andre hævder at børn har bedst af at sove for sig selv ... men JEG og mit ægteskab har bedst af at der ikke sover børn i min seng - så sådan bliver det.

Ligesom at stuen efter ca kl 20 er børnefrit område, det er forbeholdt til voksentid. Og præcis ligesom vi mindst en gang om året tager på kæresteferie - og hvis der kun er råd til en ferie, så er det kæresteferien der bliver holdt.

De kalder mig "Evil Mom" ude i byen.

og det er præcis det jeg mener!!! Bare fordi man får børn, betyder det ikke at man fuldstændig skal give op på sig selv og sine egne behov....Pludselig er de flyttet hjemmefra og gider knap nok at besøge en, og så sidder man alene tilbage.. For det første er man gledet fuldstændig væk fra sin partner fordi man har været adskilt af en forkælet smørhuls-unge i 18 år... For det andet tror jeg sku ikke lige at ungen/erne inviterer os hjem i deres dobbeltseng når de er flyttet ?! ....

Og helt ærligt er det skuda at spilde sit liv, at tilsidesætte sig selv så meget .... En dag sidder vi på plejehjem og så vil de skuda skide på om du tilsidesatte dig selv hele deres barndom og blev skilt fra din man/kone af samme grund!

INGEN voksne kan holde til at pakke sig selv så meget væk! Tror jeg simpelthen ikke på ....

Og tror faktisk at skilsmisseårsagen af samme grund er så forbandet høj! Som oftest bliver folk skilt når ungen er 0-2 år..... ?! ..... og det er i de aller fleste tilfælde....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen

PEÆCIS! ÆGTESKABET HAR BEDST AF AT MAN PLEJER DET LIGESÅVEL SOM MAN PLEJER SINE UNGER! .. Det er bedere at forebygge end at blive skilt fordi man ikke magtede at sætte grænser.... Kæresteferier er mindst ligeså vigtige hvis ikke vigtigere end børnefamilieferier! Kæresteputteri/sex er mindst ligeså vigtigt som omsorg for børnene..

Uden kæresteri.... sex.... kærlighed osv... INGEN BØRN..... sexen, partnerskabet og de voksne kom først!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen
Jeg sov i sengen til jeg var 12 år :glad:

Synd for dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
og det er præcis det jeg mener!!! Bare fordi man får børn, betyder det ikke at man fuldstændig skal give op på sig selv og sine egne behov....Pludselig er de flyttet hjemmefra og gider knap nok at besøge en, og så sidder man alene tilbage.. For det første er man gledet fuldstændig væk fra sin partner fordi man har været adskilt af en forkælet smørhuls-unge i 18 år... For det andet tror jeg sku ikke lige at ungen/erne inviterer os hjem i deres dobbeltseng når de er flyttet ?! ....

Og helt ærligt er det skuda at spilde sit liv, at tilsidesætte sig selv så meget .... En dag sidder vi på plejehjem og så vil de skuda skide på om du tilsidesatte dig selv hele deres barndom og blev skilt fra din man/kone af samme grund!

INGEN voksne kan holde til at pakke sig selv så meget væk! Tror jeg simpelthen ikke på ....

Og tror faktisk at skilsmisseårsagen af samme grund er så forbandet høj! Som oftest bliver folk skilt når ungen er 0-2 år..... ?! ..... og det er i de aller fleste tilfælde....

:lol: Tro mig, folk bliver ikke skilt fordi børnene sover i sengen.

PEÆCIS! ÆGTESKABET HAR BEDST AF AT MAN PLEJER DET LIGESÅVEL SOM MAN PLEJER SINE UNGER! .. Det er bedere at forebygge end at blive skilt fordi man ikke magtede at sætte grænser.... Kæresteferier er mindst ligeså vigtige hvis ikke vigtigere end børnefamilieferier! Kæresteputteri/sex er mindst ligeså vigtigt som omsorg for børnene..

Uden kæresteri.... sex.... kærlighed osv... INGEN BØRN..... sexen, partnerskabet og de voksne kom først!

En gang til - har du dine egne børn? Det lyder altså ikke sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen
Synd for dig

Så er du jo nærmest lige flyttet ud af den....Overvej lige at dine forældre sandsynligvis har ligget og knaldet ved siden af dig i 12 år.....MUMS hva.... Eller at du har ligget og trillet rundt i deres efter-sex-ladenskaber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden
:lol:Tro mig, folk bliver ikke skilt fordi børnene sover i sengen.

Baseret på hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Så er du jo nærmest lige flyttet ud af den....Overvej lige at dine forældre sandsynligvis har ligget og knaldet ved siden af dig i 12 år.....MUMS hva.... Eller at du har ligget og trillet rundt i deres efter-sex-ladenskaber...

Overvej lige at det ikke er alle der knalder ved siden af deres børn eller som sviner på lagenet :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...