Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Bornudafsengen

Børn i dobbeltsengen??

Recommended Posts

Laura
SORRY for at teksten ikke indeholdte linieskift....er fuldkommen enig! :) :)

JOV har børn selv..

Så du er en far, der trænger desperat til noget sex, kan jeg regne ud, siden du gider skrive så langt et indlæg med SÅ stærke følelser om, hvordan man bør sove?:-D

Laura *med to børn i sengen hver eneste nat*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Så du er en far, der trænger desperat til noget sex, kan jeg regne ud, siden du gider skrive så langt et indlæg med SÅ stærke følelser om, hvordan man bør sove?:-D

Han er altså ikke desperat eller kreativ nok :fløjt: :fløjt:

Alternativt, så bor han i en 1V :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninja05

Altså vi knepper da bare andre steder i huset :D Hvad er problemet??

Her er der bygget en ekstra stor seng, netop for at der er plads til ungerne. Manden har selv bygget den, så jeg har ikke ondt af ham....

Morgensex :lol: Vi vil hellere sove længe og så kan vi kneppe når ungerne sover om aftenen. Ja det bliver jo så ikke i dobbeltsengen, men vi er kreative ;) Og jo vi har mange værelser i huset hvor der er mulighed at kneppe. Det positive er at sexlivet aldrig bliver kedeligt :lol:

Ej jeg kan virkelig ikke se hvorfor nogle mennesker går så meget op i hvor andres børn sover. Vi lever vel på den måde der fungerer bedst for vores familieliv, unger i ægtesengen eller ej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninja05

:lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

PhD kan iøvrigt gøre meget for ens morgensexliv :cool:

TS - du er bare ikke særlig kvik - ellers så er du ikke liderlig nok :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Hvor mange teenagere sover i dobbelt sengen? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Hvor mange teenagere sover i dobbelt sengen? :gruble:

1000'er - alene på debatten :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen

Overhovedet ikke..altså detmed sexen.. Vi har det sex vi skal have... Men nu står jeg i den situation at den diskussion om børn i sengen er et penibelt emne hjemme hos mig..

I virkeligheden er det nok nærmere en diskussion omkring parforhold og børn, med underemnet "plads og hensyn" til hinanden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Overhovedet ikke..altså detmed sexen.. Vi har det sex vi skal have... Men nu står jeg i den situation at den diskussion om børn i sengen er et penibelt emne hjemme hos mig..

I virkeligheden er det nok nærmere en diskussion omkring parforhold og børn, med underemnet "plads og hensyn" til hinanden...

Eller i det mindste plads og hensyn til FAR især ;)

Hvor gamle er de her børn? De lyder ikke specielt teen-agtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bornudafsengen
Jeg læste første afsnit...så gad jeg ganske enkelt ikke mere pga manglende afsnit og linjeskift.

Prøv igen; så får du måske en debat ud af det.

Det var en fejl med de manglende linieskift.. Det gik stærkt og var noget der var kopieret fra Word... thats why..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...