Pust

Kan I huske Otto Brandenburgs julekalender på bånd?

Recommended Posts

Venusonthego
On 6/8/2016 at 08:14, Cyberverb skrev:

Halløjsa, ville blive utrolig glad, hvis der stadigvæk er en som har en kopi og som vil sende den eller dele den via et link. Har ledt og ledt efter den i de sidste par år. Min gik tabt for mange år siden.

Hilsen Rene. Mail er cyberverb@gmail.com

Så er det kommet mig for øre at 24 julehistorier fra otto brandenburg i det gamle kransebinderi kommer på digital medie i november 2018 .. Spotify... iTunes.   M.m  så dejligt at alle rykkede.. Den samlede indsats har gjort udspillet... man kan ikke få den på ca..  eller på anden vis kun i digitale medier... mvh Inge Helmuth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Venusonthego
On 3/12/2009 at 13:15, Pust skrev:

Jeg har ikke hørt den siden jeg var barn, og jeg længes sådan. Det er meningen at man skal høre en historie hver dag i december. Det var bare det bedste!

Melodien lyder således: (Ja, jeg kan tydeligt huske den).

Jeg går og glæder mig, jeg går og glæder mig, for det er kun xx dage til jul. Det store træ blir tændt, jeg går og venter spændt, og julenissen kommer frem fra sit skjul. Nu er der kun xx dage til jul.

Er der en der ved hvad jeg taler om?

Årets bedste julegave ville være, hvis den fandtes på cd. :love:

Så er det kommet mig for øre at 24 julehistorier fra otto brandenburg i det gamle kransebinderi kommer på digital medie i november 2018 .. Spotify... iTunes.   M.m  så dejligt at alle rykkede.. Den samlede indsats har gjort udspillet... man kan ikke få den på ca..  eller på anden vis kun i digitale medier... mvh Inge Helmuth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Julesdk7
On 13/6/2011 at 22:37, Milsen86 skrev:

Lige præcis! Har alle 24 afsnit på pc'en! :D

Stik mig en e-mailadresse, hvis det er noget, jeg skal sende! Jeg har også scannet omslaget :banan:

Wauw!! Jeg har også ledt og googlet i årevis.. vil du please sende til mig også? Julie.ehnhuus@hotmail.com

håber du får beskeden selv om det er en gammel tråd. 

Kh Julie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maja.Lyager
On 24/10/2018 at 19:51, Julesdk7 skrev:

Wauw!! Jeg har også ledt og googlet i årevis.. vil du please sende til mig også? Julie.ehnhuus@hotmail.com

håber du får beskeden selv om det er en gammel tråd. 

Kh Julie

Hej Julie

Hvis du søger på Finn Hviid Bredahl på Spotify, kommer alle historierne frem, det er nemlig ikke Otto Brandenburg der har indtalt historierne, som jeg kan se folk skriver! 

Kh Maja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Julesdk7
For 58 minutter siden, Maja.Lyager skrev:

Hej Julie

Hvis du søger på Finn Hviid Bredahl på Spotify, kommer alle historierne frem, det er nemlig ikke Otto Brandenburg der har indtalt historierne, som jeg kan se folk skriver! 

Kh Maja

Tusind tak Maja! Hvor er det fedt :)

Kh Julie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Venusonthego

så er den landet på telmore og spotify - men den hedder 24 julehistorier - så håber i kan finde den - forsiden er den samme som på bogen i sin tid - den skulle også komme på itunes og andre steder - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Brit97

Den findes på Spotify! 

24 julekalenderhistorier for børn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind