Pust

Kan I huske Otto Brandenburgs julekalender på bånd?

Recommended Posts

Milsen86
You really did it?! :-D

Må jeg også bede om en kopi? :genert:

I really did! :D Og det er da klart du må! Alle der vil ha' det, kan bare smide en besked med en e-mailadresse, så ser jeg om det er til at få sendt afsted!

Jeg har ikke lyttet alle 24 afsnit igennem efter de er blevet overført, (jeg hørte dem mens jeg lavede indspilningen) men jeg har tjekket nogle af dem - så hvis i finder fejl eller dårlig kvali, så må I gerne sige til - så jeg kan lave det ordentligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milsen86

Mailen ville ikke købe konceptet, så nu prøver vi dette i stedet: 2shared - download Julekalender.zip

Herinde burde den ligge til download! Håber det funker! Kom gerne med tilbagemeldinger, hvis I prøver - om det virker og sådan...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milsen86

Det var så lidt! Det er bare fedt, at der er andre der har det på samme måde som mig, med den!

Jeg tænker, om man skulle høre den i juli... Jeg fejrer jo alligevel altid jul i juli den 24, med julekalender på dvd, risengrød og andet godt :lol: og sådan et par minutters barndomsnostalgi om dagen, kan da kun være sundt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mana
Mailen ville ikke købe konceptet, så nu prøver vi dette i stedet: 2shared - download Julekalender.zip

Herinde burde den ligge til download! Håber det funker! Kom gerne med tilbagemeldinger, hvis I prøver - om det virker og sådan...

Hvis jeg kunne lokke dig til at smide den ud igen (linket er dødt) vil jeg være dig evigt taknemlig. Har ledt så længe, typisk mit held at komme for sent!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milsen86
Hvis jeg kunne lokke dig til at smide den ud igen (linket er dødt) vil jeg være dig evigt taknemlig. Har ledt så længe, typisk mit held at komme for sent!

Jamen selvfølgelig :D

Her er der ikke noget med at komme for sent - hvis jeg kan være behjælpelig når det kommer til at sprede julestemning, så bliver jeg bare glad!

Håber det nye link virker, ellers bare sig til, så prøver jeg en anden side :)

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milsen86

Kom sådan til at tænke på denne igen i dag!

Ih, hvor jeg glæder mig til 1. december :lun:

Jeg har tænkt mig at lytte trofast, hver dag - nu jeg endelig har fået gjort denne guldklump digital :D

(Megaupload-linket ser forøvrigt ud til at virke endnu, hvis nogle vil have lidt julestemning i mp3-format :lol: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christi

Hej : ) Hvor er det bare fantastisk, at du har Otto i det gamle kransebinderi på computeren nu. Jeg har ledt efter båndet eller andre måder jeg igen kan få fortællingerne på og så skriver du lige, at man bare kan sende en mail til dig og så vil du sende det : ). Kan godt nok godt se, at det er helt tilbage fra 2009, men ville høre om der var den mindste mulighed for, at du kunne sende filerne til min mail, hvis du stadig har dem. Jeg ville bliver over lykkelig. christinaff@gmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hanna-hotstuff

Øv kan ikke få linket til at virke længere :-( Vil du up-loade igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Jeg vil også rigtig gerne have den, og linket virker ikke :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind