Yetie

Skruktråd vol. V - venter på projekt baby

Recommended Posts

stumpL
Sikke da en masse udskiftning, der er herinde. Nu må der snart være en, der er frisk på at starte en ny tråd :klap: Er ved at være så langt, at jeg overvejer, om jeg skal være den, der starter den nye tråd op, men min deltagelse herinde er til tider lidt svingende, så er bange for, jeg ikke kan gøre det godt nok... :genert: Men kan gøre det sådan rimeligt, tror jeg :gruble:

Er det kun mig, der savner en ny tråd, som ligesom kan starte op med at få med, hvem der egentlig er her, og hvem folk er og hvornår hvad og sådan? For ja, er jeg ene om det, så er der jo ingen grund til at starte en ny tråd op :lol:

Min kæreste er efterhånden i høj grad klar over, hvor skrukforstyrret jeg egentlig er :genert: Som jeg vist skrev tidligere, fandt vi et kompromis for "tidspunktet" for at lave baby. Det sker, når vi har lavet vores stue. Stuen mangler så også alt: Der er intet gulv, skorstenen skal fjernes, væggene er oftest rå mursten eller andet meget ligt jævnt materiale (nogen steder med huller), loftet skal isoleres og vinduerne skal skiftes ud . Havde først forstået på ham, at det sandsynligvis ville koste omkring 30.000 kr, og når han er arbejdsløs, er det sin sag med den mængde penge at finde ekstra.

Vi fik så regnet noget på det den anden dag og kom frem til, at det faktisk "kun" vil koste omkring 15.000 kr. at lave stuen, så det er jeg i øjeblikket ret meget oppe at køre over :glad:

Så min tidshorisont hedder 15.000 kr. Skal til at kigge lidt budget nu her, men håber meget på at kunne starte projekt baby sidst på sommeren :slem::danse: Håber sådan at få en masse skattepenge tilbage eller at der lige pludselig er en, der vælger at smide deres penge efter mig... Eller noget helt andet, bare der snart kommer noget overskud i kassen :danse:

Det at han nu ved, at jeg faktisk er rigtig meget skruk, gør det ikke rigtigt nemmere at holde tilbage :genert:

Jubii at I har fundet et kompromis :klap:

den stue skal nok blive flot :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop
Jeg skal nok tilmelde mig den nye traad, men jeg er heller ikke saa god til at vaere aktiv - naermere fordi jeg ikke kan foelge med :rulle:

I må gerne starte en ny tråd, jeg vil rigtig gerne deltage med jeg er super dårlig til at være trådholder :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot

Den nye tråd er allerede startet! Ikke af mig, men den ligger der, så bare derover med jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkAskepot
Jubii at I har fundet et kompromis :klap:

den stue skal nok blive flot :kys:

Ja, glæder mig til at se stuen - tror nu nok også, at den nok skal blive god :) Men den skal jo lige laves. Lige nu er den på ingen måde beboelig, så det, jeg glæder mig mest til, er faktisk, at den bare "er":klap: Så er der et rum i "overskud" og dermed plads til baby :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind