Yetie

Skruktråd vol. V - venter på projekt baby

Recommended Posts

sorte.ulv

sorte.ulv

Alder: 26

Beskæftigelse: Førtidspensionist

Mands alder: 31

Mands beskæftigelse: gym. lærer

Forholdets længde: Har været sammen siden 07.07.04 gift siden 07.07.07

Starter projekt baby: Regner med slutningen af 2011 starten af 2012- skal lige have tabt mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NoSatisfaction
Tilgiv mig... Jeg har lavet budget over baby-udstyr :o:genert::D

Jeg har lavet 3 forskellige....

1) Alt det vil gerne vil have (uden at tænke på pris (heri er Leanderseng, ønskebarnevogn osv.) = 27800 kr

2) Stadig ting vi gerne vil have, m. ønskebarnevogn i startpakke (men uden ting vi kan undvære så som vugge) = 17400 kr

3) Tænker på pris (brugte ting, leje autostol, billig barnevogn, ting fra Ikea) = 6200 kr

Tror budget nr. 2 er mest realistisk (nu har vi jo tid til at spare lidt op :) jeg vil i hvert fald se om ikke jeg kan få råd til at spare op når jeg starter på arbejde)

Men blir spændende, hvad det hele reelt kommer til at koste (det kan jo være vi skifter mening og fx vil have en helt anden barnevogn når vi først skal til at købe)

Jeg er bange for at vi kommer til at gå shopamok.:tie:

Og det på trods af at vi allerede har lift, pusletaske, seng, klapvogn, slee bee pose og mange andre ting.

Uuha, det bliver dyrt. Især når det er penge som vi ikke engang har.:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Jeg er bange for at vi kommer til at gå shopamok.:tie:

Og det på trods af at vi allerede har lift, pusletaske, seng, klapvogn, slee bee pose og mange andre ting.

Uuha, det bliver dyrt. Især når det er penge som vi ikke engang har.:-P

:gogo: min plan er også at købe nogle af de små ting hen af vejen - måske allerede efter nytår :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NoSatisfaction
:gogo: min plan er også at købe nogle af de små ting hen af vejen - måske allerede efter nytår :lun:

Jeg har egentlig altid holdt på at tingene ikke skulle købes før jeg blev gravid og gerne et godt stykke inde i graviditeten. Både fordi jeg ikke ved hvornår det bliver, men også fordi at det må være virkelig trist at stå med hvis man nu ikke KAN blive gravid.

Men så var der jo liiige lagersalg på Odderfabrikken og så kunne vi liiige få klapvognen fuldstændig vanvittigt billigt og så har familien gemt ting til os og ja... you get the picture.:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Jeg har egentlig altid holdt på at tingene ikke skulle købes før jeg blev gravid og gerne et godt stykke inde i graviditeten. Både fordi jeg ikke ved hvornår det bliver, men også fordi at det må være virkelig trist at stå med hvis man nu ikke KAN blive gravid.

Men så var der jo liiige lagersalg på Odderfabrikken og så kunne vi liiige få klapvognen fuldstændig vanvittigt billigt og så har familien gemt ting til os og ja... you get the picture.:genert:

Så havde jeg også slået til :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3

Jeg melder mig også på banen igen, til trods for at jeg ikke har været så aktiv herinde tidligere.

Navn: Tsambika

Alder: 24 (min kæreste er 25 år)

Vi har været sammen i lidt over 7 år (dog ikke gift eller forlovet). Kæresten studere stadig og jeg går som ledig efter endt uddannelse. På nuværende tidspunkt er det ikke fastlagt hvornår vi starter, men for tiden går vi og snakker om at jeg lige så godt kan bruge min ledighedsperiode på noget fornuftigt, så måske vi allerede går igang inden året er omme :ivrig:

Tsambika

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
beautifly

Hej hej.. Jeg vil da også gerne være med :D Det er jo SÅ spændende!!! :D

Alder: 24

Beskæftigelse: Studerer HA(kom.) på Copenhagen Business School

Mands alder: 26

Mands beskæftigelse: Studerer cand.scient i Medialogy (færdig januar 2010)

Forholdets længde: Gift i 2 år - været fast par siden sommeren 2000.

Starter projekt baby: Oktober 2010 !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Hej hej.. Jeg vil da også gerne være med :D Det er jo SÅ spændende!!! :D

Alder: 24

Beskæftigelse: Studerer HA(kom.) på Copenhagen Business School

Mands alder: 26

Mands beskæftigelse: Studerer cand.scient i Medialogy (færdig januar 2010)

Forholdets længde: Gift i 2 år - været fast par siden sommeren 2000.

Starter projekt baby: Oktober 2010 !!

Velkommen, håber du blir glad for tråden :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katten80

Så melder jeg mig også under fanerne :fløjt:

Alder: 29

Beskæftigelse: Jurist

Mands alder: 30

Mands beskæftigelse: sælger

Forholdets længde: 7 års tid

Starter projekt baby: Er så småt gået i gang igen efter jeg i sommers havde en graviditet udenfor livmoderen. HÅBER snart der er "bid" :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Så melder jeg mig også under fanerne :fløjt:

Alder: 29

Beskæftigelse: Jurist

Mands alder: 30

Mands beskæftigelse: sælger

Forholdets længde: 7 års tid

Starter projekt baby: Er så småt gået i gang igen efter jeg i sommers havde en graviditet udenfor livmoderen. HÅBER snart der er "bid" :lun:

Så skal du vel egentlig over i storke-tråden ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind