Yetie

Skruktråd vol. V - venter på projekt baby

Recommended Posts

ms_noer

Jeg vil ogsaa gerne flytte med, er ikke blevet mindre skruk :blushing:

ms_noer

Alder: 27

Beskæftigelse: Afdelingsleder (M&S)

Kærestens alder: 27

Beskæftigelse: Butikschef (GAME)

Bopæl: London

Starter projekt baby: Forhaabentligt efteraaret 2010!:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Enayla

Vil osse gerne være med i denne tråd! :-D

Enayla:

Alder: 30 år

Beskæftigelse: Sygeplejestuderende

Kærestens alder: 30 år

Kærestens beskæftigelse: Web-programmør

Forholdets længde: 10 år

Bor i: Vestjylland

Starter projekt baby: Maj/Juni 2012

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina

er jeg den eneste der ser brystgalla ? Og som TUDER hæmningsløst engang imellem :whine:? ?Jeg får faktisk løst at skrive et mor elsker dig brev til de børn jeg ikk engang har født endnu:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
er jeg den eneste der ser brystgalla ? Og som TUDER hæmningsløst engang imellem :whine:? ?Jeg får faktisk løst at skrive et mor elsker dig brev til de børn jeg ikk engang har født endnu:genert:

Næh, hvor har du set det henne ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige
Næh, hvor har du set det henne ???

Det var på tv3 i går. Jeg så det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Det var på tv3 i går. Jeg så det ikke.

Når okay,... Det program har vi ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler

Jeg vil også gerne være med i den her tråd, og prøve og se om jeg kan følge med nu.

Jegsmiler:

Alder: 24 år

Beskæftigelse: Social og Sundhedshjælper

Kærestens alder: 29 år

Kærestens beskæftigelse: Mekaniker/Teknisk rådgiver

Forholdets længde: 6 år

Bor i: Lolland

Starter projekt baby: Håber på næste år 2010. men er slet slet ikke sikkert :(

også vil jeg gerne fortælle min drøm jeg drømte i nat :lun:

Jeg drømte jeg var hos lægen, pga jeg havde meget øget udflåd undskyld detaljerne, men det handlet det altså om. så sprugte han mig hvornår jeg sidst havde mens, og om jeg snart skulle have det. Øh jamen det kan jeg ikke huske. mener det var omkring nu :gruble: men kunne ikke huske det. synes nemlig jeg havde en del kvalme og sådan. Nå men han mente vi lige skulle prøve at lave en test. så det gjorde vi. og den var så bragende positiv som noget kunne være. :8: Det var ikke planlagt, og ringet og sagde det til min mand, og han vidste ikke hvad han skulle sige, for han ville ikke have barnet, synes vi skulle få en abort :whine::sur: jeg sagde Nej til ham, og beholdte barnet, og ja hvad sker der så. så vågner man :rulle:

typisk når man drømme sådan en dejlig drøm, så går det ikke i opfyldelse hehe:rulle:

Men sagden er jo den i virkeligheden så vil min mand ikke have flere børn og det ved mange af jer her inde.:(

Men tænker ikke så meget på det mere, for har sat mig for at vente til at se hvad der sker når vi kommer ind i det nye år.

har jeg forklaret ham at jeg gerne ville sælge alle Sandras vores datters ting altså babytøj, seng, ja hvad vi nu ellers har til babyer. da jeg vil ikke have det står og giver minder, da han selv har sagt min mand at han ikke vil have flere børn.

og typisk ham, så trækker han i land med at sælge de ting, for selvfølgelig vil han gerne have flere børn, men ikke lige nu. og igen siger han at han ikke vil. så til næste år, får han valget i at få solgt alle sandras ting eller ja så prøve vi at lave en søster eller en bror. for han modsiger sig selv hele tiden. det kan godt være det er ondt af mig. men jeg ved ikke hvad jeg kan regne med:forvirret

nå lidt fra mig af.

og super med en ny tråd. så har man en chance for at kunne følge med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NoSatisfaction
Jeg vil også gerne være med i den her tråd, og prøve og se om jeg kan følge med nu.

Jegsmiler:

Alder: 24 år

Beskæftigelse: Social og Sundhedshjælper

Kærestens alder: 29 år

Kærestens beskæftigelse: Mekaniker/Teknisk rådgiver

Forholdets længde: 6 år

Bor i: Lolland

Starter projekt baby: Håber på næste år 2010. men er slet slet ikke sikkert :(

også vil jeg gerne fortælle min drøm jeg drømte i nat :lun:

Jeg drømte jeg var hos lægen, pga jeg havde meget øget udflåd undskyld detaljerne, men det handlet det altså om. så sprugte han mig hvornår jeg sidst havde mens, og om jeg snart skulle have det. Øh jamen det kan jeg ikke huske. mener det var omkring nu :gruble: men kunne ikke huske det. synes nemlig jeg havde en del kvalme og sådan. Nå men han mente vi lige skulle prøve at lave en test. så det gjorde vi. og den var så bragende positiv som noget kunne være. :8: Det var ikke planlagt, og ringet og sagde det til min mand, og han vidste ikke hvad han skulle sige, for han ville ikke have barnet, synes vi skulle få en abort :whine::sur: jeg sagde Nej til ham, og beholdte barnet, og ja hvad sker der så. så vågner man :rulle:

typisk når man drømme sådan en dejlig drøm, så går det ikke i opfyldelse hehe:rulle:

Men sagden er jo den i virkeligheden så vil min mand ikke have flere børn og det ved mange af jer her inde.:(

Men tænker ikke så meget på det mere, for har sat mig for at vente til at se hvad der sker når vi kommer ind i det nye år.

har jeg forklaret ham at jeg gerne ville sælge alle Sandras vores datters ting altså babytøj, seng, ja hvad vi nu ellers har til babyer. da jeg vil ikke have det står og giver minder, da han selv har sagt min mand at han ikke vil have flere børn.

og typisk ham, så trækker han i land med at sælge de ting, for selvfølgelig vil han gerne have flere børn, men ikke lige nu. og igen siger han at han ikke vil. så til næste år, får han valget i at få solgt alle sandras ting eller ja så prøve vi at lave en søster eller en bror. for han modsiger sig selv hele tiden. det kan godt være det er ondt af mig. men jeg ved ikke hvad jeg kan regne med:forvirret

nå lidt fra mig af.

og super med en ny tråd. så har man en chance for at kunne følge med :D

Uha, jeg har også drømt diverse "skrukheds" drømme flere gange.:lun:

Vågner altid når jeg i drømmen står med den lille i armene.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jegsmiler
Uha, jeg har også drømt diverse "skrukheds" drømme flere gange.:lun:

Vågner altid når jeg i drømmen står med den lille i armene.:(

øv det er bare typisk, hvorfor vågner man altid når det bedste sker altså :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Tilgiv mig... Jeg har lavet budget over baby-udstyr :o:genert::D

Jeg har lavet 3 forskellige....

1) Alt det vil gerne vil have (uden at tænke på pris (heri er Leanderseng, ønskebarnevogn osv.) = 27800 kr

2) Stadig ting vi gerne vil have, m. ønskebarnevogn i startpakke (men uden ting vi kan undvære så som vugge) = 17400 kr

3) Tænker på pris (brugte ting, leje autostol, billig barnevogn, ting fra Ikea) = 6200 kr

Tror budget nr. 2 er mest realistisk (nu har vi jo tid til at spare lidt op :) jeg vil i hvert fald se om ikke jeg kan få råd til at spare op når jeg starter på arbejde)

Men blir spændende, hvad det hele reelt kommer til at koste (det kan jo være vi skifter mening og fx vil have en helt anden barnevogn når vi først skal til at købe)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind