Yetie

Skruktråd vol. V - venter på projekt baby

Recommended Posts

stumpL

Nogle af der der ved noget om SU-lån... Hvad jeg ca. skal afdrage med hvis mit låne er på 108.000kr + renter ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople
Nogle af der der ved noget om SU-lån... Hvad jeg ca. skal afdrage med hvis mit låne er på 108.000kr + renter ??

Jeg ved det ikke, men jeg mener der er lavet en regnefunktion inde på økonomistyrelsens hjemmeside, det hvor lånet er registreret. Man kan finde det på borger.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Jeg ved det ikke, men jeg mener der er lavet en regnefunktion inde på økonomistyrelsens hjemmeside, det hvor lånet er registreret. Man kan finde det på borger.dk

Træls man skal logge ind med digital signatur :boo: så computer-nørdet er jeg nu ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina
Træls man skal logge ind med digital signatur :boo: så computer-nørdet er jeg nu ikke...

DET må du se at blive så :lol:

Den er god til mange ting sådan en digital signatur. Så kan man nemlig også logge ind på sundhed.dk og se hele ens baggrund mht medicin, indlæggelser osv. Det synes jeg er meget skægt :)

Nå men jeg var da lige nede med en ansøgning, på et byens plejecentre. Jeg har arbejdet på dem begge, og vil gerne tilbage dertil, så jublede vildt da der endelig var en stilling fri. Og sørme om jeg ikke lige mødte gruppelederen og tillidsrepræsentanten ( som jeg har arbejdet sammen med:gogo:) OG jeg fik at vide jeg skulle til samtale, og at de sender tiden når ansøgningsfristen er udløbet:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
DET må du se at blive så :lol:

Den er god til mange ting sådan en digital signatur. Så kan man nemlig også logge ind på sundhed.dk og se hele ens baggrund mht medicin, indlæggelser osv. Det synes jeg er meget skægt :)

Nå men jeg var da lige nede med en ansøgning, på et byens plejecentre. Jeg har arbejdet på dem begge, og vil gerne tilbage dertil, så jublede vildt da der endelig var en stilling fri. Og sørme om jeg ikke lige mødte gruppelederen og tillidsrepræsentanten ( som jeg har arbejdet sammen med:gogo:) OG jeg fik at vide jeg skulle til samtale, og at de sender tiden når ansøgningsfristen er udløbet:banan:

Ej hvor smart, har bestlt en digotal signatur - kunne være sjovt at se det du siger på sundhed.dk

Lækkert - det er altid godt når man kender nogen :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina
Ej hvor smart, har bestlt en digotal signatur - kunne være sjovt at se det du siger på sundhed.dk

Ja for pokker! Det er man nødt til at udnytte i disse tider.

Og så fortalte gruppelederen sørme at de arbejder hver 3. weekend:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Ja for pokker! Det er man nødt til at udnytte i disse tider.

Og så fortalte gruppelederen sørme at de arbejder hver 3. weekend:banan:

De er jo ekstra lækkert :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Totalt god underholdning. Jeg blev bl.a. indlagt på Frederiksberg Hospital en time før, jeg blev født :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Totalt god underholdning. Jeg blev bl.a. indlagt på Frederiksberg Hospital en time før, jeg blev født :forvirret

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tinapina

DET må have været alvorligt :lol:

Jeg har lige fået at vide en af mine yndlingskolleger har sagt op:trist: Så nu skal jeg bare væk. ØV

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind