Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Vera587

Phillips fladskærm og digitale kanaler fra Yousee

Recommended Posts

Vera587

Er der nogen der tilfældigvis ved hvordan man indstiller et Phillips fladskærmstv til at kunne fange de digitale kanaler fra Yousee?

Jeg tror måske man skal indtaste et netværksnummer, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal indtaste det. Og jeg kan heller ikke forstår hvorfor de digitale kanaler ikke kommer af sig selv, når jeg laver en søgning....Det er kun analoge kanaler, der bliver fundet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen

Du skal først og fremmest være sikker på, dit tv har DVB-C og ikke kun DVB-T. Hvilken model er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vera587

Der står Model no. 32PFL7562D bag på.

Jeg har forsøgt at google det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vera587

^^Tak.

Men jeg tror ikke tv'et har dvb-c - så det er vist det, der er problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xrasmussen
Der står Model no. 32PFL7562D bag på.

Jeg har forsøgt at google det.

Så er dit problem, så vidt jeg kan se, at dit tv ikke har DVB-C (digital kabel tuner) men kun DVB-T (til egen antenne).

http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl7562d_10/32pfl7562d_10_pss_dan.pdf

For at gøre brug af Yousee's digitale kanaler, skal du have DVB-C.

YouSee - Privat - Tv - YouSee Kabel-tv - Læs om Kabel-tv

Som jeg ser det, har du følgende muligheder:

Fortsæt med de analoge kanaler

Køb en Yousee digital boks

Køb et nyt tv

Skift til tv modtagelse med antenne (virker sandsynligvis kun uden boks indtil 2012)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vera587

^^Tak for hjælpen!

Det var ærgerligt....Men heldigt at jeg kan fortsætte med at se kanalerne anlogt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trommer47

Jeg tror at løse DVB-C bokse snart kommer til landet i rimelige priser. I dag er den billigste omkring 800kr hvor man kan få DVB-T bokse til 3-500 kr. De andre skalnok komme ned i pris. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rehe75
jeg ringede ind til yousee, og fik koden oplyst, hvis du bor i københavn er det nok den samme, mener det var 00150 :)

og ellers står de her YouSee - Kundeservice - Digitalt kabel-tv FAQ - Network id og andet du skal taste

Der står ellers på den side du linker til: "Nedenstående netværksnumre skal du bruge, hvis du ser tv med en digital boks fra os. Hvis du har et tv med indbygget DVB-C modtager, skal du lægge 1 til det nedenstående nummer for dit område. Eksempelvis skal kunder med boks i hovedstadsområdet bruge nummer 150, mens kunder med en fladskærm med indbygget DVB-C modtager skal bruge 151."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...