Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Esseline

Hvordan ved man brownien er færdig? Haster!

Recommended Posts

Esseline

Når man bager almindelig chokoladekage, kan man se den er færdig ved at stikke en strikkepind i den og hvis der kommer dej med op, så er den ikke bagt færdig. Men kan man også det med en brownie? Den skal jo være lidt klæg i det...

Jeg er ved at bage denne Brownies med nødder med billede fra Alletiders Kogebog og den har fået 30 minutter og er stadig helt flydende indeni, så den skal have i hvert fald 10 minutter mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

En brownie SKAL være snasket. Giv den det der står i opskriften, og hvis det hele ikke blævrer på overfladen, så tag den ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Enig med Just.

Den "sætter sig" som regel også en del natten over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Esseline
En brownie SKAL være snasket. Giv den det der står i opskriften, og hvis det hele ikke blævrer på overfladen, så tag den ud.

Jeg gav den ti minutter ekstra og det betød at den ikke var flydende indeni mere, så tror det er passende, for den er lidt tykkere end skrevet i opskriften. Så nu skal den bare køle af til imorgen, så jeg kan få smagt om den er så god som den dufter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueBunny
Jeg gav den ti minutter ekstra og det betød at den ikke var flydende indeni mere, så tror det er passende, for den er lidt tykkere end skrevet i opskriften. Så nu skal den bare køle af til imorgen, så jeg kan få smagt om den er så god som den dufter.

Mums! Nu er jeg lækkersulten :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...