Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Mette

Bytter rundt på ord og sætninger.

Recommended Posts

Mette

Gør i også det?

Nogle gange er det som om de to hjernehalvdele (eller andet) slet ikke arbejder sammen.

Forleden dag sad jeg med kæresten i sofaen og skuttede mig. Der var tissekoldt. Udbrød pludseligt: Fuck, jeg fødder på mine fryser!

:stoned:

Sådan gør jeg tit. Kan selvfølgelig aldrig huske bagefter hvad jeg sagde..

Hvad siger i andre af underlige ting?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Gør i også det?

Nogle gange er det som om de to hjernehalvdele (eller andet) slet ikke arbejder sammen.

Forleden dag sad jeg med kæresten i sofaen og skuttede mig. Der var tissekoldt. Udbrød pludseligt: Fuck, jeg fødder på mine fryser!

:stoned:

Sådan gør jeg tit. Kan selvfølgelig aldrig huske bagefter hvad jeg sagde..

Hvad siger i andre af underlige ting?

Altså forleden lå min kæreste og snakkede i sengen inden vi skulle sove. Vi lå og snakkede om muskelhunde og hvad man kunne gøre, hvis man nu blev angrebet. Vi havde bl.a. diskuteret om hårspray ville fungere.

Jeg må så åbenbart være faldet halvvejs i søvn for pludselig siger jeg "jaaa, og den der tekst med en masse ord i, dén ville også være helt vildt god som våben..." og med det samme jeg har udtalt det, så vågner jeg helt og er klar over, at jeg har snakket totalt sort - men da var det for sent, min kæreste var smadret af grin :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

bytter rundt på forbogstaver, har i aldrig hørt om tøje håstrup :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hopeful.spirit

Jeg er total sprogspasser.. der er to navne jeg altid bytter om på i familien og det er "Sont og Benja" (Sonja og bent) :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyMagi

Jeg har altid for mange ild i jernen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mandeldamen

kender det alt for godt.....og nogle gange når jeg er godt igang og skal til at rette på migselv, så er det altså meget nemmere at gøre sætningen færdig....de fleste fatter alligevel hvad jeg forsøger at sige....og så kan det få dem til at grine eller smile lidt...så det er fint nok....og btw kan ikke huske hvad jeg har sagt af ombyttede sætninger....men har da formået at kalde min lille søn for bøsse da jeg ikke kunne bestemme mig til om jeg ville kalde ham en bisse eller en bølle og min hjerne og mund prøvede at at bestemme uden at nogen af dem virkelig vandt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Noiry

"Hokket aksekød" - hakket oksekød.

"Har du sat 'vognen' til at 'amme'?" - "Har du sat ovnen til at varme?"

:stoned::-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
soliema101

jeg har sagt hårlig dårdag en morgen, så nu hedder det herhjemme :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har nogle ord, som jeg bare ikke kan udtale...

Kontamineret

Insamineret

Det bliver en rodet bunke - og min kæreste er altid helt flad af grin :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Kalder altid mine forældres naboer for, "Mert og Gette", men de hedder nu "Gert og Mette" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...