Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
JydenFraHerlev

Dragon Age: Origins

Recommended Posts

JydenFraHerlev

Nogle der skal spille Dragon Age?

Jeg skal! Bioware laver de fedeste adventure spil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Crushed

Jeg skal helt klart.. Det siges at skulle være et "Baldur's Gate 3" mere eller mindre.. Og forgængerne var de bedste spil ever, så det skal helt klart spilles.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heksefatter

Lad mig besvare spørgsmålet som følger:

JAFORHELEHULEHELVEDESKALJEGDA!!!

Jeg har længe savnet et godt fantasyspil. Og så lader det til at det ikke engang er det forbandede censurede og glatbarberede amerikanske halløj, men at der rent faktisk forekommer voksentemaer. (Og jeg stoler nok på Bioware til at regne med at voksentemaer ikke er lig med bryster op i ansigtet på hvert andet gadehjørne).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen
Det siges at skulle være et "Baldur's Gate 3"

:8:

I'll take two!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Crushed
Jeg har længe savnet et godt fantasyspil. Og så lader det til at det ikke engang er det forbandede censurede og glatbarberede amerikanske halløj, men at der rent faktisk forekommer voksentemaer. (Og jeg stoler nok på Bioware til at regne med at voksentemaer ikke er lig med bryster op i ansigtet på hvert andet gadehjørne).

Haha jah det er i hvert fald rated med: "17+ - Blood - Intense Violence - Language - Partial Nudity - Sexual Content" warnings :)

Her en lille hygge-video mens vi venter. Kun ca. noget af det bedste jeg har set meget længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CKuber

Jeg håber ikke det er ligesom WoW. Det er for tegneserieagtig for mig.

Så vidt jeg husker rigtig er Baldur's Gate mere et tænkespil end et tæv-løs-alt-og-alle-spil. Er det rigtigt?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Crushed

Det er det ikke.

Så vidt jeg husker rigtig er Baldur's Gate mere et tænkespil end et tæv-løs-alt-og-alle-spil. Er det rigtigt?

Tænkespil ved jeg ikke om man kan kalde det, men lidt. Man kunne pause kampene og forberede taktikker og alt muligt, og ordentlig forberedelse var klart at foretrække fremfor bare at fare direkte i hovedet på fjenderne.

Så jah det er lidt mere strategi og tænkebaseret end mange andre spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JydenFraHerlev

Du skal huske på at de her spil er turbaserede og i grundform ret langt fra "first person beat em up" som WoW er.

BG var en blanding af hack n' slash og løse gåder.

Eksempel på gameplay og der er meget mere på Youtube. For hulan det bliver godt!

Q3IxFzyZPrk

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Colonel_Kurtz

photoshopz.jpg

dasex8.jpg

dasex10.jpg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyx

Geni-fucking-alt. Hah.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...