Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sannepigen_1981

Skizofreni-tråd

Recommended Posts

Disney_Princess
Jeg har det på samme måde som dig ( har dog ikke skizofreni, men er bipolar) hvis jeg får for lidt søvn - Det er pissetræls, at bare en enkelt nat med lidt søvn kan gøre mig så bims i hovedet, og småpsykotisk :evil:

Mit råd er, at du skal sørger for at sove nok, evt. ved hjælp af sovemedicin i slemme perioder, eller hvis du på nogen måde kan overkomme det, så sørg for at du bliver træt ved at bruge din krop fysisk (motion)

Som jeg skrev tidligere har jeg ikke overskud til motion, har prøvet at gå i træningscenter :) Og vil helst ikke have sovepiller, gider ikke være en del af statistikken af unge der tager den slags, og bliver afhængige. Nej tak.

Og mht. at sove nok. Det er jo svært eftersom jeg ikke kan falde i søvn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Som jeg skrev tidligere har jeg ikke overskud til motion, har prøvet at gå i træningscenter :) Og vil helst ikke have sovepiller, gider ikke være en del af statistikken af unge der tager den slags, og bliver afhængige. Nej tak.

Og mht. at sove nok. Det er jo svært eftersom jeg ikke kan falde i søvn...

Det er squ en ond cirkel du er i, men kender udmærket det med at man ikke kan køre sig selv træt. Pisse irriterende :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disney_Princess
Det er squ en ond cirkel du er i, men kender udmærket det med at man ikke kan køre sig selv træt. Pisse irriterende :boo:

Ja det er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Puuh jeg er nervøs...

Skal starte i psyko-edukations gruppe kl. 14 i dag...

Hvordan gik det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
P. Noia
Hvordan gik det? :)

Det gik okay, er dog lidt ked af at der ikke er en eneste på nogenlunde min alder....

Men ellers var det okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Beauty_Inside

Er I andre med i sådan en undersøgelse fra OPUS, hvor de undersøger, hvor meget motion man dyrker osv?

Der kommer en hjem til mig på mandag, som tager mit blodtryk, taljemål og så skal hun hører hvor meget motion jeg dyrker osv. - konditesten kan jeg dog først tage, hvis jeg engang kommer til Århus. Er lidt spændt, men også bange. Det er ret grænseoverskridende for mig, og tænkte at der måske var andre der var med i det, og som måske havde prøvet, og evt. kunne fortælle lidt om det.

Fortryder næsten at jeg sagde ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Det gik okay, er dog lidt ked af at der ikke er en eneste på nogenlunde min alder....

Men ellers var det okay :)

Nå, det lyder da lidt træls. Hvor stor er aldersforskellen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Er I andre med i sådan en undersøgelse fra OPUS, hvor de undersøger, hvor meget motion man dyrker osv?

Der kommer en hjem til mig på mandag, som tager mit blodtryk, taljemål og så skal hun hører hvor meget motion jeg dyrker osv. - konditesten kan jeg dog først tage, hvis jeg engang kommer til Århus. Er lidt spændt, men også bange. Det er ret grænseoverskridende for mig, og tænkte at der måske var andre der var med i det, og som måske havde prøvet, og evt. kunne fortælle lidt om det.

Fortryder næsten at jeg sagde ja.

Jeg har det indtryk at de går meget op i, at man ikke tager meget på af medicinen, og at det er normal proces at man bliver vejet indimellem (hvis man vil) og at ens blodtryk bliver målt, men det med konditesten har jeg ikke oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Beauty_Inside
Jeg har det indtryk at de går meget op i, at man ikke tager meget på af medicinen, og at det er normal proces at man bliver vejet indimellem (hvis man vil) og at ens blodtryk bliver målt, men det med konditesten har jeg ikke oplevet.

Det er heller ikke det, som du snakker om. Det er en decideret undersøgelse de er i gang med at lave, hvor man får taget konditest, og der bliver snakket om ens motionsvaner og alt indenfor de rammer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Det er heller ikke det, som du snakker om. Det er en decideret undersøgelse de er i gang med at lave, hvor man får taget konditest, og der bliver snakket om ens motionsvaner og alt indenfor de rammer.

Ok, men nej, det kender jeg ikke noget til, men nu har min kontaktperson også ferie, så det kan være jeg hører noget når hun kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...