Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

sannepigen_1981

Skizofreni-tråd

Recommended Posts

Beauty_Inside
Held og lykke med det hele! Det skal nok gå :kys:

Jeg overvejer også at stoppe med min medicin. Fik du underlige bivirkninger eller abstinenser af det? Og hvad var det nu du tog?

Tak. Havde ingen bivirkninger, udover at jeg følte mig træt hele tiden, og straks da jeg holdte var jeg frisk. Da jeg holdte mærkede jeg heller ikke noget til det. Ingen abstinenser, eller andet.

Jeg tog/tager abilify.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Beauty_Inside
Hvordan gik det? :kys:

Det gik faktisk super godt.

Hun var meget nede på jorden, og hun virker til at det hele ikke behøver at gå så stærkt. Fik et lidt større indblik i, hvad OPUS er, men altså.. Igen, har bare svært ved at at se, hvad de KONKRET kan gøre, for at jeg får en bedre tilværelse, men det må tiden jo vise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PrincessConsuela
Skjult
Jamen var der ikke en gut du havde :slem:'et med?

Jo, men det er ikke det samme som en kæreste :lun:

Han er meget omhyggelig med ikke at vi ikke kommer for tæt på hinanden, ligesom vi var da vi var kærester i sin tid. Og det kan godt være ret svært, når jeg egentlig har svært ved at nøjes med bare :slem:

Tak. Havde ingen bivirkninger, udover at jeg følte mig træt hele tiden, og straks da jeg holdte var jeg frisk. Da jeg holdte mærkede jeg heller ikke noget til det. Ingen abstinenser, eller andet.

Jeg tog/tager abilify.

Tak for info :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
PrincessConsuela
Skjult

Hun var meget nede på jorden, og hun virker til at det hele ikke behøver at gå så stærkt. Fik et lidt større indblik i, hvad OPUS er, men altså.. Igen, har bare svært ved at at se, hvad de KONKRET kan gøre, for at jeg får en bedre tilværelse, men det må tiden jo vise.

Godt at det gik super! :gogo:

Jeg har været i Opus i et år nu, og udover at hjælpe mig med en hel masse praktiske ting, så kan jeg heller ikke lige sætte fingeren på hvad de har gjort for mig. Men hey, hvis det ikke var for dem ville jeg stadig bo hjemme ved mine forældre og ikke have noget liv, så noget er der da sket...

Del dette indlæg

Link til indlæg
ChanelKrystalGirl

hvad hedder jeres behandler, jer der er i OPUS i Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Beauty_Inside
hvad hedder jeres behandler, jer der er i OPUS i Århus?

Ehm, Lene Andersen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry
Jo, men det er ikke det samme som en kæreste :lun:

Han er meget omhyggelig med ikke at vi ikke kommer for tæt på hinanden, ligesom vi var da vi var kærester i sin tid. Og det kan godt være ret svært, når jeg egentlig har svært ved at nøjes med bare :slem:

Ja, det kan jeg godt se. Er det ikke noget værre rod? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blueberry

De kan blandt andet lære dig at strukturere din hverdag, leve med sygdommen, kende advarselssignalerne ved tilbagefald og lign. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hablibabli

Min (nye igen!) behandler hedder Per et-eller-andet... Han tager ofte sådan nogle pauser hvor han bare ikke siger noget... Så sidder vi bare og kigger begge to. Ret trælst syntes jeg :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PrincessConsuela
Skjult
Ja, det kan jeg godt se. Er det ikke noget værre rod? :genert:

Jo :genert:

Jeg burde også bare være klog nok til at holde mig langt væk. Men i mangel af bedre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

• Opret ny...