pokkadis

Har fundet andre måder at komme af med pigmentfejl, ar, mm. Hvad ville i vælge??

Recommended Posts

pokkadis

Har brug for lidt hjælp. Har lige set nogle forskellige behandlinsformer, jeg ellers ikker har kendt til, som kan hjælpe en af med diverse ting f.eks. pigmentfejl og ar/ røde mærker/ evt. uren hud.

Jeg vil selv især gerne af med nogle røde/brunlige armærker jeg har efter bumser og så nogle pigmentfejl jeg har.

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, så selvom i ikke har prøvet nogle af behandlingerne, eller kender til dem, hvad synes i så umiddelbart lyder som det, der vil virke bedst?

Hvad ville i selv vælge, hvis i havde disse problemer og skulle af med dem?

Virker siderne troværdige nok?

Her er tre links:

1. Cosmelan® Depigmentation (Man får en maske på i klinikken, vasker den af 5-10 timer efter. Så det noget med, at man skaller let på et tidspunkt, men tror først det er et godt stykke tid efter, har ikke helt kunne forstå det. Man får få produkter man kan bruge hjemme. Pletterne sku være mindre tydelige efter en uge, og væk efter en måned) BodyFokus pigmentfejl Cosmelan Depigment

2. En sneglecreme fra Chile (sneglens slim kan åbenbart gøre underværker på næsten alle ting ens ud kan fejle. Ved det lyder ulækkert, men prøve at læs lidt om cremen her) : Pure-Body.dk - Elicina Sneglecreme fra Chile

3. Laser (i dette tilfælde en lysbehandling med Ellipse Flex. Laser er der måske nogle der har prøvet, er jo rimelig udbredt) Helios

Håber nogle af jer lige gider se linkse igennem og give et bud på hvad i synes.. Det kunne jo også være i selv fik lyst til at prøve nogle af dem eller allerede har prøvet nogle af dem og kan sige om det virker/ikke virker.

På forhånd taaak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Svea

Følger lige med her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
californian_cutie

Jeg ville gå til hudlægen og få en creme som jeg ikke kan huske hvad hedder, men som kun kan fås på recept.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPunkRoyal2004
Jeg ville gå til hudlægen og få en creme som jeg ikke kan huske hvad hedder, men som kun kan fås på recept.

hov , jeg er nysgerrig, hop i hjernevrideren og kom i tanke . Please :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPunkRoyal2004
Har brug for lidt hjælp. Har lige set nogle forskellige behandlinsformer, jeg ellers ikker har kendt til, som kan hjælpe en af med diverse ting f.eks. pigmentfejl og ar/ røde mærker/ evt. uren hud.

Jeg vil selv især gerne af med nogle røde/brunlige armærker jeg har efter bumser og så nogle pigmentfejl jeg har.

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, så selvom i ikke har prøvet nogle af behandlingerne, eller kender til dem, hvad synes i så umiddelbart lyder som det, der vil virke bedst?

Hvad ville i selv vælge, hvis i havde disse problemer og skulle af med dem?

Virker siderne troværdige nok?

Her er tre links:

1. Cosmelan® Depigmentation (Man får en maske på i klinikken, vasker den af 5-10 timer efter. Så det noget med, at man skaller let på et tidspunkt, men tror først det er et godt stykke tid efter, har ikke helt kunne forstå det. Man får få produkter man kan bruge hjemme. Pletterne sku være mindre tydelige efter en uge, og væk efter en måned) BodyFokus pigmentfejl Cosmelan Depigment

2. En sneglecreme fra Chile (sneglens slim kan åbenbart gøre underværker på næsten alle ting ens ud kan fejle. Ved det lyder ulækkert, men prøve at læs lidt om cremen her) : Pure-Body.dk - Elicina Sneglecreme fra Chile

3. Laser (i dette tilfælde en lysbehandling med Ellipse Flex. Laser er der måske nogle der har prøvet, er jo rimelig udbredt) Helios

Håber nogle af jer lige gider se linkse igennem og give et bud på hvad i synes.. Det kunne jo også være i selv fik lyst til at prøve nogle af dem eller allerede har prøvet nogle af dem og kan sige om det virker/ikke virker.

På forhånd taaak :)

laser kan garateret godt, ved hudlæge, evt Uffe Gjede (eller andre dygtige)Jydsk Lasercenter

jeg har dog ik prøvet laser lige for ar, men de sir de kan , man kunne altid ringe og få en snak med dem.

Snegle cremen har jeg ik prøvet men har hørt meget skidt om den .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Jeg fik bumser af Elicina (sneglecremen).... Jeg tror jeg ville prøve den første hvis det var mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pokkadis
Jeg tror ville anbefale en af Paula's Choice exfolianterne...

Exfoliants (BHA & AHA) - Skin Care

Tak for rådet :), men har prøvet dem før, og synes desværre aldrig rigtig det havde den vilde virkning. Så har AHA og BP fra acne.org hjulpet meget bedre. Men ved at mange også synes paulaschoiche er godt, det er nok bare altid forskelligt hvad der virker på folk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pokkadis

Okay, er det en du selv har prøvet eller? og hvilket problem hjælper cremen på? (nu jeg både snakker om pigmentfejl, ar osv) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pokkadis
Jeg fik bumser af Elicina (sneglecremen).... Jeg tror jeg ville prøve den første hvis det var mig...

Okay. Når man læser om cremen, står der godt nok også, at ens bumser nok vil komme frem i starten, fordi den ligesom får fat i dem og får dem ud af systemet (eller hvad man siger). Men at det vil gå væk igen og ende med at gøre huden flottere og fri for bumser. Det er så spørgsmålet om det passer. Hvor lang tid brugte du cremen?

Ja, har også overvejet den første. Det er bare en del penge, hvis det så ikke virker. Men tror jeg prøver at få en gratis snak med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind