MyEvilTwinSister

Tilbud, udsalg & rabat!

Recommended Posts

HullahopRing

Royal copenhagen har 40% på sort mega, 20% på blå mega, og elements -- det var i hvert fald det jeg lige lagde mærke til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sirlig

^

I butikken på Strøget, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pamfitterknas

Uha, ja det ville jeg da også godt vide.... :fløjt:

Og er der egentligt tit tilbud på Mega (tænker især på det blå)? Det troede jeg egentligt ikke, men alligevel hører jeg en del historier om det... :forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lofthouse

Tillader mig lige at svare :) - Det er butikken på strøget, hvor de ovenstående tilbud er gældende! (og varer resten af måneden ud, hvorefter stort set alle tilbud bliver fjernet)

Der er forholdsvis tit tilbud på blå mega (men lige pt. er der 20 % på ALT og ekstra rabat på tallerknerne) - det er ikke helt normalt :)

Hilsen Lofthouse (ansat ved royal copenhagen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HullahopRing
^

i butikken på strøget, eller?

jep

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pamfitterknas
Tillader mig lige at svare :) - Det er butikken på strøget, hvor de ovenstående tilbud er gældende! (og varer resten af måneden ud, hvorefter stort set alle tilbud bliver fjernet)

Der er forholdsvis tit tilbud på blå mega (men lige pt. er der 20 % på ALT og ekstra rabat på tallerknerne) - det er ikke helt normalt :)

Hilsen Lofthouse (ansat ved royal copenhagen)

Tak, det var da vildt! Må fluks hoppe derind i dag så, har SÅ længe ønsket mig tallerkenerne! Hvor meget rabat er der på dem? :worship:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mercedes07
Det er jo ikke sådan ligefrem et tilbud eller særpris, men bare noget jeg faldt over i dag.

Hvis man er til retro køleskab, men ikke har råd til SMEG, så laver Gorenje faktisk også et retro køleskab dog kun i sort, rød og creme.

Jeg synes faktisk at Gorenjes model næsten er flottere end SMEGs. - Og så er den væsentligt billigere, kan fås til 7.800 kr, hvor SMEGs røde køleskab ligger på ca 10.400 kr.

211bba284ea60907854b13255a13b097__0.jpg

:savl:

jeg har altid gerne vil have et smeg køleskab!!! :blush: ELSKER dem! de er for fede.. :klap: desværre er pengepungen ikke helt enig :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
siamo
Uha, ja det ville jeg da også godt vide.... :fløjt:

Og er der egentligt tit tilbud på Mega (tænker især på det blå)? Det troede jeg egentligt ikke, men alligevel hører jeg en del historier om det... :forvirret

Guldknas! Godt at se det :wave:

Jeg synes ofte jeg ser det blå Mega på tilbud rundt omkring, det er dog ikke altid det hele men indimellem udvalgte ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pamfitterknas

Røg ind i butikken i dag, kunne jo ikke dy mig. Og der er rigtigt gode tilbud på tallerkenerne for tiden. De normale spisetallerkener står til 1599,- for 4, mens de dybe på 21 cm og de flade på 22 cm stod til hhv. 1199,- og 1299,- for 4 styk (eller var det omvendt?), så nu er jeg den stolte ejer af de første tallerkener! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
majsemoren

Hej, ja jeg har tilmeldt mig en ny side hvor man kan gå sammen nettet og købe ting hvilket jo giver en mængderabat! Jeg har tilmeldt mig et Pinocchio tæppe fra HAY, det som de har i TV2 aftenshowet. Hvis vi er 30 personer så kan vi spare 480 Kr. Så koster det kun 1520 Kr.

Der er også de nye Georg Jensen smykker. Siden hedder: wbuy dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind