CBRN

Nupo - Resultattråden

Recommended Posts

stumpL

Jeg kan godt lide den med jordbær og synes også grøntsagssuppen er god.

Kan derimod ikke få den med kakao-smag ned. Kan ikke lide kaffe.

Har ikke smagt de andre, men overvejer at smage aspargssuppen.

Har smagt den færdige shake med kakao - den er god :) må jeg gerne drikke sådan en som et måltid ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN
Ny smag ?

Jeg har lige købt en kæmpe pakke med shaker og 2 poser (der står at der er til 5 dage i pakken), der er også en måleske i, så det er måske det nye (uden det er delt i brevportioner) ???

Jeg tager kun en Nupo Shake når jeg ikke kan nå andet til morgenmad eller til aftensmad hvis jeg er selv og ikke gider lave mad :genert:

Jeg kan godt lide den med jordbær og synes også grøntsagssuppen er god.

Kan derimod ikke få den med kakao-smag ned. Kan ikke lide kaffe.

Har ikke smagt de andre, men overvejer at smage aspargssuppen.

Har smagt den færdige shake med kakao - den er god :) må jeg gerne drikke sådan en som et måltid ?

Hvad mener du med Ny smag, er det fordi vi har snakket om den der sommer jordbær eller?

Det der med at de er i poser og ikke i portioner, er vist kun noget der gør sig gældende, hvis man køber store portioner 42 er det vist. Så bruger man bare måleskeen til at måle en portion af med :)

Ja, synes også den færdige shake med kakao er lækker :D. Og ja, den tæller som en portion - selvom man dog skal bemærke at kcal er det dobbelte af alm. portion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN

Jah det kan der være noget om. Synes bare det kan være svært at få min hverdag til at gå op med nupo. Men jeg spiser det til tider til aftensmad og andre gange til morgen. Det er sådan ret hurtigt jo ;).

Tillykke med de 1,4kg :banan: sejt gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL
Hvad mener du med Ny smag, er det fordi vi har snakket om den der sommer jordbær eller?

Det der med at de er i poser og ikke i portioner, er vist kun noget der gør sig gældende, hvis man køber store portioner 42 er det vist. Så bruger man bare måleskeen til at måle en portion af med :)

Ja, synes også den færdige shake med kakao er lækker :D. Og ja, den tæller som en portion - selvom man dog skal bemærke at kcal er det dobbelte af alm. portion.

Den jordbær jeg har købt med måleske smager mere syrlig end den jordbær i portionsposer. Er det sådan de har ændre smagen ?

Ok, så jeg må faktisk kun drikke 1/2 færdig shake pr. måltid ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN

Jeg mener at kunne huske at den nye jordbær er mere sød end den gamle. Men kan da let være jeg husker forkert. Kan være at den du har fået i poserne er den gamle.

Nej nej, du skal skam drikke det hele, for at få de ting du skal have pr. måltid :D. Det med kcal var mere så du vidste at der er flere af dem i, når du nu kombinerer dem med alm. måltider over dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind