CBRN

Nupo - Resultattråden

Recommended Posts

CBRN

Nu prøver jeg lige, men jeg kunne godt tænke mig, at vi havde en fælles resultattråd kun for os på Nupo.

Så vi bedre kan sammenligne os med hinanden, da vi er på det sammen.

Så har vi startet Nupo tråden op igen, dejligt at se folk gerne vil være med, jeg håber vi hver især når vores mål :klap::gogo:

Nupo medsvorne kom hid :banan:

Rodfrugten_Ulla (Vejedag: (3/8)) Mål: 3. september

Start vægt: 78kg, Mål: 70kg, -8kg, Tabt: 5,1kg = 63,8%

Daphne (Vejedag: (16/8)) Mål: 15. september

Start vægt: 92,5kg, Mål: 85,5kg, -7kg, Tabt: 4kg = 57,1%

FroekenDulle (Vejedag: Mandag (22/8)) Mål: 1. september

Start vægt: 68kg, Mål: 65kg, -3kg, Tabt: 1kg = 33,3%

FairyWitch (Vejedag: (16/8)) Mål: 28. august

Start vægt: 89,6kg, Mål: 83kg, -6,6kg, Tabt: 1,2kg = 18,2%

CBRN (Vejedag: (21/8)) Mål: 15. september

Start vægt: 83,4kg, Mål: 75kg, -8,4kg, Tabt: 1,2kg = 14,3%

Lady_mushu (Vejedag: (29/9)) Mål: 3. december

Start vægt: 69,5kg, Mål: 59,5kg, -10kg, Tabt: 1,4kg = 14%

Mommarkvej (Vejedag: (22/8)) Mål: 17. Oktober

Start vægt: 81kg, Mål: 70kg, -11kg, Tabt: 1kg = 9%

Aimajam (Vejedag: (4/8)) Mål: 1. september

Start vægt: 65kg, Mål: 60kg, -5kg, Tabt: 0kg = 0%

Purple (Vejedag: (23/8))

Start vægt: 79kg, Mål: ??kg, -??kg, Tabt: 0kg = 0%

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg er naturligvis med :D

Jeg gør noget jeg ikke troede jeg ville gøre ever ever - afslører min vægt :shock:

Mål 18. december på Nupo - vægt 70 kg

Vægt 15.sep 81,2 tabt 0,6

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN
Jeg er naturligvis med :D

Laver vi fælles vejedag? det er vel det nemmeste og mest overskuelige.

Alletiders, altså for min skyld er det et fedt om det er samme dag vi vejer os.

Man kan evt. lige skrive det, så kan jeg skrive det ved folks profil :D.

Men så kan jeg jo lige starte med mit eget mål, som startede i onsdags :D.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Alletiders, altså for min skyld er det et fedt om det er samme dag vi vejer os.

Man kan evt. lige skrive det, så kan jeg skrive det ved folks profil :D.

Men så kan jeg jo lige starte med mit eget mål, som startede i onsdags :D.

Jeg vejede mig i dag :)Har tabt 600 siden lørdag. Det er da VÆLDIG fint synes jeg.

Min kæreste tager til udlandet i 18 mdr. fra på torsdag næste uge og indtil da er der nok lidt ekstra hygge og middage med venner og familie, men jeg prøver i den grad at erstatte så meget som muligt med Nupo, tage meget lidt og primært sundt mad. Men der kommer nok lidt ekstra lækkert og lidt god vin indenbords. Derfor har jeg skrevet at jeg kører Nupo indtil 1.dec da de anbefaler max 2 mdr. med nupo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SikkeEnFilur

Må man godt være med selvom man ikke har en vægt:lol:

Jeg har ingen vægt for så vil jeg bare veje mig selv hele tiden:rulle:

Men hver anden weekend er jeg på besøg ved min mor som har en jeg låner. :genert:

Nå, men jeg er altså ikke gået igang endnu, det gør jeg her i løbet af ugen, når jeg lige får mulighed for at komme i Bilka og købe noget Nupo. For et par dage siden var jeg på vægten og den stod på 72kg. Jeg vil meget gerne ned på en 62 ca. Det vejede jeg sidste sommer og det var jeg ret tilfreds med.

Lige et spørgsmål - har i en motivations-ting. Jeg overvejer nemlig at hænge et par shorts op på skabet, så de er det første jeg ser om morgenen. Det er nemlig dem der gjorde udslaget. Kan ikke engang lukke dem mere, hvilket jeg uden problemer kunne sidste år. Lyder det helt dumt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN
Må man godt være med selvom man ikke har en vægt:lol:

Jeg har ingen vægt for så vil jeg bare veje mig selv hele tiden:rulle:

Men hver anden weekend er jeg på besøg ved min mor som har en jeg låner. :genert:

Nå, men jeg er altså ikke gået igang endnu, det gør jeg her i løbet af ugen, når jeg lige får mulighed for at komme i Bilka og købe noget Nupo. For et par dage siden var jeg på vægten og den stod på 72kg. Jeg vil meget gerne ned på en 62 ca. Det vejede jeg sidste sommer og det var jeg ret tilfreds med.

Lige et spørgsmål - har i en motivations-ting. Jeg overvejer nemlig at hænge et par shorts op på skabet, så de er det første jeg ser om morgenen. Det er nemlig dem der gjorde udslaget. Kan ikke engang lukke dem mere, hvilket jeg uden problemer kunne sidste år. Lyder det helt dumt?

JA, da selvfølgelig må du være med alligevel - du opdaterer bare når du kan :D:

Jeg har som sådan ikke nogen motivation, men der er da et par jeans jeg gerne vil i, synes ikke det lyder dumt at have noget at gå efter.

Alt der hjælper er godt :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Altså all in all vil jeg gerne ned på 58-60 kg. Men satser ikke på at kunne nå det på nupo. Jeg vil meget gerne veje 65 når jeg til jul skal på ferie i 3 uger og den står på bikini :genert: Det er min motivation.

CBRN - vil du nå dine 21 op nupo? For så blver det da en laaang periode som overstiger de 8 anbefalede uger...eller har jeg misset noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CBRN
Altså all in all vil jeg gerne ned på 58-60 kg. Men satser ikke på at kunne nå det på nupo. Jeg vil meget gerne veje 65 når jeg til jul skal på ferie i 3 uger og den står på bikini :genert: Det er min motivation.

CBRN - vil du nå dine 21 op nupo? For så blver det da en laaang periode som overstiger de 8 anbefalede uger...eller har jeg misset noget.

Altså nok ikke, det var mere fordi I andre havde sat jer længere mål, og jeg først i starten kun havde mål på 1 mdr.

Tror lige jeg overvejer den igen :)

Ellers bliver det nok ret vild :afro:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Altså nok ikke, det var mere fordi I andre havde sat jer længere mål, og jeg først i starten kun havde mål på 1 mdr.

Tror lige jeg overvejer den igen :)

Ellers bliver det nok ret vild :afro:

Det bliver i hvert fald laaaang tid på pulver :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLindgreen

Jeg har allerede tabt 6,4 kg på nupo, eller havde tabt 7 kg men har så levet meget usundt, været meget i byen og drikke og været indlagt på hospitalet med det knap så kcal-venlige mad der dertil hører og har derfor taget 600 g på igen. Men nu er jeg klar til at starte igen, dog vil jeg snyde lidt og give mig selv en fri-dag om ugen, ikke hvor jeg vil være vildt usund, stadig leve sundt men hvor jeg må synde en smule, f.eks. bliver det denne uge lørdag hvor jeg drikker en sommersby til en fest men ellers kun nupo.

Men startvægt var altså 100 lige ud, nuværende vægt er 94,6 kg mål for første måned 88,6 kg. Sætter kun mål for en måned da jeg ikke ved om jeg kan holde to...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind