Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kvinkelinke

Vis første ulæste...

Recommended Posts

kvinkelinke

...kan man kun bruge den funktion når det første ulæste indlæg ikke befinder sig på trådens sidste side? :gruble: Det er en super-smart funktion, men jeg kan åbenbart ikke finde ud af at bruge den rigtigt, når jeg forsøger at bruge den i en tråd, hvor der er flere sider med indlæg jeg endnu ikke har læst :stoned::genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kvinkelinke

Slet ingen...? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
decibell22

Hvordan gør du? Jeg klikker på den pil ved siden af overskriften i oversigten, så kommer jeg til første ulæste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas
Hvordan gør du? Jeg klikker på den pil ved siden af overskriften i oversigten, så kommer jeg til første ulæste.

Just præcis. Klik på den lille blå pil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
decibell22

Måske klikker du på den forkerte pil?

Vi bruger pilen som på billede nr. 2. Hvis man bruger den på billede 1 sker der det, du nævner. :)

post-55375-13939960522215_thumb.jpg

post-55375-13939960522438_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kvinkelinke

Vi bruger pilen som på billede nr. 2. Hvis man bruger den på billede 1 sker der det, du nævner. :)

Aaaaaaaahhhh....det er så slet ikke den taktik jeg har forsøgt mig med :blush: Jeg plejer at gå ind på "sidste side", og der kan jeg oppe i venstre hjørne klikke på "vis første ulæste". Men den metode virker kun hvis første ulæste indlæg rent faktisk befinder sig på trådens sidste side. Har lige forsøgt mig med at klikke på de pile du så fint har illustreret, og det VIRKER SGU!! :banan:

Tusind tak for hjælpen; nu bliver min navigeren rundt i tråde absolut betragteligt simplere!! :D:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Der kommer slet ikke "vis første ulæste" frem når jeg er inde i en tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaithia

Den er genial :banan: det samme er "vis indlæg" Den lille pil ud for bla. decibell's indlæg, så man kan gå tilbage i en (lang) tråd, og læse en sammenhæng :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kaithia
Der kommer slet ikke "vis første ulæste" frem når jeg er inde i en tråd?

Jeg kan se den nu her over startindlægget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
decibell22
Aaaaaaaahhhh....det er så slet ikke den taktik jeg har forsøgt mig med :blush: Jeg plejer at gå ind på "sidste side", og der kan jeg oppe i venstre hjørne klikke på "vis første ulæste". Men den metode virker kun hvis første ulæste indlæg rent faktisk befinder sig på trådens sidste side. Har lige forsøgt mig med at klikke på de pile du så fint har illustreret, og det VIRKER SGU!! :banan:

Tusind tak for hjælpen; nu bliver min navigeren rundt i tråde absolut betragteligt simplere!! :D:kys:

Var så lidt. :) Glad for at kunne hjælpe. Tak for grønt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...