Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

Mrs_McManiac

Har taget 27,5 kg i bænkpres; et sæt af 8 rep. og et sæt af 6 :D

Så er jeg snart oppe på de 30 kg - bliver fedt :D Og lidt sjovere når man kan begynde at bruge nogle af de ordentlige vægtskiver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen
Har taget 27,5 kg i bænkpres; et sæt af 8 rep. og et sæt af 6 :D

Så er jeg snart oppe på de 30 kg - bliver fedt :D Og lidt sjovere når man kan begynde at bruge nogle af de ordentlige vægtskiver :D

flot...jeg kan stadig kun 4 gentagelser med 25...synes ikke jeg bliver stærkere....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs_McManiac
flot...jeg kan stadig kun 4 gentagelser med 25...synes ikke jeg bliver stærkere....

Nej, jeg synes også virkelig at det er svært at få trænet brystet. Har ingen problemer med ryg og arme, men bryst og skuldre det er en laaaang sej kamp :D

Er først begyndt at træne bryst seriøst indenfor den sidste måned, men er allerede gået fra 17,5 kg til 27,5, så det er ret fedt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen
Nej, jeg synes også virkelig at det er svært at få trænet brystet. Har ingen problemer med ryg og arme, men bryst og skuldre det er en laaaang sej kamp :D

Er først begyndt at træne bryst seriøst indenfor den sidste måned, men er allerede gået fra 17,5 kg til 27,5, så det er ret fedt.

Blærerøv;)

hvor tit træner du bryst og hvor mange forskellige øvelser??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs_McManiac
Blærerøv;)

hvor tit træner du bryst og hvor mange forskellige øvelser??

Totally :D Men hvis ikke her, hvor så? :D

Jeg træner 5 gange om ugen, men har så delt træningen op i tre forskellige typer alt efter muskelgruppe.

1. ryg og biceps.

2. skuldre, bryst og triceps.

3. mave, baller og ben.

Så jeg træner ca. bryst 2 gange om ugen. Jeg kører 3 maskiner som er konkret rettet mod bryst, med to forskellige variationer på to af dem (det afhænger af grebet og dermed bredden). Den ene er lige lige bryst, den anden skrå bryst og den tredje er bænkpres. Håber det giver nogen mening, for ved ikke lige hvad maskinerne hedder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen
Totally :D Men hvis ikke her, hvor så? :D

Jeg træner 5 gange om ugen, men har så delt træningen op i tre forskellige typer alt efter muskelgruppe.

1. ryg og biceps.

2. skuldre, bryst og triceps.

3. mave, baller og ben.

Så jeg træner ca. bryst 2 gange om ugen. Jeg kører 3 maskiner som er konkret rettet mod bryst, med to forskellige variationer på to af dem (det afhænger af grebet og dermed bredden). Den ene er lige lige bryst, den anden skrå bryst og den tredje er bænkpres. Håber det giver nogen mening, for ved ikke lige hvad maskinerne hedder :D

Jeg træner mere med løse vægt stænger og "smithmaskine..." synes nemlig det er hårdere end maskinerne...så kan da godt være jeg kan tage 25 hvis jeg prøver en maskine...:)

kører også selv 3 forskellige øvelser til hvermuskelgruppe ca 3-4 gange om ugen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs_McManiac
Jeg træner mere med løse vægt stænger og "smithmaskine..." synes nemlig det er hårdere end maskinerne...så kan da godt være jeg kan tage 25 hvis jeg prøver en maskine...:)

kører også selv 3 forskellige øvelser til hvermuskelgruppe ca 3-4 gange om ugen

Jeg tager faktisk mere i bænkpres end på maskinerne, så synes ikke at maskinerne er "lettere". Men det er nemmere at bruge hvis man vil isolere og træne specifikke muskler. Når man bruge frivægte bruger man generelt flere muskelgrupper og især "core". Det kan være super godt, men så skal man bare være mere obs på restitutionstiden.

Men det er jo meget individuelt hvordan man gør tingene, og hvad der virker for den enkelte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

hvad er core??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs_McManiac
hvad er core??

Core - kroppens kerne, dvs. mellemgulv, mave og ryg. Da man skal stabilisere hele kroppen i langt højere grad når man træner med frivægte end i maskiner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

var inde og træne selv om jeg havde tunge ben efter indsamling i går det blev til 55kondi/opvarming og 4 maskiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...