Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

vappepigen

Ja ved ikke hvor sej jeg var idag da mine ben var smadredet efter at have benpresset 80 kilo igår....men fik trænet ryg, triceps og mave i 45 idag...men ikke så hårdt som jeg plejer da jeg vraltede rundt som en and;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

Jeg har okset løs på crosstraineren i 35 min. Det der er blær er, at det er 5 min mere end jeg plejer:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

har helt glemt og blære mig med jeg slog min svømmerekort på 40 baner den hedder nu 35min der ud over svømmede vi 10 baner til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kjoeller

Jeg vil gerne blære mig med at jeg i søndags slog min egen rekord på 5000 meter løb. Tiden blev 23 min. og 48 sek.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv
Jeg vil gerne blære mig med at jeg i søndags slog min egen rekord på 5000 meter løb. Tiden blev 23 min. og 48 sek.

hvor er det flot, tillykke med den nye rekord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Syrenprinsessen

Jeg vil også gerne blære mig lidt. Jeg er kommet godt igang med at træne en masse ''light-træning'' - selvopfundet begreb, fordi jeg ikke kan tåle at træne så musklerne syrer til, for så forbliver de trætte og tunge i måske en uge efter...så nu er jeg ved at ha fundet et niveau hvor jeg kan træne rigtig meget og gå lige præcis til min grænse og ikke over, for så sætter jeg min træning i stå i mange dage.

Men altså: Jeg har siden træningsstart i august nu tabt 4,6 kg og ca 14 cm i taljemål!!! :banan: Det er foregået vha løb/jogging, motionscykel på laveste belasningsniveau og en smule 'tilpasset fitness' (hvor jeg springe lidt over de hårdeste styrketing)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

^^

Virkelig flotte resultater du har fået :worship: :worship: :worship:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zapp

Efter combatevent og step-time i går, som mildest talt gik temmelig ringe (jeg måtte gå 15 min før tid på stepholdet for ikke at knække mig på nogen), så tog jeg til combat igen i dag, og jeg var bare SÅ sej!! :D

Var helt med på rutinerne og selv om jeg svedte og blev forpustet, så have jeg overskud nok til at give den lidt ekstra til sidst. Det er pisse fedt, især når jeg nu hang sådan i bremsen i går.

Så skulderklap til mig! :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

Jeg fik mig en spinnings og en pump-time i dag, selvom jeg egentlig havde mest lyst til at aflyse... Men nu er grænsen overskredet, det var pisse fedt og jeg glæder mig allerede til næste gang :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

30 min. kondotionstræning og ca 40 min. hård bryst og triceps træning

og ialt har jeg trænet 5 gange denne uge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...