Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

Zapp

Jeg har lige været til 1 times combat træning OG 1 times step :banan:

Og så cyklede jeg også lige ½ time frem og tilbage!

Jeg vidste slet ikke at jeg kunne være så sej.. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

^hvor er du sej

jeg har svømmet 1km på 37 min det er personlig rekort, så jeg er glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

var ude og træne i dag, det store prgram + 15 min kodi, ikke nok med det så opvamningen klare jeg bedre end noramlt og så på løbebånde (kodien) gik det bedre det er bare så skønt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

Jeg har været ude og løbe en lille tur, selvom jeg egentlig hellere ville ligge i sofaen - At det var en røv dårlig tur er så en anden ting, men jeg kom ud!!! Det er det vigtigste :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen

Jeg løb for første gang længe 2 km på 15 min UDEN at gå. Og det var kl 6:00 i morges..

Der er langt op til de 10 km jeg kunne løbe på en time før min skade, men for mig er det stort overhovedet at kunne løbe, da jeg lige efter min operation fik af vide jeg ikke skulle regne med at komme til at gå igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Det har stået sløjt til med træning de sidste par uger pga London tur og generel travhed...var ned og træne ben idag som jeg generelt hader...men squat´ede alligevel 45 kilo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

aktiv svedning søndag formiddag- dét er jeg pænt tilfreds med. Nu tænker jeg bare hvorfor jeg ikke er lidt bedre til at komme afsted når nu det ER så rart...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ingethesweetest

Jeg løb 18,3 km i går - den længste strækning jeg nogensinde har løbet. Jeg ville bare se om jeg kunne (det kunne jeg godt). Jeg løb den på 2 timer og 1½ min, hvilket er okay. Men er pavestolt over selve længden jeg løb.

Min ben hader mig nu også lidt i dag, men det skal de have lov til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

^ Virkelig sejt!!!! :worship:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

Jeg har slået min kilometertid på min 5,63km i dag! :rocker: Løb hver kilometer hele 17sek hurtigere! :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...