Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

Mette

Jeg bliver nødt til at blære mig med, at jeg idag stod op kl 9, for at være til bodycombat kl 10. Og gav den max gas!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

På trods af totalt ugidelighed fik jeg trænet bryst og ryg, samt 45 min. kredsløb :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amik526

Lidt off topic, men er der nogen der ved hvor man kan følge med i hvordan det er gået til Berlin Marathon hvis man ikke har Eurosport ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen
Lidt off topic, men er der nogen der ved hvor man kan følge med i hvordan det er gået til Berlin Marathon hvis man ikke har Eurosport ???

Måske på deres hjemmeside

real,- BERLIN-MARATHON

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amik526
Måske på deres hjemmeside

real,- BERLIN-MARATHON

Den har jeg været inde på, men får ikke meget ud af den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen
Den har jeg været inde på, men får ikke meget ud af den.

Hvilken info mangler du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
musse-musse

Sidste uges træning:

tirsdag - 10 km gang

onsdag - 10 km gang

torsdag 10 km gang

fredag - 9 km løb og gang (men mest løB)-

søndag - 13 km gang.

Har vadet rundt.. og pludselig efter denne dejlige uge kan jeg passe mine jeans ordentligt igen ;-) Nu sidder de ikke og strammer om lårene mere. SHIT det er effektivt at gå.. Var så til yoga igår.. ingen træning idag. Men tager gå/løbeturen igen imorgen på de 9 km. Og så går jeg de 10 km hver dag igen resten af ugen. Pånær lørdag....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

I allersidste sekund næsten skyndte jeg mig at melde mig til et mave-balle-lår hold selvom jeg egentlig havde besluttet at lade være. Inden jeg gik i krig med det oksede jeg 20 min på crosstraineren - yay! :D Superfedt, især fordi jeg havde troet jeg ville blive hjemme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites