Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

line_v
Synes lige jeg vil blære mig :genert:

- har ikke cyklet eller dyrket andet motion i 1000 år, men tog lige 8 km på min cykel idag :banan: Det føles så godt!

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Har roet lidt ovwe 2km på 10 min(jaja jeg er begynder) og trænet ryg og triceps i 40 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

kom også afsted og træne i går, det blev til 5 styremaskiner og 1 times kondi, var godt tilfres

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
line_v

Jeg kom ud at løbe i dag - dog kun en lille tur på ca. 3 km.

Men er alligevel lidt stolt, for havde en lang og krævende dag i skolen, vejret var øv og jeg skulle virkelig hiiiiive mig selv op i løbetøjet og afsted.

Men jeg kom sq afsted! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ixiz

Jeg har nået mit mål, som var at lave 25 burpee's hver morgenen og har gjort det i en uge nu :D Så nu er det tid til at sætte et nyt mål :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen

^Hvad er "burpee's"? :genert:

Jeg løb min rute (2,2) i dag, hele vejen og uden at blive træt.. Og nu tror jeg sgu lige jeg tager 30 min. på kondicyklen (det skulle gerne ende ud i 12-14 km i lavt gear)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ixiz
^Hvad er "burpee's"? :genert:

Det er lidt svært at forklare, men her kan du se en der laver

Han laver dem bare lidt forkert da man skal have knæerne med op når man hopper også :)

Jeg løb min rute (2,2) i dag, hele vejen og uden at blive træt.. Og nu tror jeg sgu lige jeg tager 30 min. på kondicyklen (det skulle gerne ende ud i 12-14 km i lavt gear)

Sådan :gogo:

Jeg vil godt nok også til at igang med at løbetræne igen :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen
Det er lidt svært at forklare, men her kan du se en der laver
Han laver dem bare lidt forkert da man skal have knæerne med op når man hopper også :)

Sådan :gogo:

Jeg vil godt nok også til at igang med at løbetræne igen :blush:

Uhh, det ser hårdt ud.. Det tror jeg ikke jeg tør udsætte mine dårlige knæ for :genert:

Tak :kys:

Jeg løber ikke så langt som jeg gjorde tidligere, men der er superdejligt endelig at være kommet igang med at løbe fast.. Det er bare mega hårdt at komme igennem de første uger med løb..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

12 minutteres opvarming på cross og derefter 1 times bryst og bicepstræning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

fredag var jeg på cyklen 30 min og en gå tur på 3,6km

lørdag blev det til 1 times cykling og 1 times gå tur

i dag tros mens smerte blive det til 10 min opvamning 5 styrke maksiner og 50 min gå tur :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites