Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pyjamaslover

Hvad er du glad for lige nu?

Recommended Posts

Hamselv

Jeg er glad for min dejlige kone, vi ha ½ års bryllups dag i dag. Da jeg sad med armene om hende kunne jeg mærke vores ufødte søn sparke inde i maven - glæder mig til han kommer midt i november.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

Kold cola :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CocaineIced

At jeg skal pisse tidligt op i morgen, seriøst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi

Jeg er forresten glad for at min skønne veninde havde et crush på den unge mand i bankbussen for mange år siden. :-D Ellers ville jeg jo måske aldrig ha´mødt hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pyjamaslover

At jeg snart skal ned i varmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Disney_Princess

At jeg forhåbentligt kan se frem til at komme ud og se lidt af verden indenfor den nærmeste fremtid. World, here I come :ivrig::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

At en af mine kunder er den sødeste mand i hele verden! :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hep-Alien

Jeg er glad for tingene bare går rigtig godt. Og jeg har et spændende halvt år foran mig, forhåbentligt med en tur til New York i efteråret. :banan::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EllaLuella

Jeg er glad for at jeg sprang ud i det forhold som nu gør at jeg har verdens dejligste kæreste selvom mange odds var imod os. Jeg er glad for jeg kom ud af et langt og opslidende forhold, det har vist mig at jeg kan meget mere end jeg troede.

Jeg er glad for jeg har den dejligste hvalp på 7 måneder og 60... kilo liggende på mine fødder og sove lige nu.. Efter vi har hentet morgenmad til ham den dejlige der ligger inde i sengen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yuiklop

At jeg havde god tid til at vågne stille og roligt sammen med kæresten idag:) Hun har så travlt for tiden så det er dejligt når man endelig har tid til hinanden:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.