Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pyjamaslover

Hvad er du glad for lige nu?

Recommended Posts

Pyjamaslover

Nævn mindst en ting.

Jeg har lige modtaget en mail fra en veninde, jeg ikke har set i næsten 15 år. :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless

Jeg har modtaget en besked fra en jeg var indlagt med for 2 mdr siden, at hendes kræft ikke havde spredt sig.. :banan:

Hun fandt mig på FB... Jeg har spekuleret SÅ meget på hende, for jeg var virkelig bange for hendes kræft havde spredt sig..

Så det er jeg virkelig virkelig glad for, stor jubel at læse hendes besked! :rocker:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless

Mindst een ting.. :gruble:

Jamen, såeh.. Jeg har lige fået en god lang snak med min kæreste.. Der har ikke været stabil tlf forbindelse på platformen i et par dage, så det var dejligt at snakke med ham igen.. :D

Og så har jeg haft en dejlig dag med 2 (præ-teens) tøser, hvor vi har shoppet og været på den gyldne måge.. Om nogle timer skal min datter og jeg putte sammen, og holde i hånd når vi skal sove... Øj jeg elsker den tøs! :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pyjamaslover
Jeg kan ikke lige komme på noget.

Kan du trække vejret uden besvær?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pyjamaslover
Det kniber næsten for jeg har lige spist en hel kage. :blush: Derudover har jeg slim i halsen pga. forkølelse. :8:

Vær glad for, du har haft mulighed for at æde en kage. :D Gid, det var mig.

Og bedring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
just_hopeless
Det kniber næsten for jeg har lige spist en hel kage. :blush: Derudover har jeg slim i halsen pga. forkølelse. :8:

Jeg har det lidt på samme måde, men det er fordi vi har været på McD.. Puuuh skulle aldrig ha' spst den sunday... :tie:

OG så er jeg glad, bare fordi.... Jeg ved det ikke helt, men har en ok følelse indeni lige nu, og det er bare så rart...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ateist1990

Jeg er glad for at vejret bliver køligt i weekenden. Selvom næste uge byder på masser af varme...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
My-Toyota-is-my-god

at jeg har fundet én pige der har nogat at gå op i, er super høj, super trænet, ligeglad med at jeg er for lav til hende, og som har fuld respekt for min hobby..og min nye cykel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shoebox

At jeg sidder i min mors sofa og hygger mig :lun: Så kan alle problemerne vente til på mandag :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Puttegoej

At jeg sidder med benene oppe på kærestens ben i sofaen og hygger med debatten mens han sidder og ser fodbold.. dejligt afslappende efter en rigtig lorteuge..:)

Og så lige at han har støttet og hjulpet mig så utrolig meget...<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...