Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

akardi

Min datter har pjækket!!!

Recommended Posts

Tom2x
Men Thomas, det er unuanceret det der.

Næ. Straf er udelukkende noget der tilfredsstiller den straffende.

Straf betyder i langt de fleste tilfælde bare at folk bliver bedre til at undgå opdagelse.

Jeg er helt enig med Splat/Angie - og konsekvens er ikke det samme som straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x

Selv i USA, hvor du har 3-strikes princippet i nogen stater, der betyder det bare at du har mange flere siddende på livstid. Hvis det virkede, så røg folk jo ikke ind på livstid for noget så banalt som indbrud eller butikstyveri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tom2x
Skjult

Det virker iøvrigt heller ikke specielt godt i skolerne. Been there - done that.

Del dette indlæg

Link til indlæg
akardi

Men det er tilbage til det med børn der bare gør ting. På trods af at der er en eller anden form for konsekvens, så er det ofte at de tror at det ikke lige gælder for dem, eller i den her situation - og så er det saaamfundets skyld - eller min :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ibber1972

Min teen har ikke pjækket (så vidt jeg ved), men hvis hun gjorde, så ville jeg gøre som dig :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama
Men det er tilbage til det med børn der bare gør ting. På trods af at der er en eller anden form for konsekvens, så er det ofte at de tror at det ikke lige gælder for dem, eller i den her situation - og så er det saaamfundets skyld - eller min :D

Måske tror de, det er din skyld, fordi det er dig, der straffer dem? :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
akardi
Måske tror de, det er din skyld, fordi det er dig, der straffer dem? :fløjt:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi

Min datter pjækkede også en gang. Hun fortalte det dog selv. Hun gad ikke gå til fransk timen da et par af veninderne var syge :evil:

Jeg var faktisk ret forundret over at hun pjækkede og det er bare ikke i orden med mig. Jeg betaler mange penge hver måned for hendes skolegang og så forventer jeg at den unge dame møder op. Om så hun er den eneste til fransk timen.

Så hun blev sendt ud og gøre badeværelset rent og med besked om at skete det igen, så smuttede internettet og tlf i en uge.

Hun syntes jeg var død urimelig men har alligevel ikke gjort det igen, hvad jeg ved af. Men nu er hun også på efterskole, så det er nok ikke så nemt længere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...