Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Anne-K-Anne

Rabat på legoland billet, voksen?

Recommended Posts

Anne-K-Anne

Er det overhovedet muligt på nogen måde? :genert:

Vi har fået en børne fribillet til legoland, men syntes det er dyrt for en voksen billet når vi også skal helt til jylland. Så tænkte om der var nogen der har set en kampange med tilbud eller ved det kommer?

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
noahs_mor

et eller andet sted i denne uges reklamer (Brugsen måske?) havde de en Legolands billet til 199 kr. (i de der dvd æsker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

Pt. er der rabatkuponner i ostehaps. Man kan komme at barn og en voksen ind gratis. Men det gælder vist kun i september og oktober (har ikke nærlæst).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frk.P83

Mener ikke der er rabat på en enkelt voksen billet, men du får 50 % på hjemturen over storebælt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-eventyr

Jeg blander mig lige lidt i tråden, håber ikke der gør noget:)

Vil lige høre om der er nogle der ved, om det er muligt at få rabat til Fårup Sommerland?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg blander mig lige lidt i tråden, håber ikke der gør noget:)

Vil lige høre om der er nogle der ved, om det er muligt at få rabat til Fårup Sommerland?

Fårup Sommerland

Jeg har set flere sommerhusudlejninger, hvor man ved at leje sommerhus får 10% i rabat på Fårup Sommerland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk-eventyr

Bor 15 min kørsel fra Fårup, så hvis ikke nødvendig med overnatning. Men ellers et fint tip:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne
Pt. er der rabatkuponner i ostehaps. Man kan komme at barn og en voksen ind gratis. Men det gælder vist kun i september og oktober (har ikke nærlæst).

Tak! Vil lige ud og kigge i vores :lol:

EDIT: der er kun de sædvanlige klistermærker i dem :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.