Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

splosh1

Hvad stod der i det sidste grønne kort du fik?

Recommended Posts

Popfar

Tak for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyItchy

":gogo:"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz

Hvad med at linke til de indlæg der gav grønt? ;) Så kan man måske score endnu mere. :D

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
splosh1

Sorry havde ikke set den anden tråd... :(

Det med at skrive links ind er da en rigtig god idé, bliver straks rettet i første indlæg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

" Hvor er du egentlig... sød. :) "

For noget jeg ikke vil linke her, af hensyn til vedkommende i tråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shoebox

Tak for grønt, søde Shoebox :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flabbataz
Nej der er ingen links i den tråd. Men det var da heller ikke meningen med den her, var det? :forvirret Det er da vist dig, der selv puttede det på ;)

Men heller ikke for at disse tråden, ville bare informere om, at der altså var sådan en tråd i et andet forum

Det er da ikke sjovt at læse "Uld i mund? ;)" eller "Yes!" uden at vide hvorfor. Eller er det kun mig? Jeg vil da hellere læse kommentaren og så indlægget - og måske endda give endnu mere grønt for indlægget. Desuden kommer man mere rundt på debatten. Feks kommer jeg sjældent selv i DUM-tråden, men det er da sjovt at læse andres (gode) indlæg og så belønne endnu mere. Du ved - sådan en god karma-smitte-ting.

Flabbinj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BitchyItchy
Det er da ikke sjovt at læse "Uld i mund? ;)" eller "Yes!" uden at vide hvorfor. Eller er det kun mig? Jeg vil da hellere læse kommentaren og så indlægget - og måske endda give endnu mere grønt for indlægget. Desuden kommer man mere rundt på debatten. Feks kommer jeg sjældent selv i DUM-tråden, men det er da sjovt at læse andres (gode) indlæg og så belønne endnu mere. Du ved - sådan en god karma-smitte-ting.

Flabbinj

Jeg er helt enig. Det er altså bare lidt sjovere, men nu er jeg vist også generelt nysgerrig af natur, og det spiller jo nok også lidt ind :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...