Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kaluah

Januar 2009 - Vol. 3

Recommended Posts

Soffi

Store og roterede billeder.. nå.. Det må I leve med :)

Er der nogle af jeres børn, der skal starte i skole efter sommerferien?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800
Store og roterede billeder.. nå.. Det må I leve med :)

Er der nogle af jeres børn, der skal starte i skole efter sommerferien?

Nej og det gør heller ikke noget, jeg vil ikke mene han er klar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Soffi
Nej og det gør heller ikke noget, jeg vil ikke mene han er klar.

Nej, det "burde" han vel heller ikke. Ifht. sit fødeår altså.. :)

Jeg kunne bare ikke lige komme på, om der var flere 2008-børn i mellem eller måske nogen, der af div. årsager ryger med i år? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800
Nej, det "burde" han vel heller ikke. Ifht. sit fødeår altså.. :)

Jeg kunne bare ikke lige komme på, om der var flere 2008-børn i mellem eller måske nogen, der af div. årsager ryger med i år? :)

Næh, det gør han heldigvis ikke. Hans fætter der er født midt december 08 har fået lov at vente et år, fordi forældrene synes det kunne være godt for ham at være den store. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om det, men ok det går Laust heller ikke på i, det eneste er at han påstår at fylder 6 år næste gang :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Soffi
:lol: Men liiiige om lidt er det jo sandt. Altså at han bliver 6 år næste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800
:lol: Men liiiige om lidt er det jo sandt. Altså at han bliver 6 år næste gang ;)

Ja ja, der går kun 14 dage oooooog så det dersens år, som han gerne vil glemme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800

Og vupti så var der gået et ½ år mere. Vi er rendt ind i sommerferie og jeg sidder her kl. over 22 og tænker at jeg keder mig lidt, fordi jeg ikke rigtig er træt, så jeg tænkte tilbage til sidste år og hvad jeg husker fra den ferie, jeg mindes at jeg var træt, så noget må være blevet nemmere på vejen ;) ej det er det jo, de kan jo så meget selv nu i forhold til for et år siden, hvor den store kun var ved at smide bleen, han var en smule "rundt på gulvet" over at far ikke rigtig var der og ret indesluttet. Den bette var blebarn med alt hvad det indebar og bare ikke så god motorisk endnu da han jo kun var 2½.

I år er helt anderledes, Laust kan give udtryk for hvad han føler, jeg blev blandet andet ringet op den anden dag hvor han var sammen med hans far "Mor, far han er sød" :lun: prøv lige at spørge om der var en fars hjerte der smeltede der ;) nu kan han mange ting selv, men er sgu lidt doven så hvis han kan undgå at lave noget ville det være perfekt, men han klare da det med tøjet altid nu, hvor det ikke er mange måneder siden at han ikke selv gjorde det, bare fordi han ikke gad, det samme med at tage sko på. Han er også begyndt at finde nogen ting han interesseret sig for, det er ridder og så lego. Men han er stadig en følsom gut og bliver let ked af det hvis man bliver irriteret på ham og bliver ked af det når han skal hjem fra sin far eller når det er over 5 dage siden han sidste har set ham.

Og lillebror har smidt bleen, han udfordre mig lidt i de her dage for det med at gå afsted når man skal tisse det er ikke så nemt når man liiiiiiige skal noget og så er det jo på gulvet :rulle: så jeg vasker gulv et par gange om dagen og i en weekend i campingvogn endte jeg med at skylle underbukser op med det samme i sæbe så vi hele tiden havde nogle tørre, vi kørte i de samme 5 par jeg havde med til 3 dage. Og ellers gør han bare ikke som jeg siger!!! Han er hidsig uden lige. Og så er der de gode ting, som han er kreativ, kan finde på gode løsninger hvis han er udfordret, meget social, pigernes ven :lun: , fuld af gå på mod, tænker altid på andre når han får noget og vil med at lære nye ting.

Og mig, tja, jeg er stadig single og dyrker mit "mandeharem" som jeg lyster, når de lyster mig. Meeeeen der måtte da gerne snart komme noget mere fast forbi, nu har det kørt sådan her i 1½ år så deeeet! Arbejdsmæssigt cykler det afsted og der er nye udfordringer på vej ud over jeg har besluttet mig for at gå igang med diplom udd. i  ledelse, så det næste år bliver spændende.

Hvad går i andre og laver???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites