Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kaluah

Januar 2009 - Vol. 3

Recommended Posts

Fru_mus
Så gik der endnu en måned og sommerferien står snart for døren :)

sefit, hvordan var jeres rejse?

Jeg blev cand.scient. igår, milepæl og topkarakter nået, jeg er glad, tilfreds og stolt! :banan:

Mathias vokser, passer str 5 år i alting, store dreng. Vi har det godt og glæder os til sommerferie om to uger, første omgang :D

Stort tillykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople

Tak :) hvordan går det med at jonglere arbejde, familie og det hele?

Vi har været så heldige! Manden har efter 1½ års ledighed fået arbejde :banan: og jeg har også takket ja til en forskningsassistentstilling med mulighed for forlængelse/PhD - på 32 timer :banan: så fedt, vi starter begge 1. juli! Juhuuh :D

Håber I alle har det godt :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Krena

Så kom lillepigen også til 4års undersøgelse. Hun er 113 cm men jeg tror nu ikke helt på lægens mål da det er en målet på vægen. Vægten sagde 21kg. Blev stukket uden at sige noget.

I bh er det lidt svært da bedste venninden er kommet i store børn gruppen og en anden er flyttet.

Men ellers trives godt og er blevet ufattelig selvstændig.

Jeg har snart været ansat i 3 måneder det nye sted og er glad for det.

Lusen i pelsen er at min far har åfået konstateret parkinsons i middelsvær grad og er allerede på dopamin holdig medicin. Og han er kun i slutningen af 50erne.

Boble: stort tillykke med uddannelse og job til jer begge

Og nu vil jeg finde sengen efter aftenvagt og få sovet inden lillepigen vågner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fru.skruk
Så gik der endnu en måned og sommerferien står snart for døren :)

sefit, hvordan var jeres rejse?

Jeg blev cand.scient. igår, milepæl og topkarakter nået, jeg er glad, tilfreds og stolt! :banan:

Mathias vokser, passer str 5 år i alting, store dreng. Vi har det godt og glæder os til sommerferie om to uger, første omgang :D

Stort, stort tillykke!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800

Tillykke til boble. Og dejligt i begge er kommet i job, så bliver der også en lille forandring hjemme hos jer...

Her er deleordningen ved at være på plads efter at far også er kommet på arbejdsmarkedet igen. Så hver tirsdag og hver anden weekend er de ved deres far. I weekenden er de der 1½ døgn, så de også er hjemme og falde lidt ned og ikke mindst have lidt fri sammen med mig. Deres far arbejder hver anden weekend ellers var de der 1 døgn hver weekend så der ikke var så langt i mellem.

Men ellers bruger jeg nu mere tid på huset, står med det alene nu, ude af øje ude af sind på ex'en og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal kræve han kommer og gør nogle af de ting der er "efterladt" som jeg ikke selv kan eller om jeg skal trække på dem jeg kender, jeg synes jo det er ham der skal komme og gøre det færdigt og ikke fair at mine venner og familie som skal rydde for os. Og jeg tænker her sådan noget med at betjene en motorsav, sætte er lysning op ovs.

Ellers nyder jeg min nyfundne alene tid som jeg har savnet de sidste år med børn, der blive især lavet ingen ting, men også noget af alt det man nemmest laver uden børn, som male, handle, hoved rengøring, løbe og en slentre tur ned af gå gaden.

Status på flirten ved jeg ikke, han vil gerne ses, det lykkes bare ikke så tit, desværre. Men vi arbejder samme sted så vi snakker sammen ret tit, men jeg overvejer om han skal pakkes lidt væk, for jeg får ikke rigtig det ud af det jeg ønsker. Så igen lidt at tumle med i tankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
futtemus23

Så er Madsen startet på at få væksthormon - han skal prikkes hver dag og bliver en temmelig dyr dreng -ca 100.000kr pr år. Han tager det SÅ flot og jeg må tilstå at det er langt nemmere at stikke ham end forventet (jeg var dødnervøs for det da jeg har noget med nåle osv)

91cm høj og 12,8kg

ary4.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800
Så er Madsen startet på at få væksthormon - han skal prikkes hver dag og bliver en temmelig dyr dreng -ca 100.000kr pr år. Han tager det SÅ flot og jeg må tilstå at det er langt nemmere at stikke ham end forventet (jeg var dødnervøs for det da jeg har noget med nåle osv)

91cm høj og 12,8kg

ary4.jpg

Hold kæft han er nuser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople

GODT NYTÅR allesammen!

Og tillykke med alle de børn der havde fødselsdag i slutningen af 2013: Soffis pige og alle nr 2'erne :)

Er I kommet godt ind i det nye år og ser frem til et spændende år?

Her ligger alle veje åbne; jeg er ledig nu og manden har måske ikke noget job fra marts. Jeg har altid været ekstremt determineret og haft definerbare mål at gå efter. Nu har jeg ingen, fordi jeg ikke helt ved, hvad jeg vil og skal. Det er underligt og jeg er ikke særlig god til det. Men jeg forsøger at se det som muligheder :)

Børnene har det godt. Smilla er startet i børnehave i dag, store pige. Der er fuld knald på hende, hun spørger ikke om lov og er generelt bare helt fantastisk :lun: Hun vil det hele og er med på den værste og meget udadvendt og fuld af gå-på-mod.

Mathias glæder sig enormt til at blive 5 år her om et par uger. Han er en stor dreng nu, tænk, 5 år. Han er spændt og er med til at invitere gæster og allerede klar med sit glimmerslips fra nytår :D Han er totalt Lego-fikseret lige nu og leger med det rigtig meget. Han har selv samlet den store Lego Chima løveborg, jeg er imponeret. Mon ikke fødselsdagen bringer mere Lego til samlingen :) Og så er han jo bare en helt særlig kærlig dreng :love:

Så vi er spændte på dette år og hvor vi er, når det slutter. Vi har stadig en lejer boende, det er perfekt, da hun passer børnene ind imellem. De elsker hende - og nyder når hun hiver neglelakskuffen frem og hygger med dem (jeg ejer jo ikke noget makeup). Vi har det dejligt :lun:

Håber I også har det godt derude - GODT NYTÅR! :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800

Godt nytår.

Her er der det seneste år været fokus på at børnene skal være så meget sammen med deres far som muligt og ikke mindst at få styr på økonomien. Arbejdsmæssigt har jeg gjort mig umage for at de ikke har kunnet mærke at jeg er enlig mor, for jeg har været bange for at jeg vil blive set som mindre god medarbejder pga. det, de har vist intet mærke og jeg er blevet forfremmet :banan:

Jeg kæmper stadig med en far der ikke synes hans børn er sindsyg spændende andet hvis det er en arrangeret dagstur vi er på. Han sagde selv i går at han ikke havde behovet når han ikke kunne tage dem med ud og kører, nå godt så !!! Synes det er vældig synd for dem :trist: men jeg fortsætter med at skubbe på, jeg vil også gerne kører dem, men ikke deltage i alting. Han har dem når jeg synes og melder desværre ikke selv så meget på banen, hvis han gør og vi så ikke er hjemme, så skal jeg hører for det :rulle:

Jeg har i 2013 fået nye veninder som også er enlig mødre, det er vældig rart at kende nogen i samme båd.

Drengene er endelig begyndt at lege sammen på godt og ondt, der er en del kanter der skal files af, men dejligt de bruger hinanden. Laust har lige haft nogle måneder hvor han sov i min seng, det har gjort at han igen går i seng på sit værelser uden at sige at han ikke kan sove der og så blev han også meget kærlig af det :lun:. Sigge er bare som Smilla, gang i ham, kan alt selv....tror han så han sørger for jeg er i gang alt i mens han er vågen :)

Vi bor stadig i huset og deres far betaler ½ delen af de udgifter til det, børnepenge betaler han ikke for så kan han ikke leve, jeg vil hellere vi hjælper hinanden og så får tingene til at fungere for børnenes skyld end være stædig på at jeg skal have flere penge. Men jeg er glad for vi har muligheden for at bor her.

Dette år skal vi på lidt mere oplevelser end der har været råd til i år men ellers ikke de store ændringer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Soffi

Hej :wave:

Bople Tak for fødselsdagshilsen :D Og sikke en spændende fremtid I går i møde..

Vagten Puha.. jeg ville sørme også få helt ondt i maven over den slags far :whine:

Krena Hvor er det også trist med din far :trist: Føler med dig.

Futtemusen Dejligt (men dyrt!!) at han er kommet i behandling. Hvordan går det?

Her har vi haft nogle skønne fødselsdage.

Jeg har lige prøvet at overføre lidt billeder.

Vores S. er jo som de fleste af jeres 2´ere - gang i den og masser af selvtillid :D

[ATTACH]1259677[/ATTACH]

[ATTACH]1259678[/ATTACH]

[ATTACH]1259679[/ATTACH]

post-69172-13940134674358_thumb.jpg

post-69172-1394013467468_thumb.jpg

post-69172-13940134674971_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites