Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kaluah

Januar 2009 - Vol. 3

Recommended Posts

VAGTEN8800

Her er 3 x fødselsdag nu også overstået og her blev der også høstet lego, lidt biler, tøj og penge. Jeg tror godt Lausst kunne dyrke at sove sammen med en kammerat, det er vist mest forældrene der er pylret, ikke kun mig med også kammeraternes. Her har vi to venner fra bh, en dreng og en pige som vi går i mødregruppe med, men om hun ligefrem er frisk på at lege efter bh har jeg ikke fået spurgt hendes mor om, da det lige er kommet frem at han synes Andrea er lidt fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sefit

Hej piger - hvis nogen læser med længere! :genert:

Jeg håber I har det godt, og går så ellers lige til sagen: Vi rejser til Californien den 26. marts i tre uger hvor vi skal besøge min familie. Lidt a la den tur vi tog med Vera, da hun var samme alder som Max er nu. Vi glæder os!! :banan:

Det bliver spændende at skulle rejse med TO børn nu og det er klart at vi skal have godt med underholdning med til Vera. Mest oplagt er jo iPad'en og den er jeg ved at opdatere med en masse nye apps.

HVAD ER JERES 4 ÅRIGES YNDLINGSAPPS LIGE NU?

Vera har mange allerede, nærmest alle dem fra Toca Boca, Rasmus Klump, Cirkeline, Fusentasterne osv. Der findes jo så mange derude, men det er virkelig svært at finde perlerne!!

Derudover har jeg købt et virkelig blæret folde-ud skolepenalhus med "det hele". Vera får det på flyet og jeg ved hun bliver så lykkelig da hun har ønsket sig det så meget siden hun så sin veninde få det i fødselsdagsgave :lun: Men der er alligevel nogle timer, der skal slås ihjel på den flyvetur :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople

God tur :)

Mathias er vild med Cut the rope, unblock Lego, angry birds, track my train, memory, tegneapp a lå aquadoodle. Men især Cut the rope er et hit lige nu. Hvad med pixeline, det er Mathias også glad for, men spiller på pc :)

Ellers kig på smartgames, de findes til forskellige aldre, vist fra fem år og udfordrer også forældrene :) Mathias har den med.pingvinerne og vi hygger med det.sammen :)

God tur endnu en gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninja05

God tur Sefit :) Jeg er sikker på at I får en fantastisk tur, alle 4.

Celina spiller rigtig meget 'subway surf', 'temple run', 'mega run' 'hugo race' 'kalaha', 'rasmus klump' og nogle forskellige påklædningsspil. Hun er ikke så meget til tænkespil, hellere fart og spænding :D Jo hun er glad for forskellige huske/vendespil. Jeg ved slet ikke hvad de forskellige hedder :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_mus
God tur Sefit :) Jeg er sikker på at I får en fantastisk tur, alle 4.

Celina spiller rigtig meget 'subway surf', 'temple run', 'mega run' 'hugo race' 'kalaha', 'rasmus klump' og nogle forskellige påklædningsspil. Hun er ikke så meget til tænkespil, hellere fart og spænding :D Jo hun er glad for forskellige huske/vendespil. Jeg ved slet ikke hvad de forskellige hedder :blush:

Det er meget ligesom Niclas, og han er også rigtig glad for et, der hedder Penguins. Han har ikke nogen påklædningsspil, men er til gengæld glad for et, hvor han pynter lagkager:D

Sefit, du må meget gerne give en tilbagemelding om, hvad der virkede bedst på turen - vi skal til New York med børnene i november, så alle tips er velkomne! Er dog ikke så bekymret for Niclas, så længe han har noget at spille på og nogle malebøger - det er mere den lille, der nok bliver en udfordring, når han er 1½ år til den tid.

Her har vi også lige været et smut til Madrid uden børn, og det var virkelig dejligt. Jeg savnede børnene, men jeg nød alenetiden med A, hvor vi bare kunne gøre som det passede os, uden vasketøj, madplaner og oprydning. Skønt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sefit

Tak for jeres tips piger, det lyder som nogle rigtig gode forslag. Jeg har netop manglet tips til nogle flere "banespil", da hun har fattet interesse for Temple Run som dog er lidt for svært. Dem må jeg se nærmere på!

Og tak for ønsker om god tur!! :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninja05
Det er meget ligesom Niclas, og han er også rigtig glad for et, der hedder Penguins. Han har ikke nogen påklædningsspil, men er til gengæld glad for et, hvor han pynter lagkager:D

Sefit, du må meget gerne give en tilbagemelding om, hvad der virkede bedst på turen - vi skal til New York med børnene i november, så alle tips er velkomne! Er dog ikke så bekymret for Niclas, så længe han har noget at spille på og nogle malebøger - det er mere den lille, der nok bliver en udfordring, når han er 1½ år til den tid.

Her har vi også lige været et smut til Madrid uden børn, og det var virkelig dejligt. Jeg savnede børnene, men jeg nød alenetiden med A, hvor vi bare kunne gøre som det passede os, uden vasketøj, madplaner og oprydning. Skønt!

Uh ja, Penguins, det spiller Celina da også :D Og også lagkage og isspil, hvor det hele skal pyntes :lol: Det lyder som om hun ikke laver andet end at spille Ipad :blush:

Det lyder som en skøn ferie i Madrid :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sefit
Uh ja, Penguins, det spiller Celina da også :D Og også lagkage og isspil, hvor det hele skal pyntes :lol: Det lyder som om hun ikke laver andet end at spille Ipad :blush:

Det lyder som en skøn ferie i Madrid :love:

Er det den der hedder Super Pinguins?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_mus
Er det den der hedder Super Pinguins?

Nej, bare Penguins.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sefit

Den synes jeg bare ikke kommer op, når man søger.

Celina - tak for tippet om Hugo og Subway surfer - lige noget af det vi har manglet! (Kom til selv at sidde og spille det :))

Men den der Hugo, den starter helt stille og rolig, men så bliver den jo vildt svær lige med det samme! Eller måske er det bare mig :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites