Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kaluah

Januar 2009 - Vol. 3

Recommended Posts

Kaluah

Orv hvor er det altså nogle skønne og frække nisser :love:

Synd for jer alle med ørerne. Håber snart det bedres.

Vil de godt lægge dræn hos jer, før han bliver 1 år ?

Vi fik overstået hhv 1 års og 4 års undersøgelserne i fredags.

Jeg var godt nok lidt bekymret for den der vaccination E skulle have, for sidst hun fik MFR reagerede hun meget voldsomt.

Heldigvis har der endnu ikke været noget.

100 cm og 17,? kg.

Hvor høje er jeres børn ? Troede hun ville være højere . :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_mus

Jeg var godt nok lidt bekymret for den der vaccination E skulle have, for sidst hun fik MFR reagerede hun meget voldsomt.

100 cm og 17,? kg.

Tak:kys:

Jeg skal have fat på ørelægen i morgen, det var vores almindelige læge, der konstaterede væske over det hele. Ved ikke, hvor gamle de skal være, før der lægges dræn - Niclas var vist 13 mdr første gang. Det er første gang, vi oplever problemer med Oscars ører, så under alle omstændigheder ser vi tiden an med ham, men Niclas har allerede bøvlet med dem ad tre omgange, siden vinteren satte ind.

Godt, at Emma ikke blev så påvirket af vaccinen denne gang. Vi har ikke været til fire-års undersøgelse endnu, men herhjemme er Niclas målt til ca. 104-105 cm, og vægten siger ca. 17,5 kg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople

Ninja og Vagten, håber I finder gode løsninger på en være familie på en ny måde. Hvordan går det Vagten, med det hele? Spændende Ninja, med uddannelsesvalg, håber du finder det rette for dig.

Søde børn, Fru_mus og de bliver så store! Håber I alle er friske igen og der ikke bliver mere ørebøvl denne vinter.

Kaluah; Mathias er også omkring en meter, han skal til 4 års undersøgelse om en måneds tid. Han vejer nok ca 16 kg.

Kan I alle have en god weekend og 3. søndag i advent. Og rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle :wave: vi glæder os alle til juleferie her og masser af hygge og samvær. Det har været en år med fuld fart på og jeg er spændt på hvad næste år bringer. Her er der fuld fart på ungerne og de leger SÅ godt sammen, det er fedt at se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

100 cm og 17,? kg.

Maja er cirka 105 cm og vejer 19½-20 kg. :)

Godt at høre at MFR ikke har givet gener!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama
Ninja og Vagten, håber I finder gode løsninger på en være familie på en ny måde. Hvordan går det Vagten, med det hele? Spændende Ninja, med uddannelsesvalg, håber du finder det rette for dig.

Søde børn, Fru_mus og de bliver så store! Håber I alle er friske igen og der ikke bliver mere ørebøvl denne vinter.

Kaluah; Mathias er også omkring en meter, han skal til 4 års undersøgelse om en måneds tid. Han vejer nok ca 16 kg.

Kan I alle have en god weekend og 3. søndag i advent. Og rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle :wave: vi glæder os alle til juleferie her og masser af hygge og samvær. Det har været en år med fuld fart på og jeg er spændt på hvad næste år bringer. Her er der fuld fart på ungerne og de leger SÅ godt sammen, det er fedt at se.

Skal I have en 3'er, Boble? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Fru-Mus, dine drenge er da lige til at spise! :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople
Skal I have en 3'er, Boble? :slem:

Det skal vi helt sikkert ikke :) nu går det lige så godt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople

Vagten, tillykke med Sigge og håber i havde en god jul :) hvordan går det og har du snakket med din mentor?

Håber alle har haft en glædelig jul og får et rigtig godt nytår? Har i nytårsfortsætter og hvad drømmer i om for 2013?

Vi har haft en dejlig dejlig jul hos mine forældre. And, gaver, julesange, gåture, leg i sneen, puslespil, børn der sover længe og h or er det dejligt med.fri og tid til hinanden :love: jeg er imponeret over børnenes evne til at overskue deres bjerge af gaver. De pakkede stille roligt op og var opmærksomme på hvad de fik og Mathias spurgte hver gang hvem gaven var fra hvis han ikke selv kunne læse det og sagde tak til de gavegivere der var tilstede inden han pakkede op :lun:

Smilla syntes julen og nisserne er en fest og var inde og hente pakkekalendergaver tidligt om morgenen flere dage i december og så ind og putte med den under dynen indtil Mathias stod op; hun ved vi skal pakke op sammen :lun:

Jeg glæder mig til næste år og se børnene vokse. Og så håber jeg manden og jeg får gode jobs (når jeg er færdig med uddannelse) som vi kan lide og trives med :)

Godmorgen :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fru_mus

Boble, det lyder som nogle skønne juledage:)

Vi har også haft det rigtig godt, og børnene har været super hele vejen igennem. Niclas var vist ikke lige så høflig omkring gaverne som Mathias, men han var da trods alt til at være i stue med;) Oscar elsker, når der sker en masse, og har været så fantastisk nem, det har været skønt.

Juleaften var hos mine forældre, og vi indrettede aftenen på børnenes præmisser - mad på bordet kl. 17.30, dans om juletræet kl. 19.15, gaver til børnene og sengetid. Så kunne vi andre spise risalamande og pakke op stille og roligt bagefter, det fungerede rigtig godt.

Nu står den på fred og ro herhjemme indtil nytår, hvilket passer perfekt, fordi Niclas lige pludselig har fået skoldkopper over hele kroppen. Der var intet i går, da han fik tøj på om formiddagen, men om aftenen havde han en del på ryggen og lidt på halsen, og nu er der rigtig mange over det hele. Han virker heldigvis ikke generet af det endnu, og har ikke feber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800

Her er jeg så igen. Ja tiden går jo med de to små og en masse andet praktisk.

Men nu er huset klar til salg, alle tjek/attester og billeder er lavet og nogle af hængepartierne er også ordnet, så her er så fint så fint.

Jamen jeg tog vist aldrig den snak, men valgte at se tiden an. Han bliver jo boende indtil huset er solgt og overdraget, så indtil dag er det ikke et problem. Så jeg har 3-4 mdr mindst endnu indtil jeg skal handle på noget job mæssigt. Han ved hvor jeg står familie mæssigt, han er god til at spørge ind til det, så intet kan komme bag på ham, han har endda nævnt der er en åben stilling på dag, men jeg vælger at have is i maven, for jeg har også brug for mere erfaring fra min dygtige mentor og den vil jeg gerne have,så jeg kommer godt videre i min nye karriere.

Har overvejet at blive spået for nu ligger hele landet åben og jeg er så nysgerrig for at se hvor jeg ender i slutningen af året.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites